UTICAJ PLANETA NA MOJU MOTORIKU !!!

Verujem u uticaj planeta na naše ponašanje, a ovde ćete se i sami uveriti, a možda prepoznati i svoje „čudno“ ponašanje, zahvaljujući nezgodnom položaju nekih planeta.

Otišla sam u našu radnju, prodavnicu obuće, s namerom da, zajedno sa devojkom koja radi u njoj, sredimo magacin koji se nalazi na galeriji. Premeštale smo letnju obuću, a na zgodnije mesto i bliže nama, stavljale jesenju i zimsku obuću i pravile mesta za novu kolekciju.

Rmpale nas dve, bogovski. Prevlačile kutije sa jednog na drugi deo galerije. Ne rekoh vam da ta ista galerija ima i još jedan nivo, tj. stepenik u visini kolena, na kome takodje stoje kutije. Kada se popne na taj nivo, ne može se hodati ispravljeno, zato što nema dovoljne visine.

E, tako, premeštajući kutije, u želji da njoj olakšam izvlačenje nekih čizama za mušteriju, ZABORAVIM da sam na tom gorenjem nivu, zakoračim u prazno sa sve tri kutijetine u ruci, padnem na nekoliko kolona cipela koje su stajale iza mene, ovim kutijama u ruci porušim sve ono što je stajalo ispred mene, kutije sa cipelama počeše da padaju u onu „rupu“ gde je stepenište, pa sve do prodajnog dela. Ja se „ubila“, načisto! Nabila ledja, oderala se, jedva sam se iskobeljala iz kutija, koje su i mene poklopile. Ovo je sve izgledalo kao posle zemljotresa! 😕

Ona, jadna, nije mogla da sidje dole od ispreturanih i kutija i cipela. Ja sam, u prvi mah, sedela i smejala se, onda me je znoj oblio od haosa koji sam napravila. No, šteta je bila samo na mojim ledjima. Nekoliko dana nisam mogla da se naslonim. Uf, da je to sve, ali nije.

Nastavila sam sa budalaštinama i kod kuće. SVE, čega sam se dotakla sam: prosula, ispustila, razbila, udarala se o ragastoe, naletala na vrata, posecala se nožem…. i tako dalje, već ne mogu ni da se setim svega. No, srećom, takvo stanje je zadesilo i moju stariju ćerku, pa i mladju, a i onu devojku što radi u radnji. Ona je letela sa stepenica, pala i potpuno slomila štiklu na čizmi. Moja ćerka je letela sa stepenica, ali nije pala!!! Starija ćerka, pravi ista sranja kao i njena mama! 😕

Kada mi počne ovakav period, onda ja pitam moju prijateljicu koja se bavi astrologijom, da li se dešava nešto na čudno sa planetama, a ona mi kaže: pazi se, Uran je u ovnu (ovci, kakva sam ja), mesec u blizancima, pazi se padanja, udaranja, ispuštanja i sl. Eeeeeeee, onda se ja njoj požalim šta me je sve snašlo i bude mi jasno, zašto sam tako blesava.

Inače sam trapava, a ovaj Uran i Mesec, će me totalno dotući. Nadam se da neću ugroziti ničiji tudj a ni svoj život. Kaže mi MOJA PRIJATELJICA, ovih dana bi trebalo da bude bolje, tj. da se planete pomere. Uzdam se u njenu prognozu, jer, do sada nikada nije pogrešila.

Jasno vam je, dragi moji, koliko dodatnog posla imam kada Uran nije na dobrom mestu!!! 🙂

Ja vam neću reći ko mi je sve ovo rekao, a ona ako želi, predstaviće se sama!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

33 мишљења на “UTICAJ PLANETA NA MOJU MOTORIKU !!!”

  1. koja slucajnost i meni juce koleginica gledala natalnu kartu…ali onako u globalu..izgubila sam se u onim silnim kucama, stepenima i sl. ali sam upamtila da mi je u nekoj kuci Mesec pa cu imati musku decu 🙂
    p.s. moja baka zna da kaze kad je neko trapav, bice veselja 🙂

  2. *Jassna, ja verujem u to što ti je rekla prijateljica. Meni je i inače Mesec u Blizancima, a i blizanac sam u horoskopu (mada me škorpija delje već poduže). Nije to loše, naprotiv!
    Iz usta tvoje bake u božije uši! 🙂

  3. Joj Dudo moja, nadrlja ti zbog Urana, nadam se samo da ipak nije toliko strašno koliko ja pretpostavljam čitajući sve ovo. Užasne slike su mi pred očima.
    Što se tiče prijateljice nije ni najmanje teško bilo pogoditi 🙂

