RAJSKO OSTRVO, mmmmmmm…

E, dodjosmo i do devetog dana, naš prvi organizovani izlet. Možda ću vas razočarati zato što nisam želela da posetim dolinu kraljeva i Kairo. Eto, nisam, pa sad, šta da radim. Ne volim ja baš puno da se muntam po autobusima, a i čula sam da je sve tamo (u piramidama i oko njih) prljavež i skrnavež. Pošto je to tako, onda je bolje da mi sve to ostane u lepoj uspomeni, gledajući bezbroj puta razne exkurzije i posete istima.

Dolazi autobus po našu grupu koju činimo ćerka i ja :), u 8,45. Skupljamo ostale goste po hotelima, nekih petnaest minuta i stižemo do neke marine u kojoj je usidreno tri broda, ona za takve, morske, izlete.

Sa leve strane prostoriju u kojoj zadužujemo maske, disaljke i peraja. Ja, naravno, nisam peraja. Ukrcavamo se u brod, papuče ostavljamo SVI u gajbi i tabanamo po, besprekorno čistom, belom brodu. Pentramo se uz vertikalne merdevine na gornju palubu. Naš brod se zove SALEM ONE. Sunce već odavno prži, poskidasmo se u kostime, neki u hladovini, neki na suncu. Krećemo. Molim jednog člana posade da mi da draminex da se ne bih ispovraćala od ljuljanja broda, a on mi nudi limun. Poslušam ga, iscedim ga u sebe. Verujem čoveku, ima iskustva. More predivno, raznih boja.

Rajsko ostrvo sa "čuperkom"!
Crveno more
Nas dve u Raju!
 
 
 
 
 
 
 
hašiš grupa iznad grebena i dva broda pored našeg
 
 
Sletanje
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(ponovo kucam više od 3/4 teksta, koji je nestao i sada pizdim, naravno).
 
Jaoooooo, kucala  sam više od pola sata, pa gdeeeeeee je nestao tekst, da mumamumaminu!
 
Nemam snage danas, možda sutra nastavim.
 
Žao mi je da vas ostavim uskraćene, pa nastavljam, malo sredjenih živaca, ali, umorna kao pas.
 
Znači, uživamo na brodu i plovimo prema Rajskom. Moja razmišljanja o njemu: mnogo palmi, zelenila, raznog rastinja… i dok ja tako maštam, neko uzvikuje ENO GA!!! Pogledam u tom pravcu i imam da vidim – ništa, pa dobro, skoro ništa.
Samo sivilo, jedna palma sa nekim čuperkom na vrhu, neka antena, ogradjen deo sa suncobranima od palminog lišća i bove u vodi i to je sve. No, smirujem se u nadi, da sigurno nije za „dž“ smišljen tako divan naziv ostrva.
 
Prevoze nas čamcima do njega. Tek kada smo zagazili u krečno beli pesak, malo krupnije strukture, bilo nam je jasno zašto je „rajsko“. Voda prozirna a belina peska se gubi u morskoj dubini. Amor nas dovodi do mesta gde ćemo se kupati, stoji ka jarbol na plaži i pazi nas kao kvočka piliće. Tu smo se iskupali, ležali u vodi, zezali se, otišli malo do kafića pod palminim lišćem, jer, tu je jedino dozvoljeno. Ona ogradjena plaža je rezervisana i zakupili je Rusi. Ima ih ko muva!
 
Oko jedan, krećemo ka koralnom sprudu. Stomak me obaveštava da nešto ne štima unutra. Tako sam se upoznala za brodskim wc, bosa. Naravno, gadila sam se, ali sam ukapirala da su svi bosi, da postoje dva tuša u njemu, pa sam mogla i noge da operem. 
 
Stižemo do koralnog spruda. Stavljamo maske u koje smo prethodno morali da pljunemo, razmažemo pljuvačku, pa je isperemo u slatkoj vodi. Svima je bilo neprijatno, no, oni su koji su štedeli na pljuvački, morali su na popravni.
Ulazimo u vodu. Amor nas zove HAŠIŠ GRUP. Plivamo za njim. No, nisam čestito ni odmakla od broda, stomak, opet!!!
Penjem se na brod i, ostatak znate. Počelo je počelo, pomislim u sebi, samo da ne zaglavim bolnicu, kao neki iz naše grupe.
Moje dete se vratilo očajno jer joj je maska propuštala vodu, tako da ništa nije videla. Obzirom da smo nastavili vožnju ka drugom koralnom sprudu, koristila je moju masku i vratila se oduševljena.
 
