PLANETA MAJMUNA, POČETAK

http://www.youtube.com/watch?v=pNZM7J0nvkI

Gledala sam film Planeta majmuna, početak.

Znam, pomislićete da nisam baš kako treba, jer je film za mladje osobe a ne za babe. Nema veze, ja volim životinje pa sam zato i išla da ga pogledam.

Ne znam da li ćete uspeti nešto da vidite sa onog linka, no, ako još niste gledali ovaj film, reći ću vam ovo:

Jeste naučna fantastika, jeste sve malo blesavo, ali, film ima fantastičnu poruku. Neću vam reći koju, zaključite sami.

Odgledala sam ga u jednom dahu, pokušavajući da shvatim i ljudske i majmunske potrebe.

Nemojte da vas bude sramota što gledate ovu „bozu“ od filma,  po nekima. Treba ga videti, a ja jedva čekam nastavak!

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

10 thoughts on “PLANETA MAJMUNA, POČETAK”

Оставите одговор

