KO VAS SVE POSMATRA?

Teleskopom, dvogledom, virenjem, kroz širom otvoren prozor, virenjem kroz roletne, sakriveni iz zavese u mračnoj sobi, sigurno vas posmatraju.

Volim i sama to da radim, ali ne krišom. Nisam voajerčina.

Interesuje me najobičniji život komšija, kao i kako je koji stan sredjen.

Stanem lepo na pendžer i gledam. Negde je upaljen tv, pa posmatram ko sve gleda taj program. Ma, bez veze, naivno i sa nikakvom zlom namerom.

A da i mene neko posmatra, uverila sam se sinoć, kada sam izvela Hamba u dvorište i nosila macama večeru.

Prilazi mi komšija od preko puta moje zgrade. Mlad čovek sa velikom decom. Pozdravljamo se i on mi kaže: gledam vas svaki dan koliko se trudite oko tih maca i poželeo sam da vam kažem koliko vam se divim i koliko truda ulažete. Stalno im popravljate kućicu. Ja im ponekad iznesem da jedu, ali, one neće, čini mi se da su site. Da li mogu ja nekako da vam pomognem oko maca?

Ja, u čudu, iznenadjena što to uopšte neko primećuje, odgovorim mu: Hvala vam puno što ste se ponudili! Ja mace hranim tri puta dnevno a i kućicu sam im sama napravila. Stalno ih ušuškavam i brinem da ne kisnu a snega se najviše bojim. Čini mi se da je jedna trudna, što mi dodatno otežava situaciju. Sve se nadam da se neće tu omaciti, mada, ona drugi dom nema. Ovde je od malena. Istina, izadju one iz dvorišta, ali su, tu stalno. Kada sija sunce, one se uglave u prozor koji se nalazi ovde, iza breza. Drago mi je da ih čovek, koji tu radi, ne tera, već ih pušta da se greju. Jedan komšija  mi je obećao da će im napraviti od drveta kućicu, ali, ima nekih problema sa prostorom. Dotle, imaju ovu, zajedno su i toplo im je.

Maša (lujka) i Fiona (potencijalna trudnica) u kućici

Moj komšija, sav raznežen, opet reče, kako se divi ljudima (pa i meni) koji su toliko humani, pa mu ja, brže bolje, ispričam i za baka Milicu. To ga je posramilo, jer, kako reče, lako nam je da se vadimo na „nemanje vremena“, ali, za tako nešto, odnosno, za dobra dela, mora se naći vreme.

Zazvonio mu je telefon, izvinuo se što mora da vodi sina na trening, i otišao.

Bilo mi je drago, što je došao. To mi je dalo još više podstreka da nastavim moj trud na polju „pomozi kome možeš“.

I, evo, „obišla“ sam pogledom komšiluk, sve je na svom mestu, ljudi žive svoje živote, onako, kako umeju!

Posmatrate li vi nekog ili neko vas?  🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

23 thoughts on “KO VAS SVE POSMATRA?”

  1. Dudo,

    divne su mace, mnogo mi se svidja fotka…. nego, sad se nesto mislim da ovo nase blogovanje i posecivanje jedni drugih u online svetu je voajerisanje nad voajerisanjem!! mozda mi se samo cini, ali ima tu necega… 🙂

  2. Jooj Dudo diiivne su,moja kcerka(ml) se odusevila,ona je kod nas glavna „mackarka“ ,dobro si ih hranila…Nasa kua je oduvek posmatrana…i kad kosimo travu ,i ko cisti sneg,sve se zna i kad je dolazio postar a kad komsinica na kafu…E a jednom su tako posmatrali komsiju kad se vracao kuci,iz kafane jel te…malo vise popio….valjda je mislio da je jutro i da je kapija zakljucana,tek i ne probajuci kvaku poceo da se penje gore i taman kad je bio u raskoraku kapija se polako,sama od sebe otvori…ovi na klupi prekoputa pocrkase od smeha….Inace me nervira sto komsije znaju svaki moj korak al sta da radim,ko zna zasto je to dobro… 🙂

  3. *Milina, sve to zavisi od okruženja. Kada imaš kuću, nekako si izložen pogledima. Mi,koji živimo u „kokošinjcima“, retko srećemo komšije, pa, često, ni ne znamo ko stanuje pored nas. Ali, zato, preko puta zgrade, vidi se sve, po stanovima.

    Ponekad, nije ni loše da te posmatraju, jer, moguće da će videti i nepozvane goste, tj. lopove! 🙂

    Moje mace su zbrinute. Ne daj bože samo nekog nevremena, da im odnese kuću, mada, nadgledam ja to tri puta dnevno, barem! 🙂

  4. *E, Saro moja, ja, ponekad, poželim da ništa ne vidim, jer, sve me optereti da prosto izgubim snagu. I stari, i napuštene životinje i ptice bez hrane, ma, sve. Mnogo njih neće da se „petlja“ ni sa čim i njima je sigurno mnogo lakše.
    Na hranjenje golubova na simsu, dobijam odgovor „ma, šta ti fali, znaš li ti da su golubovi leteći pacovi, puni buva“. Ma, šta me to sve briga, ne ulaze mi unutra, a gladuju i žedne, pa im ja to sve priuštim, kao i macama. Ušuškane, nadam se da će prezimiti zimu, zdrave! 🙂

