SLUČAJNOST?

(Nestao mi kompletan post pa pišem novi, uf)

Vraćajući se iz grada, našom glavnom ulicom, sva ušmuljana i ulepljena od znoja, nalivajući se vodom iz flašice, gledala sam ljude, koji nisu ništa bolje izgledali od mene.

 

Malo napred, ide jedan stariji čovek i zapne za neki karton, ne osvrnuvši se.

Dodjem do njega, pogledam ga i učini mi se da je članska karta biblioteke.

Super, obradujem se, misleći da ću, usput, ostaviti istu u njoj. Podignem karton, škiljeći bez cvikera za čitanje, ukapiram da je to u stvari karton od dijabetičara, sa uputstvom za prvu pomoć ako bolesniku od ove bolesti pozli.  Sva se nešto uznemirim. Pročitam ime, ništa mi nije značilo, dok nisam pročitala i adresu. Moja zgrada, moj ulaz, ponovo ime, pa da, znam čoveka. Očigledno mu je ispala iz džepa ili novčanika. A videla sam ga sinoć na keju, kako sedi ispred fontane Hadžibejliju i uživa.

Obradujem se, što sam baš JA pronašla ovaj karton, jer, ko zna, verovatno bi završio u kanti, a do izvadjenog novog, prošlo bi sigurno dosta vremena. Nadam se samo, da mu nije bilo loše u meduvremenu.

Da li je ovo slučajnost, šta vi mislite?

Ubacila sam karton u njegovo sanduče, nadajući se da sam ga pronašla na vreme!

Eto, dragi moji prijatelji, nemojte ignorisati svaki papir koji je na trotoaru, jer, moguće je da nekom život znači.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “SLUČAJNOST?”

  1. Ja zelim da vjerujem da mu je to mnogo znacilo i da ga je karton iz sanduceta obradovao.
    ……. i naravno, da je stigao u pravo vrijeme.
    A ti Dudice mozes biti sretna da imas „gen brige“ za sve sto mrda. To je humanost na dijelu i to veoma grije,samo da znas!
    Ajde, ljubim te tamo. 🙂

  2. *Afrodita, videla sam sinoć da je prazno sanduče, što znači da ga je uzeo. Živi čovek sam!
    Pravo da ti kažem, bilo bi mi lakše da mi je taj gen malo „manji“. Ne samo zbog ovakvis situacija, nego i zbog drugih.
    Ljubim i ja tebe, naravno! 🙂

  3. *Dolly, ovo sa nestalim textom sam sama zbućkala. Htela sam pregledam tekst, odnosno fotku, koje je veličine, pa se nisam dobro vratila na pisanje. No, to mi je nauk, za drugi put!

    Hranila sam dve mace mesec dana u dvorištu. Juče ih nije bilo. Neko ih je odneo, sto posto. Nadam se samo da je to neko ko će ih voleti.
    Sinoć sam nahranila jednu siroticu, a već sam pisala o njoj. Nisam je videla dugo. Samo mi se nasmešila i zahvalila. Eto, taj gen brige me satire. I šantavi golug, i maca koja dahće i psi lutalice, uh, neću dalje da ne ispada da se hvalim. Svega mi je žao i to me razdire! 😕

  4. *Neno, prosto je neverovatno, pa, zamisli molim te. Nisam htela da mu zvonim na vrata i da mu objašnjavam, jer, moguće je, da bi mu bilo neprijatno, otkud znam. Ljudi nerado pričaju o svojim bolestima, mada ja sa njim nisam baš na „dobro jutro komšija, kako ste, šta ima novo“, jer mi nije simpatičan. Pokazao se nekoliko puta da je baš, ono, nadrndan i nefer. No, ovo je nešto drugo i srećna sam što sam to bila baš ja! 🙂

  5. *Dragi Stevo, ti si skroz u pravu, ali, kad već nije ni crvendać ni zelendać, makar da neko ima koristi. Moj komšija se sigurno obradovao. Danas sam ga srela i ispričala mu sve. Naravno, zahvalio se! 🙂

  6. *Svaka čast, Shunjo, ima još poštenog sveta. Pronalazila sam ja i lične karte, koje sam ubacivala u poštanske sandučića i nadam se da su ih dobili „gubitnici“. 🙂

  7. Dudo država više ne gleda,na pojedince,manjine,možda to nikada nije ni činila,ne znam.Državu sada interesuje samo kako da ne doživi sudbinu Grčke,u to sam siguran. A naša Duduška je oduvek bila i ostala LAF u srcu. pozz od Nenada

Оставите одговор

