POSTALA SAM DONOR

Početkom juna meseca kod Marije sam pročitala post koji me je dobro prodrmao. Nisam dugo razmišljala i prijavila se da postanem dobrovoljni davalac organa, posle smrti. Ovo, naravno ne znači, da ne bih i za života dala sve ono što nekome život znači, a mene ne ugrožava.

I, konačno, danas, postadoh „drugarica ČLAN“ .

Kartica izgleda ovako:  

Donorska kartica

Srećna sam što sam i to obavila.

Razmislite dobro, koliko života možete usrećiti a vama to ništa neće značiti, posle smrti.

Moja deca su me podržala u tome i znaju za moju odluku!

Daj Bože da me „iskoriste“ u što većem procentu. Ja ZNAM da ću to sve videti „odande“ i biću vrlo zadovoljna!

Srećno i vama, ako se odlučite na ovakav potez i čestitam na odluci! 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

41 thoughts on “POSTALA SAM DONOR”

  1. Mangupe, sva sreća pa ni ja, ni ti, niti iko od nas, neće saznati, da li je neko profitirao na nekom od naših organa! Meni je samo bitno da nekome pomognem. Neću te nagovarati, ali, pročitaj Marijin post, pa će ti biti jasnije mnoge stvari! 🙂
    Hvala na podršci!

  2. Čestitam! To je jedna od „onih“ stvari, koje kada uradimo-jednostavno se bolje osećamo. I ja ću to uraditi, imala sam u planu još pre par godina,ali vreme prodje , a ja još ne potpisa…
    Prosto sama pomisao, da jednog dana kad te nema-pa te nema, deo tebe može nekome da znači -sve…

  3. Razumem te i sve dok nisam pročitala nešto konkretno, nisam ni ja ništa preduzela. No, sada sam zadovoljna! Eto i tebi sada prilike. Samo nazoveš, ostaviš podatke kako ti automat traži i gotovo. Ja sam čekala dosta dugo. Dobiješ karticu i neki list koji moraš da popuniš, vratiš njima, a onda ti stigne kartica i postala si donor organa! Diiiivno! 🙂

  4. Svaka čast Dudo! Tvojoj dobroti nema granica. Razmišljala sam i ja o tome samo, valjda iz nekog podsvesnog straha, kažem sebi kako sam još mlada i ima vremena.
    Pretpostavljam da se bojim kako će završiti, ono što mangup reče, ne gde treba već „kome“ treba.

  5. Neno, ja sam poželela da budem donor organa, ne razmišljajući negativno. Ja ZNAM da ću sigurno nekome pomoći i posle života, jer, u njemu jesam, i pomažem, dokle god mogu. Bilo kako! A kada me ne bude, neće biti ni važno da li je neki organ prodat ili poklonjen. To će meni biti nebitno! Razmišljaj pozitivno! Što se tiče godina, mlada jesi, ali, to nije ni bitno da bi postala donor. Karticu držiš u novčaniku!
    Hvala ti na lepim rečima! 🙂

  6. Ti si zaista jedna izuzetno hrabra, humana i plemenita žena. Divim ti se i želim ti dug i srećan život a posle tebe biće još života zahvaljujući tebi i tvojoj nesebičnosti. Pozdravljam i poštujem tvoju odluku jer daješ primer i drugima da tako urade!

  7. Bravo Duduš! Iskreno…i ja se nosim mišlju da tako nešto uradim…i neka me posle lepo spale i strpaju u neku ćasu…pa kud koji, mili moji…Nekome bih pomogla plus – sigurno se ne bih probudila 3m pod zemljom od čega imam fobiju 🙂

  8. *Sanjočka, hvala ti. Nije ništa strašno u vezi prijavljivanja a može da koristi drugome. To sa spaljivanjem je i moja želja, ali, kod nas, ne mogu da te nose kući u ćasi, nego moraš ostati tamo u „kutiji“. Ja bih volela da me negde prospu, da i tu budem od koristi, a možda nikne i nova Duda! 😀 😀 😀

  9. Draga Dudo, cestitam!
    Ja se takodje, mogu pohvaliti da sam donor i to jos od aprila ove godine! Tog dana su bile Blagovesti i ja sam jako bila srecna i ponosna sto sam bas tog dana to uradila. Moja kartica je malo drugacija i posto sam formular potpisala na Trgu kod Miletica, ja sam u Donorskoj mrezi Vojvodine!
    Da ce nekom pomoci neki moj organ to mi je vazno i sresna sam zbog toga, ali je takodje vazno i sada tj. danas! Naime, sto je vise donora u nasoj drzavi, to cemo se pre povezati sa evropskom i svetskom donorskom mrezom! Tako ce neko iz naseg okruzenja pre dobiti organ i biti spasen. Dakle, nece nam niko pomoci dok mi sami sebi ne pocnemo da pomazemo!
    Da li ce trgovati sa nasim organima? Pa ako ce to biti legalno i ako ce to nekom pomoci neka i trguju.
    Pozdrav…

Оставите одговор

