FOTKE SA RODUSA (II put)

Promenila sam izgled bloga, da pokušam da ga dovedem u red i čini mi se da ću uspeti. No, videćemo posle! Idemo redom!

nas triTerasu sam uredjivala dan ranije. Zavesicu na ogradi, jastučiće i stonjake, kao i sadjenje cveća u nove žardinjere koje sam dobila od dece, kao i zelene saksije koje sam napunila cvećem.Hambo na terasi

I tako, društvo se okupilo, smejale smo se, malko ogovarale, pijuckale limunadu, rakijicu (ja), liker od borovnice, belo vino, no, kako ko.

Kiflice su bile i zelene (sa dodatkom španata).

Posle slanih stvarčica, poslužena je torta od ananasa:
Ananas torta (sa lešnicima)
kao i pita sa višnjama sa sladoledom od vanile i čokolade:
pita od višanja sa sladoledom

Dobila sam jako puno cveća što rezanog, što za sadnju: pištike i begonije, koje sam posadila sutradan.

Posebno mi je neobičan poklon koji je stigao iz Pariza (u pauzi Rolan Garosa) a to je predivna staklena vaza:

vaza iz ParizaHambo na terasi
i zelene kiflice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I opet mi je napravio brljavež sa fotografijama, tako da odustajem od postavljanja ostalih. Nerviram se a to mi ne treba!
Žao mi je, ako su se izbrisali svi vaši komentari, sve u nameri da napravim red na svom blogu, ali bezuspešno!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

36 thoughts on “FOTKE SA RODUSA (II put)”

  1. Heh ovakvih problema sa postavljanjem slika imam i ja……sve je savrseno Dudo
    Terasa skockana, pa na pruge a tek te zelene kiflice…Vaza je bas zanimljiva…Sve je bilo kako
    treba,uzivaj Dudo …

  2. *Milina, uopšte ne znam koji mu je očin! I pogledan tekst ispod slike. To nisam ja uradila već ON, wordpress! Hamba nema ni na jednoj fotki, a postavila sam je. Nemam reči, baš me je razočarao!
    Eto, i pored najbolje volje, ne mogu da vam pokažem ono što želim! 🙂
    Hvala na komplimentu! 🙂

  3. sada je lepše a da ponovim sledeće
    Dudo, ništa ti ne fali i želim da u narednih 40 godina budem tako vedra, čila i optimista.
    i kad bih umela da prenosim slike na blog, ne bih mogla jer moji sinovi su juče proslavljali svoj rođendan u Hamburgu gde je sin koji radi u Londonu nekoliko dana službeno u hamburgu i pozvao je brata da odavde da zajedno proslave rođendan.
    Oni, nažalost, nemaju đakonije koje si ti spremila a nije uputno ni da jedu u restoranima , za svaki slučaj.Ipak, i njima je bilo lepo kao što je vidim bilo tebi.

  4. i sama sam imala problema sa blogom poslednjih dan, tako da te razumem.. izgleda da ‘malo’ nervoziranja mora biti i ovde.. 🙂

    sjajne fotke, ženske, žurka, vaza i torta, ali priznajem da su zelene kiflice za mene otkriće, moraću da ih isprobam uskoro i u svojoj režiji, ali ne verujem da će biti za slikanje čak i ako mi uspeju.. 🙂

    lep ti ovaj novi sobičak, ide krupnim koracima u susret letu 🙂

  5. *Saveta, drago mi je što su tvoji sinovi zajedno na rodjendanu. To je najvažnije, ta bliskost. Hvala ti na lepim željama.
    Kao što vidiš, ja znam da prenosim fotke ali mi NEKO to ne dozvoljava u količini koju bih ja želela.
    grrrrr 🙂

  6. *Miro, jeste, bilo nam je lepo, ali mi je krivo za fotke. Znaš koliko sam želela da ih postavim a to sam i uradila, a zašto neće da ih prihvati NEKO, nije mi jasno! Hvala ti puno! 🙂

  7. *Šunjalice, hvala ti puno. Moram da ti otkrijem tajnu sa zelenim kiflicama. Dobila sam sušen i mleven španat, koji je, dušu dao za ovakve kiflice. Kada sam umesila obično kiselo testo, odvojila sam pola i u njega dodala samo kašiku španata i izmiksirala. Eto, to je ceo kumst, mada se mogu pronaći recepti na internetu sa pravim, skuvanim i seckanim španatom, koji se ubacuje u testo.
    Muka me hvata od sledećih fotki. Danas sam ih napravila na keju i sada ću pokušati da ih smestim u novi post. Već me hvala jeza! 🙂

  8. uživancija, vidim ja da je moćno bilo 🙂
    ostaše mi oči na onim kiflicama, kud me đavo donese večeras da ih vidim 😀

    Dudo
    još jednom
    srećan rođendan i ostani nam uvijek tako vedra

  9. *Char, kamo lepe sreće da je 40. u pitanju. Ali, ne žalim se. Samo mi puno kada kažem, ali, ne osećam ih baš na grbači. To što me svako jutro po nešto bolucka, samo je siguran znak da sam ŽIVA!!! Torta je bila mljacccccc! Pojelo se, malko si zakasnila! 🙂

  10. Wauuuuu sve je tako lepo kao i ti 🙂
    Predivne slike! A sad bi te molila za recept od torte sa ananasom i kako pravis pitu sa visnjama, obozavam je i prvaim cesto ali nikada ne izgleda kao tvoja, hocu da znam gd egresim 😆
    Kad budes imala vremen amolim te posalji pisamce.
    Veliki pozdrav
    Svidja mi se izgled bloga.

  11. *Saro, hvala ti puno na komplimentima. Šaljem ti recept za tortu sa ananasom, mada može da se pravi i sa drugim voćem, koje ima soka! A i za pitu ću ti ispričati kako pravim, mada menam neku meru.
    I meni se dopada izgled bloga, a to jedan od predloga WordPressa! 🙂

  12. Sretan rodendan Dudo! 🙂
    Vidim da vam je bila gotiva.
    Svasta si nesto lijepo spremila.
    Atmosfera na balkonu je sjajna! Sigurna sam da ste se dobro provele.
    Zelim ti sve najbolje. Zivjela mi Dudo!! 🙂 ❤

  13. *Hvala ti draga Afrodita! Bilo je jako prijatno na terasi. Temperatura, taman! Uglavnom, svake godine se skuvamo od vrućine! Spremila sam, uglavnom ono, najjednostavnije i lako! Još jedanput, hvala na lepim željama! 🙂

Оставите одговор

