RODJENDAN MI MOJ!

PRVO SAM POMISLILA DA SE NE HVALIM SVOJIM, 58. rodjendanom, A ONDA, IPAK, REŠIH DA TO I OBJAVIM.

A ŠTO DA NE? KOLIKO NJIH BI, DA MOGU, BILI SREĆNI DA SU DOČEKALI OVE, MOJE, GODINE?

SIGURNO BI TO BIO POVEĆI BROJ, NA ŽALOST.

ELEM, NA DANAŠNJI DAN, 11. JUNA, rodjena je mala Branislava, kojoj je majka odmah dala nadimak Duda, po nekoj devojčici iz komšiluka koju je jako volela. Bila sam prvo dete. Moja majka je imala 20 godina kada me je rodila, a napustila je ovaj svet kada je napunila 56 godina.

No, ovde pričamo o rodjenju, ne o smrti. Znači, prvenče, opšta sreća u tri familije. Mamina mama dobila je prvo unuče a tatini roditelji, treće po redu, i to opet žensko. Posle dvadeset meseci, dobila sam i „cecu“, kojoj se ostao taj nadimak. Bile smo i ostale prilično vezane, naročito posle gubitka roditelja.

Kao mala, bila sam jako dobra, ali zaguljena do zla boga. Tvrdoglava, uf. No, pisala sam već o tome, pa rekoh, samo da spomenem. Ta „ludača“ u meni (blizancu) je radila svašta. Bežala sa časova, pušila, družila se, smejala se, zabavljala se, bila jedna od „najlepših“ devojaka u školi, što se potvrdilo i na dočeku nove godine u gimnaziji, te 1970. godine. Devojkama mu momci slali čestitke, to veče. Ona koja je dobila najviše čestitki, proglašena je za za NAJ DEVOJKU, večeri. Eto, moja malenkost je imala tu sreću. I dan danas, srećem jednog druga iz tog perioda koji ne propušta da mi kaže, kao je jedan Neša, imao sreću da ga ja odaberem za momka, dok su ostali momci samo uzdisali i zavideli mu. Lepo je to čuti i nasmejati se, sećanjima.

A onda je došao jedan Dragan, pa onda Željko, pa Steva pa…. muž! Pa sam rodila dve predivne ćerke, pa se razvela, pa… ma, nije više ni važno.

Najvažnije je to da sam se rodila!!! 🙂

I hvala mojim roditeljima na tome! Sa svom životnom srećom, ljubavlju i patnjama, volim što sam baš takva, kakva sam. No, nisam bila uvek ovakva, bila sam i gora a i bolja. U budućnosti ću sigurno biti sve gora, što je naravno loše za moju decu. No, dok sam još bistre glave, pomažem im, a one brinu o meni!

Srećan ti rodjendan gospoja!

Hvala! 🙂

PS: Potrefilo se da mi je ovo i 300. post. O, la, la! 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

57 мишљења на “RODJENDAN MI MOJ!”

  1. Eliksirče draga, tako je to kada se na spavanje ode u deset uveče :mrgreen: i onda s’jutra pročitam tvoj tristoti post! Inače, nisam znao da si punih trideset godina starija od mene 😀 no, svejedno, srećan ti rodjendan, i nemoj stati do stovadesete, a ako može – dodaj još pedesetak!
    ps: Danas pivo pijem u tvoje zdravlje!

  2. *Stevo, hvala ti puno a vidiš i sam da nisi zakasnio! Ni ja nisam znala da sam toliko starija od tebe. Računala sam na jedno 20 godina! 😉 Živela ja, evo, nazdravljam sa belim vinom a može i šampanjac! Živeo i ti, naravno, još tri puta toliko! 🙂

  3. Ponekad se dogodi, da kad linkujem nešto, ode na moderaciju, pa rekoh sebi – neću da me preteknu neki 🙂 hehe 🙂 Nisam bila prva 😦

    SREĆAN ROĐENDAN 😀 😀 😀 VOLIM TE, DUDO!!

  4. Uffff… jbt … al’ si matora 😀 😀 😀 Srećan rodjendan:) Da si Živko, Zdravko, Mirko i Slavko, i nikad ROBOM! Umila sam se, oprala zubiće, sad možemo da se poljubimo i evE ti prezent!

