UUUUPSI, greška!

Da, da, tu sam, dragi moji prijatelji!

Od kada sam u penziji, čini mi se da imam mnogo više posla ili, hm…, ko bi ga znao, možda sam samo neorganizovanija, jer, kada radite, dnevni plan vam je sasvim drugačiji. No, ne mogu da kažem da ništa ne radim. Naprotiv! Svako pre podne imam svoje zaduženje. Ono traje, baš onoliko, koliko ja to poželim. Bude tu svega. Srećom, sve moje radnje su vezane za strogi centar grada, tako da se sita napričam. Sretnem i „kurtu i murtu“, pa, ako mi se ćaska, ja stanem, ako ne, javim se i produžim.

I tako, pre neki dan, obavljam ja svoju „dužnost“, kad zvoni mi telefon. Ćerka, sva u panici:

naš Hambo, čeka novu tabletu!

– Mamaaaaaa, popila sam Hambovu tabletu protiv crevnih parazita! (Hambo je naš pas, Džek Rasel terijer)

Mama:

– Pa…. kako, ne razumem?

– Uzela sam (plačnim glasom) njegovu tabletu, prepolovila je i smišljala kako da mu je uguram u usta, a u isto vreme sam spremila i probiotik da ja popijem, pre antibiotika i, eto, greškom sam popila njegovu tabletuuuuuu!!! Jooooooj, šta sada da radim, hoće li mi se nešto desiti?

Mama:

– Pa ne znam šta da ti kažem, nazovi veterinarku i pitaj je!

Usput se smejem kao luda i ne mogu da dodjem k sebi. Sve me sramota kako me ljudi gledaju na ulici! Cure mi suze od smeha. Pretpostavljala sam da joj ništa neće biti! Kako psi mogu da piju sve humane lekove, sigurno može i obrnuto! 🙂

Posle desetak minuta, zove me ponovo ćerka i kaže:

– Kada sam ispričala veterinarki šta sam uradila, toliko se smejala da ništa nije mogla da mi savetuje. Dala je slušalicu kolegi, koji joj  je rekao da može samo da se „pročisti“ i ništa više. Posle toga, može doći na vakcinu! 😀 😀 😀

Ovo poslednje sam ja dodala?!!! 🙂

Jadna moja ćerka, toliko se nasekirala i uplašila, da je pokušavala i da povraća, ali, ništa od toga. Zaista joj se ništa nije desilo, čak ni pročišćenje!

Kao što vidite, nama nikada nije dosadno!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

32 мишљења на “UUUUPSI, greška!”

  1. *Jassna, dobro došla! Ma, ništa mi ne govori. Svaki put kada se setim tablete, ja se pocepam od smeha.
    Hambo je uskraćena za „čišćenje“ a samim tim i vakcinu. Nije nam baš nešto usput vet apoteka, ali, moramo to obaviti, radi njegovog zdravlja. 🙂

  2. Posto je popila tableticu mozda stvarno moze i po vakcinu, taman da Hamba postedi odlaska kod veta :lol:. Salu na stranu, takvo nesto bi i meni moglo da se desi, onako u brzini, dok radim jedno, a mislim na drugo :D. Srecom, sve ovo je benigno i dobro se zavrsilo :D.

  3. *Tanja, popila je tabletu Hambovu, ali, mora je i on popiti, jer mu sleduje vakcinica i pedikir! 😉
    Ma, ne pitaj me kakve ja sve gluposti uradim u toku dana, zato što mislim na sto stvari: prosipam, ispuštam, lupam, jao, strašno! 🙂

  4. *Perlice, Char, Shunjalice, Zelena, Ljubice, Sanja, Milina, meni je još uvek smešno, ali njoj nije bilo do smeha.Sada se kiselo smeje, zato što je sramota od cele situacije. Svašta, rekoh joj, pa to se svima desi.
    Ih, koliko puta sam popila tabletu za spavanje, dva puta, samo zato što sam bila pospana i nesvesna svojih postupaka!

    Drago mi je da ste se ismejale, jer i ja volim da se cepačim! 🙂 😀

  5. stvarno vam nikad nije dosadno 🙂 Vala nas pas Zoran poznatiji kao Zoki koji bude u selu itekako jede svu hranu koju i mi jedemo…voli posebno na kasiku da jede 🙂 i sljive i jbauke 🙂

  6. E Dudice moja, zamalo ne zatvorih tabele u koje unosim već dobrih par sati milion podataka od silnog smejanja.
    Ipak, lako je svima nama da se smejemo, no sigurna sam da tvojoj ćerki nije ni malo lako bilo.
    Glavno da je sve dobro prošlo.
    Želim vam ugodno nedeljno veče! Ljubim vas sve :*

  7. Ha, ha, dešava se i to. Ja sam bila prisutna kada se jedna mama uspaničila jer je beba ukrala pudline granule i pojela… Veterinar je rekao da nisu štetne 🙂 🙂
    Dakle može menjaža hrane i lekića sa ljubimcima 🙂 🙂 🙂

  8. E, Dudo draga nasmejala si me do suza. Znam da tvojoj kcerki nije bilo lako, ja sam cini mi se veci panicar od nje, pa sam posle smeha zamslila sebe u toj situaciji 😆
    hehe.. odlicna si !!!! Odlicna!!!!

  9. *Sarice, samo se smej i ja sam, kao luda. Obožavam da se smejem, ali je sve manje prilike!
    Ona se uspaničila, najstrašnije, ali, kada je videla da nije bilo čišćenja od parazita, laknulo joj je! 🙂 Hvala ti na komplimentu! 🙂

Оставите одговор

