KEJ, LABUDOVI I POMRAČENJE MESECA

Današnji boravak na keju je bio fascinantan. Leci, Biblos i ja, odšetali smo do kanala, seli na ogradu i gledali preko u predivno zelenilo. Odjednom ugledasmo rodu, kako stoji na obali, a nedaleko od nje i pecaroša. Gledali su. Roda je zatim krenula u levo i videlo se da šanta. No, znala sam da bar hrane ima. Obala je puna žaba, a kada se oporavi, odleteće sigurno, tamo, gde je i krenula.

Sunce se spremalo na počinak.

zalazak sunca iznad kanala DTD
Na vodi ispod šume jato labudova, a u desnom delu fotke , dva labuda lete ka njima
 
 
Prelet labuda preko Dunava do jata
Delimično pomračenje
Vodoskoci ispred spomenika Hadžibejliju

Svaku fotku kliknite mišem i dobićete je uvećanu.

No, nadam se da će ovoga puta biti objavljene sve fotke koje sam naumila da vas pokažem.
Naravno, napravila sam ih gomilu, ali se bojim da ih postavljam.
Znate i zašto!!! 🙂
Uživajte bar delić naše uživancije!
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

28 мишљења на “KEJ, LABUDOVI I POMRAČENJE MESECA”

  1. *Dolly, a ja sam kao manijak, kada uzmem fotoaparat u ruke. Jedino što se nešto pokvario pa ne mogu da zumiram, a volela bih svašta da zabeležim! Nisu pobegle, nego nisam više smela da pokušam, da stavim! Hvala ti što voliš NS. I ja ga volim, sa svim manama i vrlimana! 😉

  2. Jako lepo. Ne nerviraj se zbog WP cesto on sve ispretumba i ja sam odustala davno, ali me vise ne nervira. Nikada nisam uspela da postvim male slike sa mogucnoscu da se uvelicaju 😆
    Predivan zalazak sunca, odlicno uhvaceni momenti.

  3. *Zelena, kad već ne mogu u celom stanu, menjam izgled bloga! 😀 😀 😀
    Jeste prelepo, a tek uživooooooo! Svako veče sedimo nas dve (i po koji pas, naš), na špicu, tamo gde se uliva kanal u Dunav i uživamo. Roda je još uvek tamo, šantucka i preleće kraće razdaljine, čaplje lete, galebovi, labudovi, ma, uživancija jedna. A o prirodi da ti ne pričam! 🙂

  4. *Gde si ti videla Saro BLIZANCA da se ne nervira? Nema takvog, koliko ja znam! Nervira me što imam gomilu slika a ne mogu da ih stavim, jer mi NEKO ne dozvoljava! Uf! grrrr
    U vreme zalaska sunca, nas dve sedimo baš na tom mestu i svako veče uživamo u prizoru i prirodi! 🙂

Оставите одговор

