DA LI JE VAŽNO KO LOPATA?

Sedim ispred kompa i pažnju mi odvlači zvuk sa ulice. Ma, znate i sami kako je bilo organizovano čišćenje celog grada, zaista uspešno. Nije bilo bitno ko je iz koje stranke, ali…

Pogledam napolje i obradujem se, mnoštvu koje lopata, a onda popizdim, najstrašnije, do’vatim fotoaparat i reših da vam pokažem proseravanje demokrata. Pa, zaista, iskreno, da li im je bio potreban onaj pult i reklama, da SVI VIDE KO ČISTI PODBARU?

E, podigoše mi pritisak na 200.

Ovaj potez raskrčivanja snega koriste u propagiranje svoje stranke. Pa, zaista, kako ih nije sramota. Ko god ima i malo mozga u glavi, ovo će shvatiti.

 

Žao mi je samo što tu omladinu koriste u ove svrhe.

Njima hvala na trudu.

Da se razumemo: nisam član ni jedne stranke, niti ću to biti, niti me interesuje ko je u kojoj, ali ovo je čisto proseravanje „serokrata“.

 

A ovako izgleda pogled iz moje sobe, prema napolje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Želim vam svima prijatan vikend, uživajte u snegu, nemojte samo jaukati! 😕

 

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

29 thoughts on “DA LI JE VAŽNO KO LOPATA?”

  1. Ne nerviraj se moja Dudo, dok je političara biće i „sranja“ ne možemo mi tu ništa promeniti. Nisam ni ja član ni jedne stranke i moram ti reći da već unazad nekoliko godina i ne glasam za nikoga, jer kad vidim, ko je sve u strankama i nemam za koga više da glasam. Ali nećemo o politici, neka se naivni i lakoverni i dalje nadaju da će biti bolje sa nekim drugima, a ja neee! Nego, očisti ti taj sneg sa prozora, jer ako još naveje, nećeš videti ništa od njega, šta se dešava tamo dole. A možda i bolje, bar ti neće niko dizati pritisak. Ćao!

  2. *Ma, samo se slepi ne nerviraju, jer ne vide, Zoko moja. A da bih mogla da ih vidim, morala sam da se popnem na stolicu, jer je sneg sve veći. Čini mi se da nam je on i dobra zaštita od vetra, pa ga zato ne diram. Onaj iz dnevne čistim, zbog golubova! 😕

  3. Nije to ništa bezazleno.
    Do tog 5.oktobra smo govorili neka bude šta bude, samo da dobijemo jednu normalnu, smenjivu vlast, pa kada ne bude valjala, zamenimo je na izborima, što s Miloševićem nije moglo.
    I eto ti privida demokratije. Menjamo mi od tada vlast, promenile se 3 vlade, a nama…
    Dal’ neko vidi razliku u nečemu?
    Pa… ustvari vidi se… svaka naredna je bila sve gora i gora.
    A rek’o nam je onaj pre nego što ga u lancima odvedoše u taj simpatični gradić u Holandiji: „Pravićete vi mene od govana“. A ja se mislim (tada): „Ma samo ti putuj i ne misli na manastir i da te mi više ne vidimo“.
    Kanda nas je gadno prokleo!

  4. *Jao, Sindžo, sve što si rekao, potpisujem! Nemamo mi dovoljno govana da napravimo nekog ko će zaista misliti na nas, a ne na svoje džepove. Ovo lopatanje je imalo svoju nameru, nismo mi tupsoni.
    Ma, ne znam više ko nas je prokleo, mamicumudamumamicujebem!

  5. Dudo, svako ko ima dva grama mozga, pati od hronične nervoze. Ja imam urođeno nizak pritisak, ali „ovi“ uspevaju da mi ga dignu bez lekova.
    Čim promoliš nos iz kuće, imaš 1000 razloga za nerviranje, a o TV da ne pričam.
    Moraću da se oslobodim mazihističke navike praćenja vesti, pod hitno!!!
    A moj glas neće niko da dobije, ne dam, BRE!

  6. *Labilna,razumem te. Mora čovek da je obučen zaista kao ja na fotki, da mu ne bude hladno. No, i na lice bismo morali navući fantomke da nam bude toplo. Još malo ću izdržati, nadam se, pa ću onda i ja početi da kukam za „otvaranjam dizni“. Drž’ se draga, zvekeći po rakijicama, dobro dodju u ove hladne dane ili, još bolje, kuvano vino! 🙂

  7. *Polihimnijo, ja imam jako kratak fitilj, za čas planem, napičkam sve rekom, posvadjam se sa tv, pa, kada vidim da mi je pritisak na tački pred moždani udar, promenim kanal.
    Ne znam šta da kažem o glasanju. Još se premišljam, no, ako ne glasamo ni za koga, veće šanse imaju oni što su najgori! 😕

