LETNJA RAZBIBRIGA

Već smo dobro zabrazdili u leto, mada je vreme, na momente i jesenje. Da se malo opustimo, „navatala“ sam nekih interesantih i zanimljivih Ludih rekorda, pa ću da ih podelim sa vama.

NAJSTARIJI HOTEL NA SVETU se zove Hoshi Ryokan i nalazi se u Awazu u Japanu. Hotel datira iz 717. godine, kada je u blizini izvora tople vode sagradjena gostionica na mestu današnjeg hotela. Ova voda se i sada smatra lekovitom a hotel danas ima 100 soba.

najstariji hotel na svetu

NAJSKUPLJI ORAH NA SVETU je makadamija. Nekada je bio deo osnovne ishrane autralijskih Aboridžina, ali zbog komplikovanog načina rasadjivanja i gajenja, godišnje se ovog delikatesnog oraha proizvede samo oko 40 tona. Kilogram makadamije u zemlji porekla, košta više od 30 dolara.

najskuplji orah na svetu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NAJSKUPLJI ZAČIN NA SVETU JE ŠAFRAN. Pravi šafran, u stvari, tučak je biljaka iz porodice crocus sativus, a za dobijanje pola kilograma začina, neophodno je 225.000 tučaka. Jedan kilogram pravog šafrana košta oko 6000 dolara.
najskuplji začin na svetu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Znam da ima još puno NAJ, NAJ, ali, neću više da vas gnjavim, nego, postaviću još koji vic o Zemuncima.
 
***
 
Kako glasi turistička reklama za Zemun?
– Dodjite u Zemun, vaš auto je već ovde! 🙂
 
***
 
Kako prepoznati bebu Zemunca u inkubatoru?
– Ima zatamnjena stakla! 🙂
 
***
 
Kako se zove muva u Zemunu?
– Munzara! 🙂
 
***
 
Zašto ni u jednoj teretani u Zemunu nema džaka?
– Pa šta će im, kad imaju Dorćolce! 🙂
 
***
 
Puita ćale Zemunca:
– Daj knjićicu da vidim ocene.
– Ne mogu.
– a zašto?
– Dao sa je Kizi da uplaši roditelje!!! 🙂 🙂 🙂
 
***
 
Šta kaže mali Zemunac, kada se tek rodi?
– Znači, kmeeee!!! 🙂
 
***
 
Zašto je „smart“ omiljen auto medju Zemuncima?
– Oba lakta kroz prozor! 🙂
 
***
Osmi padež:
– Zemunativ: Koga? Čime?
 
***
 
Kako se Zemunac moli Bogu?
– Brate, ako te ima, kaži mi kako da se sakrijem kao ti!!! 🙂
 
***
 
Šta kaše Zemunac kada ga prosjak pita da mu da pare za ‘leba?
– Jedi bez ‘leba!!! 🙂
 
***
 
Šta radi Čak Noris u Zemunu?
– Ono što mu se kaže! 😀
 
***
 
 
Ako sam uspela bar malo da vam popravim raspoloženje i nasmejem, drago mi je. Ja sam se dobro ismejala, sada, pred spavanje!
 
Ako ste još budni, laka vam noć, ako ste ustali, dobro vam jutro i srećan novi radni dan. 🙂
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

28 thoughts on “LETNJA RAZBIBRIGA”

  1. Eto zašto ja ne koristim šafran 😀 Nego, kad smo već kod sitnica koje nam život ne znače… evo i malog doprinosa … Spot sa otvaranja najviše zgrade na svetu zvane Burj Khalifa u Dubaiju… visoke 828 m ako sam dobro zapamtila. Uživajte uz fontane, Bochelija i Sarah Brightman 🙂

  2. *Labilna, ja sam imala neki pirinač sa dodatkom šafrana u kesici. Bilo ga je 0,0001 mg. 😉
    Jeste interesantan, ali, mooooožemo mi i bez njega!
    U ponudi NAJviših gradjevina bio je i ovaj fantastičan hotel, ali, toliko se već pisalo o njemu, da nisam htela namerno da ga stavim.
    U svakom slučaju, hvala ti. Ovo sve treba doživeti. Prava čarolija! 🙂

  3. *Perlice, vidiš šta ti je činiti. Moraš imati vezu kod Aboridžina da ti otkriju tajnu uzgoja makadamije. Verovatno su tako „lepi“ čim su se hranili makadamijom. Treba sve proveriti!!!
    A za šafran, pa, ako imaš veliki plac, što da ne? Vidiš kako je skup! 🙂

  4. Znaci kmeee , si pogodila ovim clankom …bas sam se fino nasmejao…i ovaj sa smartom je ekstra da drzi oba lakta napolju hehe ekstra 🙂 slobodno deli i ovako korisne informacije sa nama necemo se buniti 🙂

  5. Dobar dan Dudo, hvala ti na informacijama, a što se tiče šafrana, ćerka i zet su mi još pre neku godinu doneli šafran u prahu iz Grčke, probala sam ga, nisam bila oduševljena ukusom, čuvala ga dugo i na kraju bacila ( a tada nisam ni znala koliko je skup). A vicevi su me nasmejali, naravno, mada ni oni ne mogu više da me nasmeju kao nekada…

Оставите одговор

