LUDOG LI NARODA!!!

Ne znam da li vam je promakla ova budalaština. Ako jeste, meni nije, pa je pogledajte:  http://www.mondo.rs/s207168/Zabava/Ludi_svet/Pripremite_se_za_najezdu_zombija.html
 
Koliko god ovo izgledalo SMEŠNO Amerikancima, nije mi jasno, kako neko uopšte može ovakvoj gluposti da se smeje!
 
Po meni, ispadaju strahovito glupi, pa stvaraju paniku medju, ionako opaljenom, narodu. Čast izuzecima!
 
Sledeće što očekujem od njih će svakako biti, pravljenje skloništa, zaštitna odela, maske i ostale svinjarije.
 
Sigurna sam da kod nema takvih „fantastičnih“ ideja!
 
A, vidim i nestali smo, kao što su nam, tamo neki, proricali. Živimo u nekom drugom svetu, mada, ni u ovom nije ništa lepše i lakše!
 
No, bar nemamo strah od zombija!
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

28 thoughts on “LUDOG LI NARODA!!!”

  1. procitao sam i iskreno niti sam smejao niti sam bilo kako odreagovao. Vise me nista s one strane okeana ne iznenadjuje. Njihov debilizam prelazi svaku granicu zdravog razuma…

  2. lepa ti ograda na blog-u
    a za amere nije ni čudo što izmišljaju svaki čas nešto
    oni se prema svom narodu ophode ko prema maloj deci – „sad ce da iskoci baba roga ispod kreveta“ – e tako

  3. Sta reci Dudo …doneli su nam Velikog brata…sad je naredu Udri zombija iz komsiluka, kao najbolja zamena zombiju ce proglasiti lokalne boema sto lumpuju ispred dragstora…sve u svemu sledece sezone svi idemo na obuku za Zombije !

  4. Su ono školjke na pesku Dudice? Ja bih na more, mož nekako preko te tvoje ogradice, tu sam sigurna da Zombija neće biti! 🙂
    Ovo sa njima tamo preko je strašno, nego meni je još strašnije što znam mnogo dece koja igraju igrice gde se pojavljuju zombiji.
    Bila sam kod svojih prijatelja gde sam odjednom čula neku jezivu muziku. Na pitanje šta je to oni se nasmejaše i rekoše: ma nije ništa to samo naš sin nije uspeo kuću da sačuva od zombija. Užas!

  5. *Verkić, ‘oću i ja na moooooooreeeee!!! Za sada, samo virim kroz ogradicu! 😉
    Strašno šta se sve za decu pravi! Ne mogu da verujem! Pa, nije ni čudo što od njih postaju nasilnici! 😕

  6. Joj zombiji,pa ima li nečega da amerikanci nisu prvi izmislili ili da nije poteklo od njih.Mi smo skromni,za sad imamo samo lekovite krugove..hahahahahaha
    Pozdrav za Dudu od Nenada 🙂

  7. *Nenade, oni su stvarno opaljeni, totalno! Sad baš nešto mislim da napravim koji krug kredom, ovde kod mene u kvartu i da zaradim koju kintu! 😉 Dovoljno je samo da budem uverljiva i eto mi zarade! 🙂 Ja bar ne plašim narod! 🙂

  8. *Nisu oni Char, navikli ni na jednu neprijatnu situaciju, na „invaziju“ bilo koje vrste, ali, priroda je to sve regulisala! Ne želim nikome zlo, ali… ko zna, onaj tamo od gore, sve vidi, pa, možda im i pošalje zombije, jer, tornada im šalje stalno! Žao mi je običnog naroda, ali, njima su isprani mozgovi!

Оставите одговор