  8. Nažalost Dudo naše stranke uopšte ne znaju šta im je posao… mi smo još uvek u srednjovekovnoj Srbiji gde su svake nahije imale svoje spahije 🙂
    A sećaš se naše „drugarice“ kako je kroz svoj blog provlačila svoje članstvo u stranci, na fin i perfidan način… eto to ti je to isto 😕
    Ali, šta da radimo, ti se nerviraš, ja se nerviram, a oni – baš im se fućka na to (da ne oplajvazim nešto sočnije)

  9. Ah, politika! Ne bi smo trebali baviti se tim stvarima, ali rado bih pojedine face vratio 15 godina unazad! A sneg je sneg, i kao što vidiš VAŽNO je ko čisti sneg, onaj koji je pametan! A narod? Narod je glupav odvajkada! Ali, kao primer, da ti navedem ŠVABE: Većina njih psuje Merkelovu; prošlog leta imao sam priliku da ih pitam: „ZA KOGA STE GLASALI?“ A mnogi su mi dali ovakav odgovor: „NISMO NI IZAŠLI NA IZBORE!“ Naravno, razlika je ogromna u načinu života i u kakvoj i kolikoj dobrobiti oni žive život, i kako mi živimo naše jadne živote! Inače, bio bih veseliji kada bih video raznorazne zastave političkih partija, i zimi i leti da nam kažu: „MI, SRPSKI RAD’KALI, ČISTIMO ULICE;“ ili „MI, SRPSKE DEMOKRATE, ILI OBIČNE DEMOKRATE, ČISTIMO ULICE OD SNEGA A I PRAŠINE I KOJEKAKVOG SMEĆA“, ili „GLEDAJTE KAKO NAPREDNA SRBIJA ODRŽAVA SRPSKE ULICE…“ Zapravo, hoću da kažem to da bih svima njima, i poziciji i opoziciji dao lopatu i metlu u ruke i neka nam čiste ulice, a oni koji zaista to i rade, čistači ulica, neka se malo odmore od ovih zahtevnih poslova. Što se omladine tiče, ništa novo: U jednopartijskom sistemu imali smo socijalističku omladinu, koja se radovala Radnim akcijama, i imali su svi svoje zastave! Danas, danas imaš hiljadu partija, velikih i puno puno malih, a sve njih izdržava glupavi narod! No, Dudice draga, i u drugim državama narod izdržava političare! Lepi pozdravi!

  10. Bukvalno na ulicu ne možemo izaći od snijega, ovo su planinski krajevi, bagerima su u gradu prokrčili po jednu kolovoznu traku, a sav snijeg ostavili po trotoarima, ogromne gromade, visine oko 2 m- ma planine snijega su na trotoarima.
    I svejedno bi mi bilo ko čisti- samo da očiste.
    Politika me nimalo ne zanima, ali očajni smo zbog ovog snijega. Odsječene sve putne komunikacije, ne saobraćaju autobusi,u radnjama nestašice, voća nema danima, novina…
    haotično.
    Zbilja bi mi bilo svejedno ko čisti, kad bi očistio. Bilo koja stranka. Al neće. Niko. Fotelje su udobne i daleko su od lopata.
    Ma neću da se nerviram. Ne vrijedi.
    I snijeg pada još uvijek. Đekna još nije umrla, a ka’će ne zna se-….

  11. *Dolly, verujem kakva je situacija. Ni mi ovde nismo videli ovolikog snega skoro trideset godina. No, ovde je drugačija situacija. Sneg odnose kamionima. Naravno, prvo naprave brda u centru, pa onda odatle odnose, nemam pojma, gde.
    Vi ste navikli na sneg, kako to da „foteljaši“ nisu preduzeli ništa da vam olakšaju život. Eto, mrcine jedne. Sede u toplim kancelarijama i boli ih ona stvar kako je narodu!
    Uf, briga i mene ko čisti, ali ovo je bilo tako očigledno i odvratno!

  12. *Tatjana, bar rade na čišćenju. I ja živim u četvorospratnici, ali, nikome nije ni blizu pameti bilo čišćenje snega. Ovde je tema“kako natovariti komšiji na kola brdo snega“ ili „ako izlazim iz svoje garaže, komšija iz svoje VALA neće, zato što ću da mu izlopatam tri kubika snega“. Tako su ljudi pogani, neverovatno! To sve ja gledam sa prozora, jer je parking sa garažama ispod!

  13. vise ne gledam i ne reagujem
    svi hoce na stolicu, a narodu vece poreze, vise otpustanja radnika, pomeranje starosne granice za odlazak u penziju…

    xaaxxaaax… cemu mi omladina da se nadamo!

  14. *Ivaneeeee, drago mi je što si se oglasio!
    Ma, potpuno te razumem. Vidiš i sam šta rade. Cedili bi nas matore do poslednje kapi krvi, a na hiljade mladih čeka na posao. Strahota i sramota! Vidi li to onaj od gore, pitam se? 😕

Оставите одговор

