DAN 9. (deo 3.)

Zmaj Jovina ulica

Naći ćemo se na starom mestu“, odzvanjalo je Leni, ceo dan, taj 8. Dan u kome nije stigao ni jedan smajli, ali je obećavao mnogo više. Stigla je poruka od njega i ona je, zaista, želela da ga upozna.

Zamišljala  je tog, nepoznatog, muškarca, koji je toliko želeo da udje u njen život.
U isto vreme, bojala se razočarenja, ali je bila svesna da se mora suočiti sa istinom, ako želi da ga upozna.
On je, isto tako, imao neverovatnu tremu i smišljao je najbolju moguću varijantu za susret sa njom.
Razbijao  je glavu ceo dan. Zvao je drugara da mu pomogne. No, ni jedan savet mu nije bio od pomoći, odnosno, sve mu je bilo glupo.
Rešio je da prepusti susret slučaju , pa kako ispadne. Možda je tako i najbolje.
Oboje su legli, uzbudjeni, svako sa svojim mislima. Nije im bilo lako.
Osvanuo je taj, 9. dan. Lena je čeprkala po ormanu, želeći da izgleda „savršeno“ za susret sa njim.
I on je imao problem kako da se obuče za susret sa Lenom. O, kako je imala lepo ime. Vezivalo ga je za detinjstvo i za osobu koja ga je othranila. Njegova baka, Lenka! Eh, da je sada tu, verovatno bi mu bilo malo lakše, jer, ona je uvek imala prave reči ohrabrenja. No, ovoga puta, zaista mu je stalo da sve uradi kako treba i da ne ispadne majmun, kao što je rekao Leni.
Obukao je laganu jaknu, farmerice, košulju i džemper, koji mu je bio srećan. Bio je to maslinasto zeleni džemper. Pomislio je da bi se Leni dopao, jer, boje u kojima je ona pretežno bila, bile su od boje vanile do svih onih divnih boja jeseni.
Lena je obula svoje omiljene čizme, prolećne, uzane farmerice, krem kožnu jaknu, majicu boje masline. Pomislila je da bi se njemu dopalo, jer, videla je njegov mantil, koji je bio božanstven. Ženska posla, uvek primete kako je neko obučen.
Krenuli su oboje ka mestu susreta. A koje je to mesto bilo, mučilo je Lenu. On je znao, a ona je pretpostavljala.  Želela je da to bude ONO mesto, gde je sretala NJEGA i koji joj se dopao. A šta ako to uopšte nije bio on, već neko sasvim deseti? Ma, sada, šta je, tu je. Uvek može da ga eskivira, ako joj se ne dopadne.
Ušli su oboje u ulicu.
On je nju video još iz daleka. Srce mu je tuklo kao blesavo.
Leni je zvonio telefon. Bila je to neka stranka, koja je poručila neku vaznu i pitala da li je stigla. Nisu se baš razumele najbolje, jer, Lena je bila skoncentrisana na ulicu. U jednom momentu, ispao joj je telefon iz ruke. Taman se sagla da ga podigne, kad, jedna ruka je bila brža od njene. Sudarili su se glavama. Podigli istovremeno poglede jedno prema drugom i, spazili se.
Ispravili se i ukapirali da su isto obučeni. Počeli su da se smeju u glas, upirući prstom, jedno u drugo.
– Ja sam Boris!
– Ja sam Lena?
– Znam, predstavila si se onog, prvog dana, kada sam te pozvao a ti nisi stigla da se javiš na telefon, pa si me pozvala.
– O, znači, to si bio ti?
– Da, da, ja.
– Pa, kako si saznao moj broj?
– Sećaš se, tog dana, kada si ušla u trafiku, ja sam stajao i, kao, prelistavao  novine, a ti si uplaćivala dopunu za telefon.
– Aha, sećam se. Primetila sam te, da, da, ali, kako si mogao da znaš da je to baš moj broj, jer ja uvek isključim zvono, baš zbog takvih slučajeva, tj. da neko, ko ne treba, upiše moj broj.
– Nisam mogao da znam, rizikovao sam, ali, kada sam čuo tvoj glas, znao sam da si to ti. I eto, uspelo mi je.
Videlo se po njima da su zadovoljni onim što vide.
Pozvao je da popiju jutarnju kaficu, medjutim, njena obaveza je bila da otvori radnju, on je, zaista morao u banku, pa su se dogovorili da se nadju, na istom mestu, oko 16 h.
Sačekao je ispred radnjice, pomogao joj da zatvori sigurnosna vrata, pružio joj ruku, koju je ona, sa zadovoljstvom primila. Bila je to sigurna, topla, muška ruka.
I, krenuli su, zajedno, u budućnost!
Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

37 thoughts on “DAN 9. (deo 3.)”

