NAGRADA!

Pre neki dan, dobih obaveštenje od Sanje Kokice i Mangupa, da ću dobiti nagradu sa njihovog bloga http://www.kuvajmo-blogovski.com . Iznenadih se, zato što znam da nisam JA zaslužila nagradu već Sanja, koja me „šije“ za 30 više postavljenih recepata na istom blogu. No, kako mi objasniše, red je na mene da dobijem istu. Tačnije, nagradu mi daje sponzor njihovog sajta Vizio shop.

I tako, iznenadih se ja jako i danas odoh na poštu da preuzem nagradu. Jako sam se obradovala šoljici sa kaficom unutra.

Još više sam se iznenadila, kada sam stigla kući, stavila cvikere i pogledala fotke na istoj. Pa, to su bili fotke naših recepata. Prepoznah i svoje, naravno. Ostali su, pretpostavljam, Sanjini ili nekog drugog.

Evo i šoljice:

šoljica iz jednog ugla
i šoljica iz drugog ugla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

34 thoughts on “NAGRADA!”

  1. Dudice draga, ova nagrada ima da ti „legne“ umesto novogodišnje čestitke! Dakle, i ja ti čestitam, i dodajem da ću učestvovati čim nagrada bude novi zamrzivač prepun „Mangulice!, a pored gajba piva :mrgreen: Ondak, Eliksirče draga, kada budeš pila čajeve ili kafe iz šolje, ma ima da pomisliš na sve nas 😉 Najlepši pozdravi sa severa države!

  2. *Jao Dolly, pa ti i pesmu sastavila o meni! 😀 😀 😀 Hvala ti puno, draga moja!

    A ne opravdah se ja zašto više recepata nisam stavila: razlog je novi fotoaparat sa koga ne znamo da prebacujemo fotke, zato što treba da se instalira neki program. Ma, nervira me užasno. No, ja sam počela da koristim PONOVO stari aparat, tako da ću se POPRAVITI, Dolly, pa možda dobijem još koju šolju! 😉

  3. Baš lepa šoljica, ima da uživaš kada budeš iz nje gustirala kafu. Zašto misliš da nisi ti ona koja je zaslužila nagradU?! E’ pa jesi i čestitam ti i prestani da se buniš…

  4. DudoOo, danas hoću samo osmeh da ‘čujem’, si čula!! 😀
    Znaš ti na šta ja mislim, jaCno? 🙂 A Sanja je divna koliko i ti ( dobro, aj da niko ne čuje: ti malo više 😆 ).

  5. *Zorice, Cakulancijo, Sanjočka, Miro, Mangupe, Jasna, Sale , Perlice, Zelena, hvala vam puno na čestitkama. Srkala sam danas filterušu iz nje i gledala fotke recepata koje smo postavljali na blogovskom kuvanju!

    Baš je bila uživancija! 🙂 Brk mi se smeškao!

Оставите одговор