  4. *Zelena, MOJA astrologice (volim da te svojatam 🙂 ), svašta me je dokačilo. Osetim ja to, znaš i sama. Jutros sve ok, kad odjednom nos na asvaltu. Zdronjala se kao da sam čula neke jako loše vesti! Uf, uf, uf! 🙂

  5. *Ljubice, mesec je bio u mom znaku, pa nije on kriv za sve budalaštine koje mi se dešavaju. Vidiš šta kaže MOJ astrolog Zelena, Uran i Merkur u Škorpiji (podznak sam škorpijetina) me drndaju. Ne mogu oštrijim tempom, jer nemam pet brzina, već samo 4. Ja sam ti stari model! 😉

  6. *Sanja, da je mogla da me fotka onako zatrpanu, ali, ni njoj nije bilo baš do smeha. (da ti ne pričam koliko grešaka napravim dok ne napišem jedan post ili odgovorim nekome od vas). Spremam se za usisavanje, ajoooooj, majko mila, valjda ću ostati živa, ako me ne tresne struja ili ne prevučem usisivač preko noge ili glave. Ko bi ga znao! 🙂

  7. kad nesto nece i kad se sve zakuca u jedan dan onda je to tako …jbg ja uvek kazem ako nesto ide bezveze nek se sve nakrca u jedan dan kako bi sutra uzivao ko covek 🙂

  8. Dudo pametno Marko kaže 😀 .Slabo se razumem u horoskop i te planete, tako kada bi mi neko pričao o tim natalnim kartama (ova u ovoj planeti) gledao bih ga onako bledo,kao kada bi mi neko objašnjavao proceduru izrade mikročipa. :mrgreen: Ja kad potera maler,kažem da je to jedan od onih dana kada se USTAJE NA LEVU NOGU,i molim Boga da se tog istog dana i završi agonija.

  9. *Miro, ja verujem u uticaj planeta na naš život. Dobar astrolog tačno zna šta se dešava. Ova pozicija, koja je trenutno na nebu, ne pogadja svakoga, već samo neke, kao što sam ja, a verovatno bi Zelena mogla da kaže koga još. No, nećemo je mučiti, ima ona i važnijeg posla.
    Danas mi, pored sveg onog gore navedenog (u postu), emotivna kriza. Zašto, kako, nemam nikakvog razloga, ali nisam dobro. No, proći će, sigurna sam! 🙂

  10. Smešno a ujedno i žalosno. Zamišljam te u tim situacijama zatrpanu kutijama ali ipak si dobro prošla. Sigurno nemaš osteoporozu, pošto si mogla nešto, ne daj bože, slomiti. Ja se slabo razumem u uticaju planeta na ljude, a verujem da i te kako imaju uticaja zvezde i ostale planete. Čuvaj se, verujem da su ti sada planete više naklonjene…

  11. Ja ti se u ‘oroskope ne razumem, osim onog opšteg što svi znaju, je l’ 🙄 Al’ što ti kažeš, verujem da veza postoji. Na kraju krajeva, položaj planeta se odvajkada proučava, tako da . . ‘ima neka tajna veza, tajna veza’ . . 🙂

  12. Znala sam da je Zelana ta majstorica. 😉 Ne znam je l’ to samo u tvojoj karti ili važi i za ostale Blizance, jer sam pre neki dan za malo glavu slomila ispred zgrade u šetnji sa Edijem. Sve prođe bez posledica, ali bude baš čudna i smešna situacija u kojoj završimo na kolenima. 😀 Krenem, a ono put blokiran na samo 5 m od mesta gde sam trebala da stignem. Traktoru ispao deo sa motora. 😯 Odakle se samo traktor stvorio, a iza njega dva kamiona. Samo da bih ja morala da čekam i da ne mogu da prođem. 🙄 Sve tako nešto. 😀 Ma dobro je da tako ostane, da smo žive i zdrave. Čuvaj se. 🙂

  13. *Char, Zelena je majstorica, ali, izgleda da to što se meni dešava svaki dan, po 50 puta neko sranje, ima uticaja na škorpiju (ja u podznaku). Ovo prevazilazi već sve mere. Još me drknulo i po menti! Uf, valjda ću preživeti ovo sve! 😕
    Ti si dobro prošla, da znaš!

  14. Dudice,

    mi porodično majstorišemo u stanu već 7 dana, trebalo je da sve bude rutinski odrađeno za 3, ali… da li je do planeta ili nečeg trećeg još nije gotovo. Čega god se dohvatimo ništa ne uspeva iz prvog puta, već se smejemo jedni drugima kad iskrsne nešto novo. Pomirili smo se sa činjenicom da dok nama nije ništa sve drugo će se obaviti kad tad. 🙂

Оставите одговор