  1. A hoćeš nam pisati i šta je dalje bilo? Nemo’ sad k’o u filmovima. Taman se ‘namestim’, a ono nema viSe 🙄 Ende…
    Je li, bona, govori 🙂 Hoće li bit il’ neće??

  2. I ja bih nastavak, ovo moze jos da se pise…sta su pricali, da li vole iste stvari..kako se ko ljubi, da li ce ici zajedno na Palic, more…daj jos Dudo 🙂
    Sto kaze Cakulava ovo kao oni filmovi, oni odose niz ulicu a ti se misli sta je bilo iza prvog coska 🙂
    Razmisli, ako imas Enspiraciju ti nastavi pricu, ako ne, bice kao ona Serbedzijina;
    „Meni je ipak najdrazi pocetak“..

  3. Znači scenario je u toku, do sada se radnja razvijala po planu, romantično, a šta će biti do kraja zavisi od tebe… nemoj da nas razočaraš, pa da bude i suza, jer mi žene to emotivno doživljavamo. Navijamo za ljubav!!!

  4. *Svi smo imali iluzije Baklavice plava, jer, da nije njih, ne bismo se venčavali, imali decu i želeli srećnu budućnost za sebe i našu decu. Pa, po nekom i upali! Videćemo, donekle, šta čeka ovaj par! 🙂

  5. Srecem sve vise maldih bez iluzija. iskreno, i ja sam ih rano izgubila, sto me nije sprecilo ni da volim, ni ad se udam, ni da zelim, ni da se nadam, iako mi je davno bilo jasno sta se desava iza kulisa. Za poslednjih nekoliko meseci dve mlade, sjajne zene su krenule u zasnivanje porodice tako sto su slegle ramenima, uz reci: „Kad se okrenem oko sebe i malo razmislim- nista bolje od ovog ni ne mogu da ocekujem. moglo bi samo da bude jos gore“ 😦

  6. Dudo, ti si eksplodirala, kao pripovedač, sve veze, tvoja ljubavna priča, svaka čast.No, znaš kako se kaže, ljubavi nikada dosta, zato Dudiška naša, pero u ruke i samo slobodno nastavi, svoje pripovedanje, jer to jako dobro radiš.Iznenadi nas i obraduj, sa još jednim nastavkom….pliz!
    Što se tiče mene, možeš u nekoliko nastavaka, ma raspiši se a mi će mo da čitamo i uživamo.Pa, vidiš da su široke narodne mase oduševljene tvojom pričom!

  7. *Baklavice, onaj ko nije probao, nikada neće znati kako je u zajedničkom životu. Može da ispadne i dobro! 🙂 Treba se nadati, želeti i truditi se, naravno, obostrano! 🙂 Čim jedno zakaže, ode „mast u propast“. No, nije ni tu kraj sveta. Živimo kao sami sebi udesimo! 🙂

  8. *Jao, a ja mislim da uopšte nemam smisla za romantiku. Meni se više svidja kako ti pišeš draga Dolly. E, izem ti ukuse! No, važno je da nema rata, rke-koke, nego da se radja ljubav!
    A, ja više volEm baklavu! 😉

  9. *Branko, zbog interesovanja čitalaca :), biće i četvrti deo. Znaš, rekla sam ti, ja se „bojim“ Steve i moram da pišem kraće priče. A, sigurna sam, znaš i po sebi, kada čitaš dugačak post, pa još gusto kucan i bez proreda, izgubiš volju, preskačeš redove i komentrišeš, neke delove. Moram da priznam da i ja tako radim! 😦

  10. Haha… pa onda treba da pravimo takve članke tako da su pasusi odvojeni i da su toliko zanimljivi da ne možeš da ih preskočiš. Ili… … … da napišeš 10 ključnih reči koje svako treba da nađe u članku i da ti kaže u kojem su redu. Ako to ne uradi – teško njemu. 🙂

  11. *Hej, hej, ne budi Bukvalac!!! 🙂
    Ja sam po profesiji daktilograf. Da bi svaki post ili članak bio pregledan, moraju se pasusi odvajati a i prored treba da bude baš ovakav, kao što je kod mene, a i kod tebe.
    Znam, mnogi to ne znaju, ali, uočiće, vremenom, kada naidju na tekst koji je zgusnut, koji nema razmak izmedju pasusa, da nemaju volju da ga čitaju, pa će obratiti pažnju i na svoje tekstove.
    Treba o tome pričati, zašto da ne.
    Bolji je i kraći post, pa da ga svako pročita od početka do kraja, nego dugačak, pa čitalac komentariše samo ono što izvuče iz pojedinih pasusa, jer nije imao volju da pročita sve, zbog gustine i dužine.
    Eto, naravno, šalila sam se da se bojim Steve, ali je to bio njegov komentar na moje pisanje, na početku blogovanja. I, bio je čovek u pravu! Razmisli i ti o tome! