SLAVLJENIK

Pre tri godine, 8. februara Advokatica  Marija je došla kod mene da mi otvori blog.

Ukoliko ne znate baš svi, ja sam dugo samo ostavljala komentare po blogovima, tako da su me mnogi tako upoznali, a kako je red, ako dolaziš kod drugih u goste, red je da ugostiš i „kod svoje kuće“. No, moja muka je bila u tome što sam bila duduk za otvaranje bloga. Kako sam se žalila i kukumavčila, Marija, moja sugradjanka, ponudila se, došla i govorila mi kako to sve treba da se uradi.

Moj blog živi!

 

Ja volim da sam ovde i na svim ostalim blogovima koje posećujem. Iskreno, neke sam obrisala iz svog blogrolla iz ličnih razloga. No, one,  koji su upisani u isti, posećujem , možda ne baš redovno, zavisno od vremena koje mi preostane posle raznoraznih obaveza.

Čisto da znate, ovo je 355 post sa 10473 komentara! 🙂 Ja sam zadovoljna i biću, sve dok ima posetilaca na njemu.

Poklanjam vam djurdjevak, moje omiljeno cveće, povodom trogodišnjice.

Dobro mi došli, svi, dragi moji prijatelji! 😀

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

52 thoughts on “SLAVLJENIK”

  1. Cestitke Dudo! 🙂
    Brzo je proslo, zaista. Uzivaj, pisi i zelim da ti tvoj blog, jos mnogo, mnogo godina pricinjava radost i mijesto za relaksaciju. 🙂

    Djurdjevak je cvijet koji me podsjeca na neko davno vrijeme. Sijecam se, rastao je na jednom mijestu, uz i oko zare( koprive) i ako sam zeljela da uberem koji,valjalo mi se pomuciti.:)

  2. cestitke.
    mada iskreno, sad kad se osvrnem vidim da se blogozajednica *iliti blogosfera kako god, veoma promenila. Nekako je 2006/07/08 pa i 2009. bilo zanimljivo…
    Ljudi su bili opusteni…

    Sad… pratim nekoliko blogova (na prste jedne ruke da ih izbrojim), a vecina koje sam pratio je otisla u „penziju“ ili se samo povukla bez pozdrava.

  3. **Saša, taj nadimak sam dobila još pre rodjenja, inače se zovem Branislava! Duduk sam i dalje, u mnogim sferama, mada, mislim da je to svako od nas. Ali, zato, da vidiš kako brzo kucam (daktilograf), ma, bez veze mi je da se hvalim u čemu nisam duduk! Uživam!
    Dobrodošlica na moj blog! 🙂

  4. *Ivane, hvala ti puno. U pravu si, mnogi blogovi su se promenili, po malo zapustili iz raznih razloga. Ja, od kako ne radim, imam manje tema za pisanje. Manje se svadjam, a više nerviram! Mnogo toga se promenilo. Situacija u kojoj se svi nalazimo je sve bezveznija, pa je stoga i manje volje za pisanjem.
    Svesna sam i sama da nemam baš nekih naročitih tema za pisanje, ali, javim se, čisto da se zna da sam tu. A i internet me zeza, do ludila! 🙂

Оставите одговор