 A ja, ma, jebeš ronjenje i gledanje koralnih sprudova, šarenih ribica, sundjera i svega ostalog što se krije ispod površine vode, provela sam divno popodne u brodskom wc. Dijareja me je zaklala! Sva sreća pa sam bar Rajsko ostrvo videla i iskupala se.
 
Poslužuju nam ručak na brodu. Od svega, jela sam samo pirinač! 😕
 
Svi sa broda su bili oduševljeni onim što su videli. Ostaje mi samo da im verujem! A možda bude i neka podvodna fotka, čekamo!
 
 
I tako, krenusmo ka obali. Nazirali su se hoteli. Stižemo, razdužujemo se sa snorking opremom, autobus nas razvozi po hotelima. U pet smo kod „kuće“. Ponovo obilazim i naše kupatilo, pijem dva antinala i tu je bio i kraj mojim stomačnim tegobama.
 
Odmah nastavljamo sa kupanjem u bazenu i moru. Uveče se pakujemo. Sledećeg dana rano ustajanje, opet bazen, kupanje, more, kupanje, pozdravljanje sa animatorima a posebno sa mojim „edžipšn“ sinom.
Hvalimo osoblje, hvalimo hotel i to sve upisujemo u neki obrazac da vidi gazda Amer.
 
Polećemo sa pola sata zakašnjenja. Videli ste na fotki gore, pogled na Bg.
 
Posle predivnog odmora, lepo se i vratiti kući!
 (na svaku fotku kliknite i biće veća)
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

40 мишљења на “RAJSKO OSTRVO, mmmmmmm…”

  1. Sivi kamion crvene boje ili obrnuto. Tako je i sa Crvenim morem plave boje.

    Divno je. Zašto da ideš sa tako lepog mora u prljavštinu okoline piramida. Moj je sin bio tamo prošle godine i zažalio je što je otišao da vidi Dolinu kraljeva zbog razloga, koji si navela.

  2. *E, baš tako Miro. Predivno je more, a kraljevi neka počivaju tamo gde su. Mira više nemaju, sigurno. Čim civilizacija umeša svoje ruke, ode sve u materinu.
    Izvini, toliko sam besna, jer mi nestao tekst. Nije mi jasno ni zašto ni kako, jer sam sve odjedanput pisala. Uf! 😕

  3. *Hvala ti Nenade. Limun deluje protiv mučnine, ali zato izaziva proliv, bar kod mene! 😉 To mi je bio treći put da uverim u ovu tvrdnju!:
    No, srećom da je limun, da nije ono egipatsko čudo od dijareje, koja obično tera bolesnika u dehidriranje i na infuziju! 🙂

  4. Što se gubitka teksta tiče, to mi se jednom desilo pre nekoliko godina na prvom blogu (koji sam već ranije obrisao i danas više ne postoji na netu). Zato koristim Windows Live Writer – to je besplatan program za pisanje i uredjivanje blogova (podržava Blogger, WordPress i druge) i skida se u paketu sa Mesenger-om… Ako ima nekih sitnica koje se ne mogu obaviti u programu na željeni način jednostavno se post može objaviti kao radna verzija i u WordPress-ovom uredjivaču blogova se to još može obaviti. Na primer ja ceo blog imam običaj da uradim u tom programu, pošto je potpuno pregledan (mogu dobro da vidim kako će post izgledati kada bude objavljen i po tome podešavam), zatim blog objavim direktno iz programa, a ovde samo dodam tagove (oznake) posta jer mi se ne svidja kako ispadnu ako tagove dodam još u programu…

    Žao mi je zbog stomačnih problema, nije retkost čuo sam i od drugih da im se to dešava, verovatno zbog hrane iz drugog podneblja… Moj stomak je jači 🙂 Ipak ono što bi mene omelo je letenje – bojim se letenja 🙂 Ipak lep odmor i slike su sve dobro ispale 🙂 Ipak i mene zanima zbog čega se pljune u masku? Propuštanje vazduha ili tako nešto?

  5. Rajsko ostrvo je predivno , meni je to nezaboravno iskustvo…Sto se tice Doline Kraljeva i Kaira , generalno Egipat je prljav i to je stvarnost…ali jednom kad ti bude doslo nakani se i vidi bar Piramide, jer one brisu sve ono ruzno oko njih …stvarno svetsko cudo 🙂

  6. *Sale, mene redovno zezaju fotke, postavljanje istih. Ne mogu da postignem redom, tekst pa fotka, tekst pa fotka. Ovo mi se prvi put desilo da mi nestane više od 3/4 posta. Nije mi jasno kako to može, a nema ko ni da mi objasni. Ovi iz wordpressa ne šišaju odgovore, jer sam ih jedanput pitala to u vezi fotki i naravno, dobila sam šipak.

