PROMENE

Kod nas svašta novo.

Još nedelju dana je ostalo do svatova. E, pa, zamišljajte šta se dešava kod nas u kući!

Venčanica je stigla, cipele i tašnica su tu. Ćerkina haljina stiže iz Amerike, moja haljina i cipele su spremni od decembra. VeDŽbam hodanje na „visokoj nozi“, zbog toga što sam zaboravila kakav je osećaj!

Stigli su ukrasi za haljine i revere za goste. Stižu kutijice u koje će se upakovati slatki pokloni gostima. Obezbedjena je muzika, dogovorena lista pesama, od lepih narodnjaka, preko zabavnjaka, roka, džeza i neznamvećkakosesvevrste zovu.

Poručene su torte: mladenačka, moja i ostale.

Ugovoreno fotkanje sa fotografom u sredu, u „lažnoj“ venčanici, a potom, na sam dan svadbe u jednnom hotelu u Novom Sadu. 

Na sam dan svadbe, a pre venčanja, fotkanje u prirodi. Samo da ne bude padavina. 🙂 

 

Poručeni su i bidermajeri, aranžmani za mladenački sto, kao i za ostali deo restorana.

Ugovoren meni u restoranu.

Večeras je devojačko veče, dok je budući mladoženja,  momačko obavio prošlog vikenda.

Mama je ćerku iznenadila omiljenom tortom, a bogami i raznežila!

 

Bebac raste, već je skoro u sedmom mesecu. Rita majku svoju, kao mali jarac.

Ona je odlično, ugojila se par kila , što je vrlo bitan faktor. Jede isključivo zdravu hranu, pije cedjene sokove od raznog voća (i povrća), šeta, jogira i uživa.

***

U stanu, počinju vrlo bitne pripreme, da ne kažem, veliko spremanje. Treba dočekati kumu i  devojke, koje će biti uz mladu dok ne dodju mladoženja, sa kumom i drugarima po nju.

Zatim, svi zajedno krećemo u restoran, gde će se održati venčanje i proslava.

Svi smo malo u pozitivnoj tremi, da ne kažem, na ivici nervog sloma. Zezam se, ali, nije baš lako. Na mnogo stvari se mora paziti, da većina bude zadovoljna.

I tako, moja ćerka provodi poslednju nedelju devojaštva. U sledeću subotu, postaće supruga jednom predivnom, mladom čoveku, koji će je voleti,  čuvati i brinuti o njoj, a ona će mu roditi sina i uzvratiti mu istom ljubavlju, nešnošću i pažnjom.

Želim svojoj deci dobro zdravlje, dug i srećan zajednički život, sa bar dvoje dece! Neka od njih dožive samo lepe stvari!

Ljubav se ljubavlju vraća! 🙂

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

38 мишљења на “PROMENE”

  1. Pošto sam u toku sa pripremama, radujem se i znam kroz sta prolaziš. Slatke muke sa nervnim sloNovima 🙂
    Neka sve prođe u veselju i da te baba za dva meseca cepamo, to jedva čekam jer znam da ceš biti divna baka!
    Dudo vedZbaj cipele da se ne skršis sunce ti tamo 😆
    Srećno im bilo, meni se zet iz tvoje priče dopada a devojka je nasa i samim tim najbolja! 🙂
    Ju ju ju juuuuu, ovo đipkam 😀

  2. razumem da je puno obaveza ali to su slatke muke.
    kako si Dudo opisala pripreme, mogla bi da osnuješ agenciju za organizovanje ovakvih događaja.
    želim od srca da imate lep dan u vreme svadbe i svakako, želim mladencima divan zajednički život i posebno, da se novi član porodice rodi zdrav i napredan.

  3. *Labilna, draga moja, da sam ja pravila DEVOJAČKO VEČE, sve biste vi, devojke, bile pRozvane! No, to ne znači da ja neću praviti veče PRE BABE! Što da ne, a onda se vidimo, ži-va? 😀
    Počela sam da zapisujem šta još treba, da nam ne promaknu neke sitnice!

  4. *Zelena, druže, eto, što je bilo daleko, približilo se. Hvala bogu, da i to obavimo, pa onda pripreme za preseljenje u novi stan, pa onda pripreme za dolazak Džonija na svet! 🙂 Sve nešto lepo, po malo, stresno! 🙂 Samo da nas zdravlje posluži!

  5. Jeeeeeeeeejjjj!!! Divne muke, od ovog tvog opisa još malo pa zasuzih. 🙂
    Želim vam divan dan i jedva čekam da stigne bebac, da zalijemo kako valja!
    p.s. turaj fotke čim pre, ovi radoznali da ne crknu od nestrpljenja. 😛
    Ljubac!

  6. raznježila si me sasvim 🙂
    lijepo reče Zelena: djevojka je naša i samim tim je najbolja, a zeta ćemo bezbeli da prihvatimo pod odmah.
    Znam da si u frci i da ćeš svakim danom do svadbe biti u sve većoj, ali izdrži bona, odmori se makar dan prije da budeš najveselija na svadbi.
    Želim im mnogo sreće, ljubavi, radosti, puno djece, a svima vama mnogo lijepih trenutaka zajedno sa njima.

  7. Drzi se Dudo!! Svi ce biti zadovoljni ako su mladenci veseli i srecni! Svaka cast za pripreme, znam koliko to moze da bude pozitivan stres. Ali kad dodje taj dan svi ce se radovati, pevati i plesati! Zelim tvojoj cerki i njenom muzu puno, puno ljubavi i razumevanja, da jedan drugom budu najveca podrska jer je to neopisivo blago kad teski dani dodju. Ta i takva ljubav leci od svega. E tu i takvu ljubav im zelim! A tebi da budes ponosna baka mnogo unucica jos dugo, dugo! Puno poljubaca!!

  8. *Nataša, sigurno će biti sve lepo, a za to ćemo se svi pobrinuti. Polako se slažu kockice. glavni teret oko kompletne organizacije snose mladenci, jer su tako želeli. Tog dana, ja ću imati malo posla kod kuće i onda proslava u restoranu. Hvala tebi puno na lepim željama. Danas smo gledali i kolica za klinca! Ali, do juna, ima još vremena! 🙂
    Zagrlim te! 🙂

  9. Pa ja tek sada videla ovaj tvoj post, koji sam pročitala sa osmehom na licu. Zašto? Pa znam ja sve kako to ide, jer sam sve to već prošla, jurnjava, frka, planiranje itd. ali sve su to „slatki“ stresovi, a kako vidim vi ste već 90% stvari organizovali, e pa, onda se malo opusti i nemoj da razmišljaš mnogo o tome, da li će svi biti zadovoljni, jer će se uvek naći „neko zakeralo“ da nađe neku zamerku. Prema tome ponosna majko i buduća bako, verujem u tebe i znam da će vam sve biti OK. Najvažnije od svega je to da su ti ćerka i bebac dobro i da ljubav između nje i zeta ne zna za granice. Znaš i sama da vam od ♥♥♥ želim sve naj, naj, naj…

  10. *Zorice, evo, poslednje pripreme su u toku, za sutrašnji VELIKI DAN.
    Kažu da matičari štrajkuju, ali to nas uopšte ne tangira. Mi ćemo proslaviti sve, a registrovaće se kada ovi završe štrajk.
    Hvala ti puno na lepim željama.:)

Оставите одговор