  5. *Labilna draga, jesam matora ali sam još uve STABILNA! 😉
    Verovatno i jesam od svega po malo (one što si nabrojala), pa sam zato i dočekala 58.
    Ljubićemo se posle podne, kada se doteram za goste. No, šaljem ti jedan u vazduh, cmok i hvala ti puno na prezentu. Super je muzika, kao i poruke. Hvaaaaala! 🙂

  6. Srecan rodjendan drag Dudo 😀 nadam se da ti je dan bio lep i veseo 😀
    verovatno ces nam postaviti neku slikicu sa slavlja 😀
    Jos jednom puno zdrvalja, ljubavi i radosti, siroki zagrljaj stize iz daleka 😀

  7. Draga Dudo, od ♥ ti čestitam rođendan i želim ti da doživiš stotu (može još neka preko), neka te služi dobro zdravlje i da te prati sreća na svakom koraku! Pozdrav od Zorice iz Požarevca…

  8. Dudo,malo okasnih, ali dobre zelje su valjda dobrodosle i danas… Tortu ste verovatno smazali… 🙂 Sve najbolje ti zelim i nek ti se zelje ostvare,onaj dobri blizanac nek uspava zlocastog,pa da nam budes lepa i vesela…

  9. *Drage moje drugarice: Bensedinko, Crno i Belo, Advokatice, Charolije, Baklavice, Saro, Zorice, i Milina, mnogo vam hvala na predivnim željama! Čini mi se da onaj dobri blizanac dobija borbu. Bilo je smeha, tortu nismo uspele celu da smažemo. Pravila sam tortu sa svežim ananasom i lešnicima, kao i pitu sa višnjama (marele, koje sam cepala) i sladoledom od vanile i čokolade.
    Kiflice su bile sa feta sirom a testo u dve boje: natural i zelene, sa mlevenim, sušenim španatom. Biće i koja fotkica, ali sutra! Ljubim vas, dobre moje! 🙂

  10. Da si ti nama živa, zdrava, srećna i vesela bar još toliko godina! Pretpostavljam da če ti trebati malo više vremena kada nam budeš pisala 3000 post u nekim poznim godinama, ali… ne daj se 🙂
    Želim ti srećan rođendan! Želim da ti se ostvare sve neostvarene želje! Želim da ti se ispuni sve ono što sama sebi u ovom trenutku želiš!

  11. Dudice,
    da ne bude kako kasnim, čestitam ti prvi dan posle 58-og rođendana i samo da znaš videla sam te na štrandu pre godinu i po i izgledaš bar 15 godina mlađe, ako ne i više od toga..
    ljubim te i da nam ostaneš ista i u 6000-tom postu… 🙂

  12. *Shunjalice, nikada nije kasno za čestitke, a u isto vreme si i prva u danu posle! 😉
    Sada mi je žao što mi nisi prišla na Štrandu i predstavila se. To bi me jako obradovalo, jer ja ne znam kako ti izgledaš, inače bih ti prišla, budi sigurna. I hvala ti na komplimentu!
    Ljubim i ja tebe i puno ti hvala na lepim rečima! 🙂

  13. to je bilo tek kad sam počela da blogujem prvih dana, nekako sam bila zatečena, nisam verovala svojim očima… mimoišle smo se ti si bila sa prijateljicom (valjda) a ja sam bila sa bratom… nisam bila 100% sigurna, ali posle iz tvojih tekstova i slika koje su ih pratile ipak jesi, bila si ti.. 🙂
    ne brini sledeći put ću ti prići sigurno, moja malenkost je neodoljivo zgodna i šarmantna crnka, ima odmah da me prepoznaš iako ne znaš kako izgledam… 😀

  14. Srecan ti rodjendan sa zakasnjenjem stvarno nemam opravdanja :(((
    Sad ide smajli…:) Zelim ti stvarno sve naj naj sto se moze pozeleti, bas sve !!!!:)

  15. Draga Dudo,sretan vam rodjendan)))))))))
    Sa malenim zakasnjenjem ali lepe zelje znam da su uvek dobrodosle!
    Da ste mi zdravi,lepi i da vas drugi veseli blizanac pobedi onog drugog!
    Veliki poljubac od mene i malisana)))))))))

  16. Dudo, svakako je lepo što su te mama i tata rodili i ja sam jako zadovoljna zbog toga, hvala im.Tebi svaku sreću želim u ovom i svakom sledećem rođendanu, samo jedno ti neću verovati, da ćeš biti sve gora i gora sa godinama.Nekako kao da žuriš sestro moja.Izgledaš kao avion i faca si.Danas je baš moj Ivan rekao, da tako dobro izgledaš i ne treba te slušati, kad kažeš da si matora…u najboljim si godinama, ribo!!!!!!
    Ljubi te Leci.

Оставите одговор

