MOJE GRUDI SU VEROVATNO OK, a vaše?

Sramota me je što se akciji samokontrole grudi i prevenciji raka iste, priključujem tek sada, ali, nikada nije kasno.

Ispričaću vam kako NE TREBA DA SE PONAŠATE prema svojim grudima.

Imala sam zaovu koja je imala kancer na dojci. Znate koji je sled ove bolesti, pa ne bih ponovo. Kroz sve to sam prolazila sa njom. Bilo je bolno i tužno, ali mi ona svojim ponašanjem nije dozvolila da klonem, nego mi je davala snagu da budem jača od nje. Nisam se prema njoj ponašala kao prema bolesniku. Jedanput sam je pitala, kada je bila u dobroj fazi, kako se uopšte nosi sa činjenicom da ima rak. Odgovorila mi je da ona ne misli da ga ima, odnosno, ne misli o njemu uopšte. Ako je govorila istinu, svaka joj čast!

Na žalost, nije uspela da se izbori sa bolešću, zahvaljujući svojoj tvrdoglavosti jer nije otišla na operaciju dobroćudnog tumora na dojci, iz koga se kasnije razvio kancer. Da je otišla na vreme, kada joj je doktor savetovao, sigurno bi se izvukla.

E, sada, posle svega, posle gubitka  nje, tako drage, divne žene, u meni se stvorio neki otpor prema lekarima. Znam, pogrešno reagujem totalno, ali, šta da radim. I ja sam kao ona, tvrdoglava mazga koja je sebi ZACRTALA da neće dobiti ni jednu vrstu raka (mada ne znam od čega se, u Srbiji, sem još od srca, umire).

Ne sećam se kada sam poslednji put bila na pregledu. Pretpostavljam da ima sigurno 10 godina. Ne obavljam ni samopreglede. Jeste, SRAMOTA ME JE i nisam vam dobar primer. NEMOJTE SE UGLEDATI NA MENE, NIKAKO, a ja OBEĆAVAM da ću u narednih mesec dana, obaviti pregled dojki i izvestiti vas sve o rezultatima.

Držite me za reč i prozivajte, ako to ne učinim!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

21 thoughts on “MOJE GRUDI SU VEROVATNO OK, a vaše?”

  1. Dudo, nemoj sebe koriti već se pogledaj u ogledalo i reci da ćeš samu sebe čuvati jer si divno ljudsko biće. Pitaću te ja za nedelju, dve jel si se pregledala 🙂 Pregled dodje i prodje, za sve postoji rešenje! A kad jednom uradiš svaki sledeći put je lakši. Tvoja zaova će biti u mojim molitvama. Žene koje su izgubile bitku su nas nečemu naučile i zato su za mene one andjeli. Puno pozdrava i hrabro napred!

  2. *Nataša, ti si divna osoba, ali ja zaslužujem ukor! Kod mene nije strah u pitanju, već čisti nemar. Totalno sam sebe zanemarila u svakom pogledu. Neću reći da ću sutra preduzeti mere, jer je subota, ali, od nedelje, sigurno!
    Naši andjeli bi trebali da nas nauče mnogo čemu! Neka im je slava i hvala na svemu! 🙂

  3. Skini to s dnevnog reda, idi kod ginekologa da te opipa ako nista drugo. Ja tako svake godine na godisnjem pregledu. Kd ginekologa takodje obavezno jednom godisnje.
    Moja majka nije bila 20 godina, kad je poteram, slegne ramenim, nista me ne boli sta cu tamo..kazem kasno je kad zaboli..ali ne vredi.
    Poludecu s njom zivota mi!

  4. Stevo, u pravu si, ali, ima nas dve vrste: oni su stalno kod lekara i oni koji nisu nikad, odnosno, idu samo kada zagusti!
    Umire se Stevo od raznih bolesti, ali su najčešće rak i bolesti srca (krvnih sudova na istom)! 🙂

  5. Ima jednu godinu dana napipala sam si na desnoj dojci zadebljanje,nije mi bilo svejedno, al, sam znala da nista nije opasno, otisla kod doktora, obavila memografiju i ultrazvicni pregled .Fala Bogu nestalo zadebljanje samo od sebe, bez ikakve terapije,Kod ginekologa nisam bila ima 20 godina, sram me bilo, a trebala bi… s genetikom se nije igrati, Mami je prije 30 godina odstranjena maternica, imala je tumor, ziva i zdrava i dan danas.Sto se tice zdravlja, jako sam neodgovorna, neidem doktoru dok me nezaboli ono pravo, takva sam, neka, vrntava.nije u pitanju strah, nego:nemarstvo, ljenost, odbojnost prema zdrastvenim ustanovama,….Dudo, ti si zena od rijeci i znam da ces obaviti pregled.

  6. Ni ja nisam obavila pregled vec par godina unazad. Ne zato sto sam nemarna ili se plasim vec zato sto su nasi lekari, izmedju ostalog i ginekolozi (cast izuzetcima jos samo da naletim na iste) postali takvi da moram da se suzdrzim da ne otvorim usta previse.

    Cekam sledeci menstrualni ciklus da zakazem kod n-tog ginekologa pregled (o utrosenim parama, vremenu…da i ne govorim), a sve uz jos malo nade da cu za svoje novce (privatan pregled) napokon dobiti sto i trazim.

    Inace…fitilj se skratio pa ce bit’ belaja…. 😀

Оставите одговор

