IVANOV, MINI ROMAN

Dunavski park

Sećate li se 2010.  godine, dok je Ivan imao još svoj blog, pisao je divne mini romane.

Sećam se Čari i Novosadske priče.
 
E, taj,  Novosadske priče, objavljujem sada, da stavim Ivanu do znanja da ga nisam zaboravila i da mi se dopalo kako je pratio moj život, kroz moje postove. Evo, izvolite, pa uživajte, kao ja.
 
 Slobodno iznesite svoje mišljenje! 😀
Puno pozdrava svima.
Ivane, slobodno se oglasi i ti. Kako ti se danas dopada ono što si napisao pretprošle godine? 😀
 
Hvala ti još jedanput!
Zahvaljujem se Ćakulanciji što me je „ubedila“  da postavim ovam mini roman, da se svi podsetimo kako je Ivan lepo pisao!
 
 
 
 
 
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 мишљења на “IVANOV, MINI ROMAN”

  1. neverovatno! al’ to si ti, baš takva i još će me držati što sam sada pročitala, a Ivan tako lepo piše, pa mi je sad žao što se nisam ranije pojavila na blogu
    i nemo’ se zahvaljuješ 🙂

  2. Dudo prvo tebi zelim i svima ovim nasim saborcima na netu Srecnu novu godinu i sve praznike i koji su bili i koji predstoje!!!!
    Tebi samo mogu da skinem kapu za sve sto cinis, jer ti si laf u pravom smislu te reci 🙂

  3. *Dobro Ćakulancijo, šta onda da kažem? Sve što je Ivan napisao je istin, dobro, on je tu malo „zapržio“, ali se držao činjenica iz mojih postova. Što jes’, jes’! 😀 Super je ispao romančić, lepo je zakuvao radnju, još samo da se ispuni to sa salašem! 😉

  4. *Marko, hvala ti puno na čestitci, a ja i tebi poželeh sve najlepše u ovoj godini!
    Hvala ti i na lepim rečima koje si mi uputio. Baš mi je milo što i ti postojiš u blogosferi! 🙂 Ovde je samo društvo odabrano! 🙂

  5. *Eto, vidiš Ivane, vreme leti. No, što se tiče „istinitosti“ priče, nastavka nema u privatnom životu. „Da i za mnom neko pati“, beše davno i očigledno, nismo trebali da se sretnemo. No, jedan salaš bi mi baš bio potaman. Ali, život teče i bez njega. Jedva čekam jun da volim i grlim moje dete koje će roditi sina, tj. moje unuče. 🙂 A salaš ćemo već neki pronaći da na njemu uživamo, svi zajedno! 🙂

  6. To je jedna od retkih priča koje sam stigla da pročitam na Ivanovom blogu, zaista je sjajno sve uklopio i tebe Dudo predstavio. Pohvale za ideju da malo Ivana prodrmamo i bar malo postidimo što ne piše toliko dugo. 🙂

    1. @shunjalica, hehehee hoces reci da nisi procitala sve moje price 😀 cccc….
      pisem ja kada za to dobijem inspiraciju. Uglavnom ne objavljujem mada skladistim „online“ dokumenta koja napisem 😉

    1. ja vise ne smem da obecavam da cu poceti pisanje, posto prosle godine sve sto sam rekao se izjalovilo, tako da u jednu ruku sam sva obecanja izneverio u vezi bloga 😦

      tako da eto vilenim po nekoliko blogova koliko mi vreme dozvoljava

    1. Moracu da i ja otvorim na wordpressu blog i posto ljunjalica nije sve price procitala da barem ima tu mogucnost. A i skoro dobih mail sa pitanjem kada cu nastaviti pricu „Cari“ 🙂

Оставите одговор

