I MENI ĆE SE PALME NJIHATI

Prečešljavala sam stare postove i pronašla ovaj, te skontala da je pravo vreme da vam saopštim UŽASNO RADOSNU VEST!

Naime, moja mladja ćerka je, pre svog odlaska na godišnji odmor, zapamtila šta sam je pitala a pitanje je bilo sledeće:

Mima, da li ti STVARNO uživaš na moru? Ona me pogleda zbunjeno i odgovri potvrdno. A ja opet, kao zubobolja: Ali, mislim onako baš, baš, da ti je sve diiiiiivno, da ti je more STVARNO plavo, da ti sve MIRIŠE i da samo vičeš JAO, KAKO JE DIIIIIIIVNO? Dete me opet pogleda zbunjeno i odgovri: naravno da uživam, kakvo je to pitanje? Ja joj odgovorim da samo proveravam, jer, ja zaaaaaaista uživam na moru. Postanem druga osoba, srećna, zadovoljna i sve mi odgovara. Baš sve!

E, to je moje dete zapamtilo i, sredinom prošlog meseca, došla je kući, posadila me baš na ovu foteljicu od bambusa, stavila mi kovertu u ruke i rekla: Izvoli kevi!!! Ja, totalno zbunjena, pošaljem je po cvikere, otvorim kovertu i počem da čitam:

U zaglavlju SABRA, turistička agencija!

Hm, nastavim dalje:

putuju Mima i MAAAAAAMA, JEEEEEEEE!

Gde: Egipat, Hurgada, jeeeeeeee!!! Skočim sa stolice, kao oparena i viknem: MIMA, VODIŠ MAMU NA MOOOOOORE?

A ona, srećna, kaže, DAAAAA, VODIM TEBE I MENE NA MOREEEEEE!!! 😀 😀 😀

Pokaže mi prstom na desktop a na njemu fotka hotela:

HTL Hostmark 4* grand seas

Od toga dana, stalno buljim u fotku ovog čarobnog mesta. Jasno vam je koliko sam nestrpljiva i zašto sam išla po pasoš!!!

Svaki dan odbrojavam dane do polaska, 30. avgusta.

Rešila sam da vodim dnevnik. Ja to obično i radim na nekim lepim putovanjima, da mi nešto ne promakne i ne ode u zaborav.

Nadam se da će biti palmi, da ugodjaj bude potpun! 😉

Ovo sve sam planirala da vam saopštim malo kasnije, ali, da ne bih progovorila na zadnjicu, reših da vam kažem!!!

Znam, radovaćete se zajedno sa mnom, a ja ću vam sve verno opisati, kako nam je bilo!

Verovatno mi se želja ispunila ZATO ŠTO SAM JAAAAAAKO TO POŽELELA.

Moja deca, moj ponos, moja ljubav, moj život! 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

48 thoughts on “I MENI ĆE SE PALME NJIHATI”

1. Baš se radujem koliko ti znači ovaj odlazak sa ćerkom na more. Verujem da ćeš uživati pod palmama jer si to i zaslužila i san ti se pretvara u javu. Srećan vam put, pa kad se budete vratile, očekujemo lepe utiske sa još lepšim fotkama…

2. Ja sam prosle godine sa dragom bio u Egiptu i veruj mi najbolje potrosene pare u zivotu …kad vidis crveno more, shvatices koliko su bedna mora Jadrankso i ostala mora na koja mi kao idemo…:) obavezno idite na Paradise island kosta 15 eura i ostrvo sa belim peskom i svetlo plavim morem kao na razglednicama je …ufff
    🙂

3. *Neno, eto, mogu reći da sam uspela u vaspitanju. Naravno, ne samo u ovom slučaju. Hvala ti draga moja, sigurno će nam biti lepo! Idemo sa pozitivnim mislima i željom za odmorom, kupanjem i sunčanjem. Tako mora biti i tačka! 🙂

4. *Marko, dobijamo stalno nove informacije od prijatelja koji se vraćaju odande, sa odmora. Svi su oduševljeni. Ćerkina prijateljica je bila prošle godine baš u našem hotelu. Kaže da je „vrh“. 🙂 Isto je rekla i za Rajsko ostrvo i da treba prisustvovati Beduinskoj večeri. Sutra stiže još jedna prijateljica, pa ćemo i od nje čuti kako im je bilo! 🙂

5. Dudana moja, citala sam te,nisam komentirala,mnogo, puta imam sta reci al neznam to staviti na papir, smotana sam ti . do bola ihihihihi, majka priroda kriva :).Nego da ti kazem , sljedece godine sa mladjom kcerkom stizem u Pancevo, ako budes imala vremna voljela bi da se vidimo,Pozdrav!

6. *Marko, nećemo ići da vidimo piramide i dolinu kraljeva, zato što sam čula da se vozi drndavim busom celu noć, a ja i autobus smo teško posvadjani. Pravo da ti kažem, još sam mlada, ima vremena, videću i to jedanput u životu, ili u onom drugom, od gore, kada me iskoriste kao donora i odem čak, tamo daleko, u dolinu „bivših“! 😉

7. *Milina, drago mi je da si opet sa nama. Uh, toliko se radujem, da su mi usta stalno razvučena, pa se prosto uplašim, pa se malo stišavam. Drago mi je što si uz mene. Javi mi se na moj e mail, kada bude spremna za isporuku. Volela bih da te upoznam! 🙂

8. *Hej, hej, Hiljadarko, mene je obradovalo tvoje pojavljivanje. Dobro nam se i srećno vratio!
    Hvala ti puno što se raduješ zajedno sa mnom i Mimom!

Tu sam ja citam redovno, ali ne komentarisem mnogo… ipak kad je ovakva vest u pitanju moram da kazem da se zaista radujem tome.

9. *Hiljadarko, ti znaš da se ja uvek tebi jako obradujem i da smo pronašli neki „zajednički jezik“, bez obzira na veliku razliku u godinama! Eto, prosto, jako si mi drag! 🙂 Hvala ti puno što se raduješ zajedno sa mnom! 🙂

10. U glavnom… Hurgada je cool ako se držite kompleksa hotela… Možete da skokenete i do Luksora (uz vojnu pratnju) a možete i do Kaira (relativno skupo), možete i da obrnete dva kruga u podmornici i da gledate kako čika tera ribe ispred vas, a možete i da uživate na plaži! U glavnom, bilo kako bilo biće nezaboravno. Ako ne na plaži a ono na aerodromu. Kako im samo uspeva da 5000 ljudi u jednom satu (svi lete od jednom da bi oni mogli posle da se mole) prodje kroz jedan rentgen. Svaka im čast! 🙂 Dolina kraljeva je zanimljiva kao i taksisti bez svetala! Nemaju ih da bi ti mogao da vidiš da on dolazi pa da ga zaustaviš, inače te zaslepe njegova svetla ;). Kelneri su isto cool. Jedan te služi, drugi naplaćuje, treći donosi pivo (to je tamo zabranjena roba). Ako vam slučajno ne srede sobu, nije to ništa strašno. To je samo zato što ste žene. Inače lepo sređuju dvorišta oko hotela. 🙂 Samo opušteno, pošto su i oni relativno opušteni. Cigarete se, ako se ne varam isto kupuju na spec. mestima. Hrana im je obično dobra, mada kao neki izbegavaju sveže stvari. Urme su super! Sve u svemu nije loše. Ako izlazite medju njih možda bi bilo bolje da izbegavate „provokativnu“ odeću. U hotelima obično rade Tunižani i Tunižanke… a Egipćanke ćete videti manje više samo na zidovima grobnica 🙂 I nemojte da se plašite, sve je pod kontrolom sunca i dobrog rasploženja! 🙂

