REKAPITULACIJA 2011. godine

Meni je, prosto, neshvatljivo, da je do kraja ove godine ostalo manje od dve nedelje. Zvuči manje, 13 dana. Ehej, 13 dana.
Nije me još uhvatila manija ukrašavanja stana, što me i čudi i ne čudi. Sve ću vam objasniti.
 
Osvrnula bih se na proteklu godinu, po godišnjim dobima (i po kom mesecu) i dogadjajima, koji su me zdrmali.
 
ZIMA, početak 2011. Proslavismo i Božić, nekoliko slava i ostadosmo, prilično dekintirani, kao i većina Srbalja u Srbiji.
Bila sa ćerkom na Zlatiboru, divno se šetale i ušivale.
Čuvala sam malu Nanu, do polovine marta, zatim prestala to da radim, plakala, patila, jako me je bolelo, bila sam tužna (i još sam), pa sam krenula sa novim poslom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PROLEĆE, koje jedva dočekasmo! Šetnja kejom koji je još u fazi rekonstrukcije, ali, pogled na Dunav, galebove, Petrovaradinsku tvrdjavu, skreću pažnju sa radova. Sa Lecom, naravno!
Radim, pomažem deci, muvam se po gradu, srećem poznate ljude, ćaskam, obavljam kupovinu na pijaci, kuvam, šetam kejom…
Sve je toplije, prija svima. Rascvetalo voće, maslačak se promalja iz trave, novčić takodje, kao i prvi krokusi.  Trava je sve sočnija i zelenija. Šetam kejom, sa Lecom, naravno!
 
April, mesec koji ni meni, ni deci, nije doneo lepe vesti, opet! Ćerkin razvod, stres, muke, suze! No, znate kakav je osećaj nesreće!
Sa letom, sve dolazi na svoje mesto, sunce nas oporavlja i fizički i psihički. Sve smo prebolele.
I dalje šetam kejom, sa Lecom, naravno!
 
LETO je počelo!  Moje omiljeno godišnje doba. Proslavila sam 58. rodjendan. Počele su vrućine, nesnosne. I moje ćerke su proslavile svoje rodjendane: 28. i 32.
Mladja ćerka mi saopštava da me vodi u Egipat na more. Sećate se, kako sam bila srećna! Vadim novi pasoš, ličnu kartu, sredjujem garderobu i vodim računa o „liniji“.
Odlazim na Štrand da dobijem malo podloge za Egipatsko sunce.
Večeri provodimo Leca i ja na keju.
 
Posle predivno provedenog godišnjeg u Africi, divno sam raspoložena i spremna za nove radne pobede. Život ide dalje!
Osmeh mi je na licu!
 
Sve redje sam na keju. Obe imamo obaveze i pse koji idu različitim stazama!
 
JESEN!  Vreme je i dalje predivno. Kiše nema ni u najavi. Sećate se baka Milice i njenog smeštaja u Prihvatilište. Hvala bogu i to je iza mene.
Početkom oktobra, stižu nam predivne vesti:
 
MOJA MLADJA ĆERKA ĆE DOBITI BEBU!!! 😀 😀 😀
 
POSTAĆU BAKA U JUNU. Moj unuk će biti blizanac, kao i ja.
 
SVI SMO PRESREĆNI!
 
Ovu vest nisam smela da kažem ranije. Svi znate zašto  sam ćutala do sada.
 
Mali pišonja je sada star četiri meseca, malo više od 8 cm je veličine, tumba se u stomaku, sisa palac i uživa. Imamo snimak njegovih aktivnosti.
 
Na proleće će biti svatova, ako sve bude u redu. O tome, sledeće godine! 😀
 
Budući roditelji su preslatki. Planiraju budućnost sa bebom u novom stanu! Srećno im bilo i berićetno! 🙂
 
Više se ne šetam kejom, jer nemam sa kim. Samoj, nije mi interesantno. Povremeno sa ćerkom. Pomirila sam se sa činjenicom da je moje prijateljstvo sa Lecom na stend baju. Možda se opet sretnemo, na sunčanoj strani ulice, ko zna!
 
ZIMA počinje za koji dan a sa njom i prvi, najavljen, sneg! Videli ste, razloga i za neraspoloženje je bilo dosta, tokom cele godine. Mada, ja sam tip koji se brzo regeneriše, hvala bogu na tome!
 
No, sve je iza mene ružno.
 
Nova godina obećava mnogo lepih dešavanja.
 
Kapituliram pred njom, čekam i nadam se!
 
Počinje novo, lepše, poglavlje u mom životu!
 
Bićete svi tu,  da sve lepo podelim sa vama!!!
 
Živeli!
 
 
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

45 thoughts on “REKAPITULACIJA 2011. godine”

  1. 😀 😀 😀 Nadala sam se da ćeš da javiš ovako nešto! Divno! Dudo, zaslužila si to malo bićence, bićeš najbolja baka na svetu! Baš si me obradovala! 😀
    Žao mi je zbog razvoda, nisam to skapirala. Al’ vreme je za bolje dane i nov početak. Ljubim te i čitamo se! 😛

  2. HVala ti moja moja Dollyce! Nadam se da ću imati snage da budem super baka. Svi stresovi ostavljaju posledice po nas, koji nismo baš u ranoj mladosti. No, svakako, daću sve od sebe. Puna sam ljubavi i volje! 🙂 Ljubim te! 🙂

  3. Dudooooo, rasplaka me ( života mi ), samo da znaš, al’ nisam se rastužila, srećna sam bre što te sretoh i znam da sam dosadna, ali tako je i nek puknu dušmani, hehe
    Mašala, bebiron već 4 meseca, aaaa, živ bio i veliki porastao, a ti, a ti!! Ti si jedna jedina i nek’ tako i ostane – neponovljivo dobrodušna 🙂 Živa bila ti meni još 100 godina!! 🙂
    p.s.
    Tako si lepo sve prikazala: i setno i optimistično 😆

  4. Jedan sat je po ponoći, i vidim tvoj novi post. Dudo, jedva sam čekala da pročitam najlepšu vest od tebe :POSTAĆEŠ BAKA! Poznat mi je taj osećaj i iskreno se radujem vašoj sreći. Rekapitulirala si ukratko svoju 2011.godinu, kakva je bila, takva je, a sada se raduj sledećoj, u kojoj ćeš, Bože zdravlje, postati baka, predivna, punog srca i srećna, jer to i zaslužuješ. A sada LAKU NOĆ, lepo spavaj i lepo sanjaj!!!

  5. Dudice draga, da je sve bilo lepo ove godine, bilo bi ti dosadno (eh, zašto „CUKRÁSZ“ ne voli tortu)! Dakle, vidim ‘vataš zalet za karijeru bake, i toplo se nadam da ćeš se dovoljno izveštiti sa prvom unukom, da bi se uspešno uhvatila u koštac sa ostale tri, četiri, pet, šest ili sedam-osam-devet-deset malih bića, ma unučića BRE! Ineče, pre no ti pošaljem lepe pozdrave sa severa države, ću da ti kažem: Biće lepša rekapitulacija za pedeset godina, i sada već i znaš da će ti prva unuka imati ravno 49 godina; o brojnosti praunučića i što da ne pra-praunučića ima više da se kaže u godinama što nas čekaju. Dakle, Eliksirče draga, lepi pozdravi!

