HANIN RODJENDAN

Danas je Hana napunila 11 godina. Počela sam da joj pravim tortice, svake godine. Njena baka je bila naša komšinica, pa onda njena mama, pa sada ona i njen brat Timotije.

Sećate se Timijevih torti. Onog neuspelog Teletabisa i uspele torte koja je izgledala kao saće.

Ove godine, Hana nije imala nikakvu posebnu želju, pa sam ja rešila da je iznenadim. Kako ona, već 6 godina, igra balet, reših da joj napravim nešto,  što će biti sušta suprotnost onoj torti od prošle godine: baletske patikice. Mera za ovu tortu je bila 800 grama plazme, sa dodacima, što će reći, mnogo materijala za „patikice“. I, zaista, nisam mogla da napravim patike u broju 42, već bar 38. Imala sam višak materijala pa sam pored patika, napravila i jednu macu, koju je ukrasila moja ćerka. Naime, Hanina mama nam je dala ideju da to napravima, zato što Hana hrani neke mace u njihovom dvorištu i jako ih voli.

Danas me je pozvala Hanina mama i moljakala da joj kažem kakvog će oblika biti torta. Jedva sam joj rekla na šta se ona vrapirala. Ne znajući za moju ideju, kupila joj je zastavice sa baletskim patikicama! Obe smo se jako iznenadile, jer je ispalo kao da smo se dogovorile.

I, evo, ovako je to sve izgledalo:

Trudila sam se da patikice izgledaju isto kao na zastavicama, jer sam ih videla. Hana me je zvala posle rodjendana da mi se zahvali i kaže da je „smazala“ četiri parčeta plazme (sa seckanom belom i mlečnom čokoladom). Kaže, bila je prelepa torta i da se jako iznenadila, kako je sve bilo u tonu! E, pa, draga Hana, ljubim te i kažem ti da ću ti praviti  torte dokle god ti to budeš želela! Srećno!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

34 мишљења на “HANIN RODJENDAN”

  1. Svaka čast Dudo, lepe su patikice, umeš ti da obraduješ i odrasle a tek decu. Srećan rođendan Hani! Ja razmišljam koju tortu da napravim za treći rođendan mom unuku, koji je 11. novembra… već imam ideje, videću!? A, reci mi, od čega su patikice spolja, od obojenog fondana ili šlaga, ne vidim baš dobro. Mislim da su joj malo poprivelike (šalim se)…pozdrav!

  2. Obožavam ljude koji se potrude da nekome naprave tortu za rođendan, posebno deci. Većina njih se sada pravda nedostatkom vremena… poslastičarnice su najjednostavnije rešenje. Ali ovde je začin ljubav, što se vidi i oseća. Prelepo. Srećno devojčici.

Оставите одговор