    Ja sam di priličan duduk sa kompjuterom. Ovo što znam, znam i teško mi je da išta novo odradim. Hvala ti što si se trudio da mi pomogneš, možda i probam to sve, ako ukapiram.

    Za masku i pljuvanje, pročitaj u prethodnom odgovoru. Pozdrav! 🙂

    Strah od letenja se prevazilazi samo letenjem!!! Moja ćerka se užasno boji. Ranije je putovala sa „unučetom“ rakijice, a poslednja dva puta ništa nije uzela. Čita knjigu kad polećemo, neće da gleda ni levo ni desno, a ja uživam. Blenem kroz prozor, volim da zapažam sve što vidim ispod nas, da zamišljam koliko smo mi u stvari majušni u odnosu na celu zemaljsku kuglu!!! Obožavam let!

  7. Crveno more i plavi talasi. 🙂 Ima li sta lepse? 🙂
    Mozda je ovako ispalo bolje, malo psovkica u tekstu daju jos vecu draz. 😉
    Blago vama dvema, bile ste za zivota u Raju. 🙂 🙂 🙂

  8. E, Dudo stvarno si genijalna, čitala sam tvoj članak u autobusu, tako sam se smejala kao luda na brašno da su ljudi oko mene već počeli čudno da me gledaju 🙂
    Izvini, verujem da ti je bila muka tamo, ali ti to tako ispričaš da čovek mora da se nasmeje 🙂
    Beli pesak je bio najbolji

  9. Mi smo se prekjuče vratili sa egipatskog medenog meseca i potpuno sam se pronašla o priči o Rajskom ostrvu, ali i o priči o dijareji o.O Mi smo se pravili pametni, pa nismo odmah počeli da se kljukamo Antinalom, pa nas je stiglo baš jakkkooo 😦 Još sam zaradila i infeksiju spoljnjeg ušnog kanala i posetila kliniku u kojoj sam fasovala i bocu (uz antibiotike i analgetike i antibiotsku mast)… Sve u svemu, bilo lepo, ali neprijatno iskustvo o.O
    Ribice su divne i to mi je jedan od omiljenih izleta. Bila sam baš istinski srećna 🙂

  10. *Miro, nisam baš toliko zauzeta, nego nešto nemam inspiracije. Mogla bih da se besim stalno i pljujem sve ono što me nervira, ali nema smisli. Ispašće da sam neka nadrndoljena.
    Čeprkam po sećanjima, pa, valjda ću se setiti nečeg interesantnog! Hvala ti što misliš na mene i hvala na lepim rečima! 😉

  11. *Jovana, dobro mi došla i prvo još jedanput da ČESTITAM NA VENČANJU i poželim dug i srećan bračni život!
    Ništa se ne sekiraj, pošto smo i nas dve čule raznorazne priče o stomačnim tegobama, pa smo odlučile da ćemo piti antinal i eto, dobro smo prošle. Mene je, definitivno, zaklao limun! Imala sam loše iskustvo i u Novom Sadu sa njim, a ovo mi je bio treći slučaj, tako da se više ne smem zezati sa limunom. Na žalost.
    Drago mi je da ste uživali u koralima i ribicama. Eto, ja to nisam videla, ali, možda sledeće godine! 🙂
    (izvini, nisam videla komentar koji je čekao)

  12. Ja odustala kad si prvi put postavila i tek sad videh nastavak.
    Prvo mi se zgadio zivot sa tim pluvanjem u masku a onda sam se smejala i zamisljala te u brodskoj klonji 😆 izvini ali sta cu, uvek napises tako da se slatko ismejem 😆
    Sve u svemu, reMize vama je bilo divno i neka iduce godine opet idete negde zajedno to vam zelim!

  13. *Zelena, „malo“ kasnim sa odgovorom, skoro 9 meseci. Malo sam uživala u Egiptu, podsećajući se puta, a obzirom da ove godine nigde ne mrdam. Nema ko da me vodi, jebeš ga. Posle ovog puta, moja ćerka je ostala trudna pa sada imam lepšu zanimaciju od morske! 🙂

Оставите одговор