  6. Vidiš Dudo kako godina brzo prođe, a kad pogledaš bila je puna događaja. I opet sve je izbalansirano, kao neka torta, red lepog pa red ružnog… malo sreće i malo i tuge.
    Radujem se tvojoj novoj prinovi, (ali ti to već znaš 🙂 ), a samo da kažem da je moja majka postala baka u 38-moj godini života. Možeš li to da zamisliš 😀

  7. Jos jedna godina je iza nas. Ti si to jako lepo napisala, tako da ipak preovladava sreca i na kraju najlepsa vest za jednu mamu da ce postati Baka… to je predivan zadatak i uzivanje, a sa tobom ce to biti jer si ti drag covek i puna ljubavi…
    Zelim vam svima puno, puno zdravlja i srece i samo napred!

  8. *Cakulancijo moja draga, žao mi je što si se rasplakala, ali te razumem, pošto i ja tako reagujem na nešto lepo. Mnogo ti hvala na svim lepim rečima i na sreći koju si nam svima poželela. Blago meni na takvoj prijateljici! Ljubim te! 🙂

  9. *Zoko moja, hvala ti puuuuno na lepim željama. Rekoh, predajem se pred novog godinom i puštam da me „vodi“. Biće lepih dešavanja, samo da nas sve zdravlje posluži, ali nema razloga da neće. Ljubim te. Kada se rodi mali pišonja, onda ćemo se posebno radovati! 🙂

  10. Godina prepuna svega za sve nas, a u stvari tako obična! Malo (više) siromašnija, ali nije sve u parama (ima nešto i u zlatu)!
    Svaka nosi bezbroj radosti i tuga, a mi nikada ne pravimo pregled na kraju godine, a o crti podvučenoj ispod svih – ko će to da uradi?
    Možda dnevnik i nije tako loša stvar (mislim lični – ne ovaj u pola osam)!

    Pozdrav, Sindža.

  11. *Stevo, hvatam ja zalet, a imam i iskustva, čuvajući klinca od sestričine a i malu Nanu. No, svog unuka ću sa velikim zadovoljstvom. E, sada, za sledeće, videćemo, koliko će snage ostati! Hvala ti na lepim željama! Pozdrav iz kišovitog i hladnog Novog Sada! 🙂

  12. Znala sam!!!! Dudice tako si bila tajanstvena u vezi nekih novih vesti da sam jednostavno osetila da je to ona najradosnija vest koju si mogla da nam saopštiš !! Bićeš ti najbolja baka na svetu, smem da se kladim u to!!! Baš se radujem, a nadam se da ćeš još mnogo takvih lepih vesti imati za nas u najskorije vreme!

  13. *Alex, tako to ide u životu, šareno! No, matori smo već za velike i ružne promene. Ponestaje snage. No, kada se desi ovako nešto lepo, kao trudnoća ćerkina, onda te to digne i daje ti snagu i volju da istraješ!
    Moja majka je postala baka sa 42 (moja sestra je rodila prvo dete u 21. godini) a mene je rodila sa 20 godina. Moja školska drugarica je postala baka sa 38. To je divno, svi su mislili da je njeno dete, što je sasvim realno u današnje vreme! 🙂
    Želim i tebi puno sreće! 🙂

  14. *Sindžo, meni je nekako normalno da se osvrnem na sve što mi se desilo u ovoj godini. Sve je to MOJE. Nema čoveka kome se dešavaju samo lepe stvari. No, svako doživljava na svoj način i lepo i ružno.
    Dnevnik u pola osam? Pa, nikada nije kasno!!!

    Pozdrav i tebi! 🙂

  15. *Breskvice, morala sam malo da vas držim u neizvesnosti!!! 😀 No, važno je da sam vas obradovala. Dosta ste slušali o mojim džombama!
    Hvala ti što misliš da ću biti dobra baka. I ja se nadam, iskreno, i jedva čekam taj JUN! 🙂

  16. Dudule, desavao ti se zivot! On nosi sve i dobro i lose, a kao takav i daje osecaj da smo zivi!
    Iz svega toga novi zivot, predivno!
    Neka se sve tri slozite u radovanju i sreci a ja vam zelim zdravlja i zivaca za sve sto stize!
    Treba i za srecu imati zivce, znas?! 😀

