PRVI DAN U 2012. godini

Kej žrtava racije

Posle burnog dočeka nove godine u Novom Sadu, osvanuo je predivan, sunčan, hladan dan.

 
Petarde su rokale na sve strane, urlalo se, veselilo, dok sam ja, sa Hambom u krilu, prebacivala kanale na tv, tražeći nešto interesantno.
Svake godine se nadam, da će naši „pametnjakovići“, smisliti neki zabavan program a da to nisu samo pesme. Stvarno, sramota jedna.
 
No, kako ja od dočeka ne očekujem baš ništa, isto nije očekivala ni moja ćerka, pa smo zajedno buljile u ekran i tešile Hamba. Trudnica je sa budućim suprugom i društvom, dočekala novu godinu na Kopaoniku. Juče im je padao sneg i bilo tmurno, a danas je divan, sunčan, dan. 😀
 
Zato i volim prvi januar. Ustanem, uobičajeno, popijem filterušu iz nove šolje, opet prevrćem kanale, obučem se, izvedem Hamba i nahranim mace. Skroz su u stresu od prethodne noći. Vatromet je bio na sredini dvorišta, a one, jadne, ko zna gde. Pobegle glavom bez obzira!
 
I dalje je tiho i mirno. Ponegde se oglasi zaostala petarda, no, to i nije više novost.
 
Čekam goste na ručku i veselim se dobrom raspoloženju!
 
Nadam se da ste i vi dočekali novu godinu onako, kako ste želeli!
 
Srećno vam još jedanput u ovoj, novoj, godini!
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

23 thoughts on “PRVI DAN U 2012. godini”

  1. Повратни пинг: PRVI DAN U 2012. godini | www.blogovnik.com
  2. O da, svaki prvi januar dozlaboga nalik onom prethodnom 😉 Dudice draga, za ovu godinu ti ne želim ništa vrednije od zdravlja 🙂 Budeš li ga imala dovoljno, imaćeš sve! Lepi pozdravi sa severa države!

  3. Prvi januar, Duda, a sunce sija kao da je maj mesec. Nekada snegovi, danas sunce, kao da živim u Grčkoj ili Španiji 🙂
    Inače meni je doček bio urnebesan, stresan… šta da ti pričam, ono što mogu deca da ti prirede, to niko ne može. Ali, opet dobro je sve prošlo. Ko nema decu on će o cveću, ljubičicama, horoskopu, politici… 😉
    Uživao sam, kao i svake godine u Bečkom koncertu, a na TV poneki film. Uglavnom se zivkam sa prijateljima i rodbinom, svi nešto čestitamo, a u glasu se oseća strah od ove godine. Kao da smo pustili nekog stranca u kuću i ne znamo šta će da nam uradi…
    Ali, nas čeka novi život da se rodi, zar ne? Pozdrav i tebi i trudnici i svima u Novome Sadu…
    (A Đorđe Balašević je opet ličnost godine u Novom Sadu 🙂 , tebi u inat 😀 , i Breskvici na sreću )

  4. Draga moja Dudo, želim ti sve od srca najbolje, da uvek budeš onako pozitivna i da te dobra volja ne napušta, da te zdravlje služi i najvažnije, da sa osmehom dočekaš ono bićence koje će imati sreće što dobija takvu baku. Još puno blogogodina i tekstova, pozdrav i čitamo se.

  5. *Alex, uglavnom i pričamo o deci ili ogovaramo muževe, mi, žene! 🙂 Kada dobijemo unučiće, onda ćemo „klati“ okolinu o njima. No, neka, da svi to dočekaju u zdravlju i veselju.

    Da ti pravo kažem, ne znam odkud da je Dj.B. ličnost godine. Čime li nas je tako zadužio?
    Nit šumori, nit romori u Novom Sadu. Da ga vidiš na ulici, pomislio bi nadrndani dedekanja! No, dosta sam mu pažnje posvetila!

    Pozdrav i tebi od nas, iz ravnice! 😀

  6. *Sanja, hvala ti puno, draga. Osmeh mi je na licu čim pomislim na bićence koje dolazi u junu na svet, a mogu misliti kako će biti kada ga ugledam. Eno ih, na Kopaoniku, kaže ćerka, Džoni bi da se sanka ali mu ne damo (to mu je umetničko ime), još je mali. 😉
    Puno pozdrava tebi i Deki, decu ljubi! 🙂

  7. *Jao Dolly, draga moja, pa nije ti baš lepo započela nova godina. Drži se, kuvaj vino i rakiju, to će te podići (a i spustiti 🙂 ), odmaraj, neka te malo maze, ovi tvoji muški! Želim ti brzo ozdravljenje! 🙂

  8. Oh kako sam sretna da je prestalo da petardise unaokolo. Mir je i tisina, kao i kod tebe.
    Da znas da su mi zivotinje pale na pamet kad je treslo oko ponoci. Mora da je to bio pravi sok za njih.
    Sretna Nova Dudo i sve najbolje u ovoj u koju smo eto upravo zakoracili. 🙂

  9. *Afrodita moja, ništa mi ne govori. Ne smem ni da zamišljam kako je lutalicama na ulici. Ovi naši kućni ljubimci još pronalaze utehu unama! Samo kad je sve utihnulo. Vreme je predivno, sunčano, odosmo malo u šetnju! 🙂

  10. Eto, dođe i ona, čekali je mi ili ne, ona stigne, a čini mi se da sve brže i brže stižu nove godine, ili sam ja sve starija, pa mi vreme sve brže prolazi. Bilo kako bilo, sedeli suprug i ja kući, buljili u TV kanale i, što ti reče, ništa naročito na programima. Prvog januara mi, kao i uvek, bila ćerka sa porodicom na ručku, po podne očekujem prijatelje u goste. Draga Dudice, tebi i tvojoj porodici želim svu sreću u Novoj godini!

Оставите одговор

