SLIČNOST

Danas sam pitala poznanicu kako je njena zlatna retriverka i da li se oporavila od sterilizacije?

Pre par meseci, obavljena joj je ista, zato što nije bilo prilike za potomstvo. Napunila je 9 godina i bilo je krajnje vreme da je više ne muči. Posle operacije, dobila je neku upalu rane, pa je izlečenje trajalo duže, nego obično.

I, dobih odgovor da je mala dobro, ali je počela nekako da se mazi, izvrće na ledja i, kaže njena vlasnica, čini joj se kao da je u klimaksu.

E, pa poznato vam je svima, da je sličnost sa ženama, velika. Odgovorih ja njoj, da se ne sećam da sam se tako ponašala, 🙂

mada, nisam imala ni kome, kada me je potkačio klimaks, pre nekih 9 godina a traje i danas. Obe se nasmejasmo!!!

Kasnije, sretoh komšinicu, biologičarku, koja isto ima zlatnu retriverku i koju žele da pare sledeće godine i posle odgoja kučića, sterilisaće je, jer nemaju baš uslova za češće štenjenje svoje ljubimice. Ispričala sam joj za slučaj „klimakterične retriverke“, na šta mi je ona odgovorila da je zaista SLIČNOST sa nama, velika. Jedino, što one ne mogu da se žale i kukaju, sem da dahću i valjaju se na ledjima. Mogu vam reći, da bih se rado menjala sa njom. One dahtanjem regulišu vrućinu, dok meni ni to ne pomaže, pa čak ni hladan tuš, već, trpim i giljam, pa dok ne prestane.

Ako neko prepozna ove simptome kod svoje sterilisane kučke, znaće da je u klimaksu!

Srećno sa ljubimcima!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

31 thoughts on “SLIČNOST”

  1. Kažu da psi liče na svoje vlasnike, ili obrnuto, ne znam….-)
    Što se bolesti pasa i njihovih raznih „drugačijih“ stanja tiče, slično je kao i sa nama. Sve mogu da odboluju…prehlade, upale pluća, krajnika, ušiju,ma da ne nabrajam. Tako i klimaks sigurno. Ja ću iz puberteta direktno u klimaks, tako da ako ne slomim vrat u medjuvremenu neće mi se ni primetiti 🙂

  2. *Perlice, istina je, znaš po mom Tediju. On je imao tumor, zloćudni, na prostati. To mu je došlo glave, pre godinu dana!
    Pazi na vrat, jer, vidiš, klimaks može da bude lepppppp, ako ima ko da te mazi i češka! 🙂

  3. *Divno je to čuti Dolly, to za maženje, tako iskreno!
    Volela sam i ja, sećam se, kao kroz maglu, kako je to nekad bilo lepo! 😉

    Danas je paklenica, mada, sledećih dana će biti još toplije, tako da se pripremiš. Ranije kreni od kuće, pa polako. To je jedini spas. Možeš poneti i prskalicu (fajtalicu) i prskati se usput! 🙂

  4. Ehhh…Dudo klimaks!
    Čekaj prvo da savladam ovaj pubertet, sledećeg meseca konačno napuštam ovu dvanaestu godinu, i ona mene
    Onda ću o tim ozbiljnijim stvarima 😆 😆

    PS
    Naša Mala odlično je podnela sterilizaciju , a klimaks nismo ni osetili
    Evo joj je 11 godina! Samo, sada je nešto podetinjila, ovaaaaj…poštenitila 😉
    Lepo reče neko gore – psi liče na svoje vlasnike 😆

  5. *Maki, koju dvanaestu po redu, misliš? 😉
    Ok, ni pubertet nije lak, ženo! U vreme naših roditelja, nije se ni znalo za tu reč, već su govorili „lude godine“ i sve to „ludo“, rešavalo se šamarčinom, varjačom ili kaišem. Mi smo već malo bolje prošli, tj. prolazimo! 😉
    Podetinjila ti Mala, pa u klimaksu je, sto posto. Obrati pažnju da li se izvrće na ledja i mazi se i hoće da je češkate! Ako to sve ima, dijagnoza postavljena! 🙂

  6. *Breskvice, maženje nije jedini znak klimaksa. Ako dahćeš, znojiš se u valunzima, ne možeš da spavaš, vrištiš i plačeš za svaku sitnicu, eeeeee, onda si sigurno u klimaksu. 🙂

  7. *Neno, misliš da muški nemaju klimaks? Aha, malo sutra, samo što se to kod njih ne zove tako, zbog sujete, naravno. Mi smo sasvim drugačije. Ali, ako tvoj mačor ima takve simtome, to je to! 🙂

  8. *Napisala Branko, tamo u zaglavlju, istina je! Obožavam leto, ali ovo što sada traje + klimakterične tegobe, nije srećna kombinacija, nikako! Ovo je pakao, ne leto! Mozak mi ključa napolju, mada i polako idem i ‘vatam hladovinu, nalivam se vodom, plus, hormoni (kojih nema)! Bljak kombinacija! 🙂

  9. *Shunjalice draga, ništa mi ne govori, jedva sam se dovukla do kuće u podne, danas. Jako mi je teško, jer, ovo nije normalno kako je vrućina. Nije mi dobro, zaista. ;?

Оставите одговор

