NOVA GODINA KUCKA NA VRATA

Upravo sada, dok pišem ovaj post, nova godina samo što nije kročila u naše domove! Ostalo je još nekih 26,5 h do njenog početka.

Pošto sam obavila rekapitulaciju protekle godine, sada ću da vam poželim nešto u novoj godini. Neće to biti ništa što vi već ne znate.

Pre toga, navikla sam da vam pokažem kako sam okitila dnevnu sobu, kutak po kutak!

Pošto ništa nisam nameštala za fotkanje, nemojte zameriti ako nekoj stvari baš i nije mesto na fotki! 🙂

kutak iza vrata
ove godine veštačka jelka, koju baš ne volim, ali, šta je, tu je

jelka, i ukrasi oko nje
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ova lampa što leži na polici, danas je ušrafljena na zid, konačno!
i naš matorko od tv je malo doteran
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
i ceo zid, ali ne može da stane ceo!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stolovi i trpeza, biće naknadno fotkani! 🙂
 

Sve nešto čeprkam po glavi, hoću da pronadjem neke „nikada izrečene reči čestitanja“, pa ne umem. Zato ću vam poželeti SREĆU, u svakom obliku, ili, bolje rečeno, kako je vi zamišljate. Poželeću vam, ZAISTA, da budete zdravi, ma kako to zvučalo otrcano. Onaj, ko je preležao tešku bolest i ozdravio, zna da ceni zdravlje. Da mu verujemo na reč i ne proveravamo! Zato, pamet u glavu (to se naročito odnosi na mene, jer, nisam održala obećanje vezano za grudi, ali, hoću, želim i učiniću, nisam zaboravila)!

Želim vam, dragi moji divni prijatelji: Zelena, Ćakulava, Sanja Kokice,  Dolly bel,Advokatice,  Perlice, Saro, Afrodita, Miro (Agroekonomija), Verkićko, Charolijo, Sanja (Dekina), Deko, Alex, Branko, Ivane (Hiljadarko), Stevo, Nenade, Exx, Milina, Tatjana, Labilna, Shunjalice, Bensedinko, Saša, Veco, Neno, Breskvice, Marko, Zorice, Baklavice, Sindžo, Saveta i svi ostali, koji posećujete moj blog, a zaboravila sam da vas spomenem,

da vam se u novoj godini dešavaju samo lepe stvari i da ne dozvolite da se „džombe“ usele u vaše stomake.

Želim vam, od sveg srca i iz dubine duše, sve najlepše!

Ljubim vas i grlim isto, kao što sam to činila i tokom cele ove godine! 😀

 

 

 

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

33 мишљења на “NOVA GODINA KUCKA NA VRATA”

  1. Hvala ti na ovim predivnim recima, od srca i najiskrenije 😀
    Lepe su fotke i vazno je da se ti osecas prijatno i zadovoljno, a zadovoljstvo je uvek vece kad covek uradi mnoge stvari po kuci sam…
    Tebi zelim takodje puno zdravlja i naravno bez „dzomba“ !!!
    veliki zagrljaj putuje sa Alpa ka tebi 😀

  2. Jaoooooooooooooooooo, Dudooooooooooooooo, alaj si me i obradovala 😀 Ma, želim ti prvo dobro zdravlje, na prvom mestu, zatim da se za par meseci igraš sa svojim unukom, da ga paziš, maziš i gladiš, onako kako to samo ti umeš, da opet odeš do Afrike ( skokneš, malo, neće da smeta 😆 ) i ostani tako dobra i plemenita, nek se to ne urušava, nipošto i, najvažnije, da budeš i nadalje zgodna ženska i kad budeš imala i 80 – čak – a bićeš, ja kad ti kažem! Srećna Nova godina!! 😀

    a bRez muzikice, ne mo’š proć’, bre, Dudojlo 😆

  3. Draga Dudo
    fotkice su ti super
    hvala ti na lijepim željama, moje želje sam ti već napisala i poslala preko brda i planina 🙂
    Kod mene je sve bijelo, snijeg nas je „zatrpao“ 🙂

    tebi, tvojoj porodici i svim blogerima želim mnogo zdravlja, sreće i uspjeha.

    volim te Dudo

  4. Draga Dudo, sve si lepo okitila: i stan i cestitku svima nama :D. Svako dobro ti zelim u godini koja je nastupila, sto vise lepog, a sto manje ruznih stvari koje ce nam se, kao i obicno, desavati. Sretna ti Nova 2012, Godina.

  5. Dudice,
    i tebi sve najlepše, od zdravlja, preko sreće do parica. Izvini što kasnim, al u goste se bolestan ne ide, kako gripozna da šetam po blogovima i sejem lepe želje i poljupce?!? Stvarno nema smisla!!
    Zato te sad grlim i ljubim od srca, da sve puca. :)***

  6. Već smo debelo zagazili u ovu Novu, ali nema veze. Nikada nije kasno za lepe želje. Tebi i tvojima, želim sve što i sebi i svojima. 😀 I nije otrcano, prvo zdravlje i onda opet zdravlje, pa sve ostalo. Ljubimo te svi mi. 🙂

Постави коментар