  17. Dudo,lepo smo se druzili ove godine,znaci da smo svi imali vremena,kompjutere,internet,struju,lepih ideja….i tako uglavnom niko casu meda ne popiu… dalje necu da citiram. Ovo je suuuper vest draga bakice,pa sretno ti unuce bilo….Blago njemu kad ga ovakva baka ceka…

  18. pazi kad sam stao da racunam koliko dana do NG… i ostao u neverici, da je to za 10 dana.
    A nekad sam znao da se radujem mesec dana ranije toj NG.

    E, pa, to je super vest, postaces baka. Cestitam od srca.

  19. Juhuuu… 😀 Divna baka blizančica će da ima unuče blizanče. Zaista si me obradovala. Godine dođu i prođu, problemi nas čine jačim i pametnijim, ali pamte se samo lepe stvari. Želim vam svima puno sreće i mnogo, mnogo lepih stvari za pamćenje. 😀

  20. *Ivane, i ja sam u zabezeku da je tako blizu, ali se ne oseća baš nigde. Imamo neka dešavanja u centru, slikanje sa deda Mrazom, neku šatorčinu exkluzivnu u kojoj se prodaju razne trtolodjije, ali, sve u svemu, ništa. Meni i tako sleduje provod u kući sa kučetom. Tako je već 15 godina.
    Hvala ti na čestitki, jedva čekam! 🙂

  21. *Char, ako je suditi po mom malom rodjaku, koji je isto blizanac, ima da se slažemo kao“prst i nokat“, što bi rekle bake. On i ja smo bili super tim, igrali se, izmišljali svašta, a isto to sam radila i sa Nanom, dok sam je čuvala. I ona je blizančica, moja draga i mila!
    Hvala ti puno na lepim rečima i čestitkama! 🙂

  22. *Vecoooooo, uvek me obraduješ posetom, zato što retko svraćaš, a ja bih volela da si stalno tu i onda bih ti se obradovala, jakooo!
    Hvala ti draga moja. Mnogo lepog nas čeka u sledećoj godini, a s početkom leta i bebac. Jedva čekamo, mada ima još dosta do porodjaja! 🙂

  23. bilo nekad 13 dana, a sad je to već sutra.. mene kraj godine zatekao nespremnu, svuda sam na trk, a na blogovima, sa 12 dana zakašnjenja, a negde i više.. 🙂
    2011. ću najverovatnije sumirati na proleće, ali da smo živi, zdravi i na broju.. 😀
    Dudo, čestitam! Stvorenje što dolazi na svet i ne zna kakvu super baku već sad ima, ali brzo će saznati. ljubim te puno! 🙂

  24. *Shunjalice, potpuno te razumem što se frke i trke tiče. Nisam ni ja baš vredna sa posetama na blogovima. Ni ja ne stižem. Eto, ko bi rekao da je u peMziji tako „dosadno“. Kad to čujem od drugih, ne mogu da verujem. Ja maštam o odmoru, ali, od juna tek predstoji prava jurnjava, kada onaj mali pišonja ugleda ovaj svet. Hvala bogu, samo da se rodi. Videli smo ga, sve je na broju. Sada ima nešto više od 4 meseca, dugačak je 14 cm i težak 205 grama.
    Hvala ti Šunjalice, nadam se da ću opravdati epitet „super“ bake! Ljubim i ja tebe! Mnogo mi znači podrška svih vas, ovde, na blogovima! 🙂

  25. Dudo,to je divna vijest. Tako sam radosna zbog tebe. Praticu sa zodovoljstvom tok ako budes napisala nesto o tome. Svako dobro zelim tvojoj kcerci. Znam ja da ces ti nju zagotiviti i pripaziti. Ti ne mozes drugacije. Ma sjajno, sta da ti kazem! 🙂 🙂

Оставите одговор

