FLY, BABY, FLY!

Što je bilo daleko, došlo je blizu. Koferi su nakrkani, bez obzira što znam da neću ni pola obući šta sam spakovala, a i svoj jastuk sam spakovala. Neće mene tamo jesti egipatske grinje, nosim im naše, srpske, pa da vide, čija majka crnu vunu prede.

Šalim se, naravno, imam novi, antibakterijski jastuk, koji mi leži kao „nokat i prst“, tako da neću od njega da se razdvajam. Lepo sam ga smotala u rolnu i nosim ga u ručnom prtljagu. I ćerka nosi njen, anatomski! Kažu svetski putnici, da se bez svog jastuka nigde ne ide, pa reko’, ‘ajd da ih poslušam!

Egipat, Hurgada, hotel Grand seas resort, hostmark

Noćas, oko 02 h, krećemo ka aerodromu Nikola Tesla, sastanak ispred Argusovog šaltera, podela karata, čekiranje i let u pola 6.

Letimo nekih tri sata, manje – više. Obožavam avion, a moja ćerka umire od straha, tako da će verovatno biti pod sedativima i moraću da je animiram tokom leta.
Stižemo pre podne, što je super, smeštamo se u sobe a onda, pravac kupanjac. Jedva čekam, to već znate, dosadna sam kao zubobolja ili klinče od 5 godina! 😉
 
Ako bude prilike, javljam se od tamo, da znate, provirite kadkad na moj blog i videćete da li sam „on line“. 😉
 
Naravno, misliću na sve vas koji ste bilina godišnjem negde, a naročito na one koji nisu mogli da idu ove godine, ali će zato, sledeće, sigurno, jer, nas nova kriza ne može dokrajčiti, jer smo već dokrajčeni, dovoljno.
 
Kada budem preletala preko vaših kuća i zgrada, poslaću vam svima poljupce, a vi ih hvatajte!
 
Vraćamo se 9. septembra i odmah se javljam. Slike će sigurno malo popričekati da ih sredimo pa ih onda postavljam.
 
Do tada, sve vas puno, puno volim i šaljem zagrljaje! Cmooooooook! 😀 😀 😀
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

31 thoughts on “FLY, BABY, FLY!”

  1. Vidim, javljaš se pre polaska na dugo očekivano putovanje, e, pa neka vam je srećan put i lepo se nauživajte, pa čekamo izveštaj sa puta. Znam da si sada u škripcu sa vremenom ali dodeljujem ti jednu nagradicu, nema veze, ne uzbuđuj se mnogo zbog nje, jer kad budeš imala vremena, ti svrati na moj blog. Srećan let!

  2. LJUDI MOJI, doputovale smo, stigle kući malopre, svratile u Bg, i evo nas, crne kao Egipćani. Bilo je divnooooooo, no, samo da se raspakujemo, prebacimo fotke i biće priče.

    Tamo se ćerka kačila internet preko vodafonove kartice za mobilni. Lap top nismo koristili zato što je bilo skupo.

    Na sve sam mislila, separatno! Ljubim vas i pišem čim se saberem! Cmoooook!

  3. Branko, bilo je mlogo vruće, ali, uz bazen i more, sve se lakše podnosi. Temperature su kao kod nas, celo leto, oko 35 (ako ne lažu kao i naši), ali je vlažnost vazduha oko 30%. Pritisak je oko 1000 i malo preko toga. Čudno je. No, pisaću o svemu, još se sabiram. 🙂

Оставите одговор

