ZANIMANJE: LJUBAVNICA

Eh, da sam birala, sigurno ne bih izabrala: ljubavnica. Kakve li sam to sreće bila da se za mene zakače UVEK, oženjeni! ‘bem ti sudbinu, no, ‘ ajd da vam kažem, kako je to bilo!

Bila sam lepa, još kao klinka. Godinama, odrastanjem, bivala sve lepša.

Govorili mi ljudi. Pu, pu, pu, govorila je  moja majka, ureći će mi dete, hvaleći je! I, izgleda, urekli me! No, nije da nisam imala momaka! Bilo ih je i u srednjoj i na faksu! Da li sam ja to bila ispred svog vremena, zrelija, ili su oni, svi, bili klinci, ne znam, ali, nije mi se dalo da sretnem nekoga ko je bio baš za mene. Za koga bih se udala, imala decu o kojoj sam toliko maštala.

Poudavaše se moje prijateljice. Mene pozivale da kumujem, hvatala bukete, ali, nije mi se dalo.

Prvi moj ozbiljni ljubavnik, desio mi se slučajno. Ne, naravno, nisam znala da je oženjen. A kada sam saznala, bilo je već kasno. Bila sam zaljubljena, do ušiju. Sreli smo se na nekoj prezentaciji. Ja sam bila sa prijateljima, a on, za istim stolom, drugar od muža moje prijateljice. Zgodan, baš onakav, kakvog bi poželela svaka žena. Bio je simpatičan, komunikativan, nasmejan. Dopratio me je do stana, ljubazno se pozdravio i nestao. Sledećeg dana, cveće, kao iz filma. Stiglo mi je u kancelariju, naravno. Svi su me zadirkivali. Nije mi padalo na pamet da će išta biti sa njim. No, bez plana, desilo se! Da ne dužim, sastajali smo se kod mene. Već na samom početku, priznao mi je da je oženjen, da nije srećan, i bla, bla, bla….

No, nije me interesovalo. Ja sam bila slobodna, željna ljubavi i pažnje. Ako je neko trebalo da se oseća krivim, to je sigurno on. Obasipao me je poklonima, ljubavlju, pažnjom. Svim onim što mi je bilo potrebno. Stavila sam mu jasno do znanja da ne želim da slušam o njegovom nesrećnom braku i o tome kako ne može da se razvede jer mu je žao dece. Zajebi, gospodine, kukaj u kafani o tome, kod mene možeš samo da uživaš, da ti pružam i da mi pružaš, isključivo, zadovoljstvo.

I tako, prošao je on, došao novi. Svi isti! Što bi rekli ljudi „isto sranje, drugo pakovanje“. Ne žalim se, dobila sam ono što mi je trebalo, a i oni takodje.

Evo, prodjoše godine i hvatam poslednji voz!

Čini mi se da se zaljubljujem u momka, doduše, razvedenog. Ima šanse da ostanem trudna. Već mi je 37 godina. Rešila sam da rodim dete, sa, ili bez oca. Kada ostanem trudna, reći ću „momku“, a on, kako želi.

***

Brojim poslednje dane do porodjaja. Zanimanje ljubavnice, daleko je iza mene. Vredno iskustvo.

Pored mene je moj muž, moja ljubav, moja podrška! Dobićemo sina! U opciji su dva imena, ali vam neću otkriti koja.

Ima vremena, samo da sve bude u redu!

Konačno se ispunio moj san!

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

34 thoughts on “ZANIMANJE: LJUBAVNICA”

  1. Biti ljubavnica verovatno da nije loše iskustvo. Naravno da neću da morališem, svako ima neki svoj razlog zašto pravi „izlete“. MenSeČini da ja ne bih mogla da budem nečija ljubavnica, iz prostog razloga, što ne bih mogla da se pomirim sa činjenicom da ne mogu da ga nazovem, vidim, pošaljem poruku onda kada to i poželim. Eto. Sve ostalo deluje primamljivo. I kao što kažu naši stari… Nikad ne reci nikad 🙂

  2. *Labilna, u pravu si ti. Nije lako biti ljubavnica. Uvek si na drugom mestu, uvek sama za dočeke nove godine, za sve važnije praznike, jer, porodica MU je uvek na prvom mestu.
    Ne govorim ti iz sopstvenog iskustva, jer, nisam to iskusila, mada, možda sam i mogla. Nije na odmet imati i takvo iskustvo. Ko zna zašto je i to dobro! 🙂

  3. Dudo, pa potpuno sam se izgubio na trenutak. Kao što reče Marko, al se setih slika iz Afrike, pa se setih da imaš ćerke. Dođoh sebi, ali samo na trenutak. 😆 Opet me ovaj tvoj komentar Labileti iznenadio. Pa obično žena savetuje ženu da treba da bude verna, odana mužu i porodici, a ti Labilnoj : „Nije na odmet imati i takvo iskustvo :mrgreen: „. Očigledno da ne poznajem dovoljno žene 😎

  4. *Nenade, od blizanca nikada ne znaš šta možeš da očekuješ! Naravno da sam za vernost, uvek, medjutim, slobodna žena i oženjen muškarac, hm, ko je tu kriv? Za takvo iskustvo sam rekla „da nije na odmet imati i takvo iskustvo“.
    Nikada ne bih prevarila svoga muža, sem, možda, ako bi on mene, pa da mu vratim istom merom. (škorpija u podznaku: odmah vrati istom merom) 🙂

  5. Proradila jos skorpija iz podznaka i eto price, blizanac je odmah ispisao 😉
    Bila sam ljubavnica, nije mi zao, desilo se i drago mi je da imam to iskustvo…ali sebi ne dozvoljavam vise da to ponovo budem.
    Dosta je jednom!

  6. *Char, pa, neka pomisli, slobodno. I tako sam prestala da brinem o tome šta ko misli o meni! Vi znate kakva sam, moja deca još ne znaju, ali, ukapiraće vremenom, a za ostale, bole me ćošak! 🙂
    I, hvala na komplimentu! 😉

Оставите одговор

