DJURDJEVDAN

Sv Georgije ubiva aždahu

Srećna Slava mojoj deci i svima vama koji danas slavite!

 
Moram da kažem, mada možda i nije vreme, ali, od mog razlaza sa mužem, Slavu je želela da slavi moja mladja ćerka. Njoj je bilo jako stalo.
Na žalost, njihov otac, se nije ni jedanput setio da pozove svoju decu na Slavu.
E, iz tog razloga, mi smo je obeležavali, kako smo mogli i umeli.
Kako je odrastala moja „klinka“, tako je sve manju želju imala da je slavi. Medjutim, običaji se moraju ispoštovati, tako da ćemo danas, nas četvoro, obeležiti njihovu slavu. Moja nije, znate i sami iz kojih razloga.
 
Ne zamerite mi, ali, ovo sam morala da kažem baš danas, jer, nekog drugog puta, ne bi imalo smisla.
 
Trpeza je uobičajena. Čorbica, pečenje, prilozi, slavski kolač i pita od višanja. To im je bila želja. Crno vino i sveća se podrazumevaju.
 
Srećno svima i lepo se provedite, bilo da ste domaćini ili da idete u čestitanje rodbini ili prijateljima!
 
 
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “DJURDJEVDAN”

  1. Meni je danas slava i po roditeljima i po muževoj porodici.
    Veoma mi se dopalo ovo Vaše iskazano, čini mi se kao u jednom dahu! Potpuno Vas razumem, naročito deo, koji se odnosi na „brižnog oca“.
    I ja Vama želim da se danas na Đurđevdan lepo provedete iako to nijeVaša slava.

  2. *Hvala puno Agroekonomijo (ime mi je malo kruto za jednu ženu)! Želim i ja Vama srećnu Slavu i da je lepo proslavite u krugu svojih najmilijih.
    „Brižni otac“ slavi Slavu sa tamo nekom, tudjom decom! Ko mu je kriv! 🙂
    (Običaj je na blogovima da se ne „vijamo“, jer se već svi, dobro poznajemo)

  3. Lepi su to običaji, ali ne volim kad postanu obaveza. Ipak, drago mi je da ste se lepo proveli Dudo, a ta pita od višanja… tvojih ruku delo? 😉

  4. Srecna slava cerama. Razumem te sto je ti u srcu ne nosis. Isto se osecam. I necu Baklavce toj slavi uciti iz milion razloga. Ali ce Baklavce slavu dobiti, da je on dalje u srcu nosi i uci svoju decu, kojoj ce (nadam se) umeti da bude tata kako treba. Zelim da opet docekujemo goste i da uzivam u spremanju (prilika nikad dosta). Pita s visnjama nam omiljena, cesto spremam, alis am sad usitnila, zaliha kora se istanjila.

  5. Ti si mene Dudo, zagolicala još sa onim štrudlama, pa sad još i pita sa višnjama… vidim ja da ću morati ovih dana za Novi Sad… čisto onako…

  6. Sa malim zakašnjenjem čestitam slavu tvojim ćerkama. Važno je da si ti sa njima i uživajte u životu a lošu prošlost ostavi iza sebe i samo napred, jer si ti jedna jaka i sposobna žena! Pozdrav!

  7. *Zorice, hvala ti puno. Bilo nam je lepo. Isponajedali se, pili crnog vina, jeli pite sa višnjama, pa se razbežali.
    Prošlost jeste daaaaaaleeeeeeko iza nas, ali, vidiš, iskoči po nekad! Morala sam, eto! Hvala ti što tako misliš o meni! 🙂

Оставите одговор