  5. Dudo, vidiš da je dobro što te komšije posmatraju, jer će možda pored tog mladog čoveka još neko poželeti da se brine o kucama i macama, beskućnjicima.
    ja sam na uglu ulice pa imam samo dvoje komšija, jedni su divni ljudi i deli nas visok zid i druga je komšinica koja je glavna alapača u kraju i žao mi je što nas deli ograda od dasaka sa proreziam od 1 cm pa mi ona povremeno kaže da me vidi i želi nekoga da ogovara.
    Ljudi koji su uživali u raznim farmama, velikom bratu..vole i da zaviruju u tuđe stanove ali mislim da to nije opasno.
    Opasno je što mi ne znamo ko nas sve posmatra na neki drugi način, pre svega, naše elektronske komunikacije.Sada je i kod nas dozvoljeno da ti policija bez odobrenja suda, zaviri u tvoju poštu itd.
    ili, dama koja voli da se sunča golišava, misleći da je zaštićena visokim zidovima na svom placu, može biti snimljena putem satelita.
    Naravno,nas obične ljude (nismo političari ni članovi kriminalnih grupa),policija nema interes da prati niti da nas neko snima iz satelita:D

  6. *Draga Saveta, ima dobrih ljudi, znam ja i vidim. A što se tiče posmatranja putem satelita, toliko sam neinteresantna, da ne verujem da bi me iko snimao. No, ako i požele, normalna sam osoba, pa nemam čega ni da se stidim ni da se sramim!. Puno pozdrava! 🙂

  7. Odavno sam prestao da se interesujem za komšije koje poznajem godinama. Ove novodošle takodje izbegavam! Ko zna, možda imaju deset hektara neobranog kukuruza, a ja nisam rad da im pomognem :mrgreen: Lepi pozdravi, Dudo!

  8. *Stevo, znam ja vas muškarce. Vas mnogo toga ne interesuje što interesuje nas, žene.
    No, važno je da se ne sekiraš za neobrani kukuruz. Ja bih, najverovatnije, pristala da ga berem, ukoliko bi mi se neko požalio da mu treba pomoć! Luda žena! 🙂
    Večeras je pretoplo, bašte u gradu su pune ljudi, za nepoverovati u decembru mesecu! 🙂

  9. Mace su divne. Da li si razmisljala o sterilizaciji (ako imas s kime da se organizujes da podelite i troskove i brigu) maca o kojima brines ? I ja ih volim ali toliko potomstvo nije pravi izbor ni za njih, ni za nas koji brinemo o njima, ni za njih same. Bar ne u sredini koju dele sa covekom.

    Mislim da nesto posebno ne posmatram ljude oko sebe, osim ako me nesto ili neko ne zainteresuje. Desavalo mi se da me neko „poznaje“ Boga pitaj od kad, svasta zna o meni, a ja prvi put u zivotu vidim osobu :D. Valjda je i to za nesto dobro :D.

  10. *Znam ja Tatjana da bi bilo bolje za sve da su sterilisane, ali, nikog to ne interesuje, a pravo da ti kažem, nije mi baš zgodno da plaćam i to, pored sve hrane koje im kupujem i hranim ih 3 puta dnevno. A osim toga, nemamo ni kola da ih pravozim do veterina. I posle sterilizacije bi trebale da budu na toplom, pretpostavljam, ali, iz objektivnih razloga, ne mogu ih primiti u stan, a žao bi mi bilo da leže, sveže operisane, na hladnom, u kutiji. Jeste im tamo fino i ušuškano, po ceo dan su unutra, samo izadju da jedu, obave nuždu i vraćaju se unutra.

    Nisam ni ja baš naročito skoncentrisana na komšiluk, ali, imam tu moć zapažanja, pa, kada jednom nešto vidim, to je „memorisano“ za uvek. 🙂

  11. *Miro, luda sam ja, znam, ali ne mogu prodiv takve ljubavi! Mace su u kućici, zbrinute. Jedino se snega bojim i velikih minusa. dobiće dodatno zagrevanje. A moguće je da će biti i mačića! Uf, njima se ne radujem u ovo doba godine! 😕

  12. Ne mogu da izadjem na terasu a da me komsija ne posmatra dvogledom sa 50m udaljenosti. Ista stvar se desava vec sigurno dve godine. Covek ima 37 godina, nije ozenjen, i verovatno ima neke seksualne nagone, jer sam takodje imala neprijatnu scenu sa doticnim u guzvi u gradskom prevezu. U poslednje vreme me to njegovo zumiranje plasi. Sta mislite, da li mogu nekome da se obratim? Da li postoji neka institucija koja je nadlezna, da oduzme dvogled jednom ludaku???

  13. *Lenka, dobo došla na moj blog! Taj stvarno ima problem u glavi. Treba da se posavetuješ sa nekim pandurom ili da mu neko od tvojih muških članova porodice ili neki drugar, pripreti, onako „drugarski“.
    Ja mislim da su takvi tipovi bezopasni, jer da je opasan, on bi krišom to sve radio. Mada, mogla bi i sama da iskoristiš situaciju, kada ima nekog sveta, da nisi sama, i da se izdereš na njega. Eto, nekoliko predloga, pa di odaberi! 🙂

Оставите одговор