11. *E, vala, baš si bio iscrpan i hvala ti na tome! Sinoć se vratila ćerkina drugarica iz Hurgade i kaže da su toliko dosadni i da sve živo naplaćuju. Ako zamoliš nekoga od njih da te fotka,uradiće to sa zadovoljstvom, ali će tražiti lovu za uslugu, odnosno da ti vrati foto aparat. Kucaju na vrata od sobe, gnjave te raznoraznim pitanjima i, da bi te ostavili na miru, moraš da im daš bakšiž. Ako nisi zadovoljan sobom, za 10 evra, vodiće te po celom hotelu da biraš drugu, odgovarajuću. Kairo (70 evra po glavi), ovoga puta, nećemo videti. Ne kopka me uopšte. Ono što me interesuje, to je Rajsko ostrvo i, moju ćerku, beduinska večera. Eto, ostalo vreme ćemo provesti na plaži i u bazenu i makljati klopu, koju su oni nahvalili. I, pićemo one lekove za stomačne tegobe, preventivno. Jer, svi oni koji su se pravili pametni i nisu poslušali savet, proveli su 4 dana na wc šolji. Da, u pravu si za Egipćanke, nigde ih nema, to nam rekoše i ovih dvoje. Sve u svemu, pravi odmor! 🙂

12. Dule, da bas-bas uzivate 🙂 . Da se namorite i naplavenisete i nauzivate onoliko 🙂 . I mi smo ovog leta vodili mamu/baku – konacno je rpistala da nam se pridruzi 🙂 . Imala je oko sebe obe cere i zetka i sva tri unuka i tako mi nekako milo sto se sve tako skockalo 🙂 .

A Egipat, sta znam – meni zemlja za vracanje, iako davno bese kad sam isla prvi put. Bila je u pitanju druga destinacija i drugo vreme, ali carobno letovanje. Sestra je bila s porodicom prosle godine tu negde kuda vi idete i bili su bas zadovoljni. Delegat nam je onomad davno rekao da je najbolji lek za stomacne tegobe zvakanje leblebija 🙂 🙂 🙂 .

13. *Pre neki dan, vratila se ćerkina prijateljica sa napljuvavanjem Egipta. Ona je „mislila“ da je tamo kao u Grčkoj, kafići, prodavnice uz obalu. E, cvrc! Pa, kada negde ideš, onda se raspitaš šta te tamo čeka. Mi znamo sve, jer smo se raspitali. Tamo ideš da se odmaraš, dišeš morski vazduh, uživaš u lepoti hotela, okoliša, ideš na izlete i to je to. Ako hoćeš provod, onda idi u Grčku, Azurnu obalu, ne?
    Hvala ti Baklavice na svim lepim željama! Lek se mora piti sa sve poslednjim danom. Jedna devojka je preskočila poslednji dan i evo je, u bolnici je. Tegobe nikako da prestanu. Prema tome, nema zeke sa lekom!
    Lepo je što ste se okupili kao porodica! I Baklavče i svi vi ste imali jedno drugo, za druženje!
    Puno pozdrava a ja odoh da šijem i prepravljam neke sitnice! 🙂

14. Samo napred, vrednice 🙂 . Sto se stomaka tice, to ide uz promenu klime, kuhinje, zacina isl. I zaista je vazno pridrzavati se saveta koje daju delegati. A sto se ljudi tice – njima nikad ugoditi, nasmejala me mama jednog, dok smo isli preko pescanih dina ka plzi:
    – E, sve im je super, samo jos da su ove dine poravnali 🙂

Ona se salila, ali mnogi misle ozbiljno .

Inace u ono vreme, mene je iznenadila tolerancija Egipcana koju su prema nama pokazivali. A cinjenica je da smo se osecale kao kraljice – napisacu valjd ajednom, jer bilo je kao u bajci 🙂

15. *Hvala ti Baklavice! Nećemo ići u dolinu kraljeva niti u Kairo. Ne podnosim vožnju autobusima, a i ne kopka me. Sve je to već vidjeno na tv, bezbroj puta.
    Čula sam i ja da su vrlo veseli, dobri trgovci (čak navalentniji od Turaka). No, videćemo i napisaću post o utiscima! 🙂

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )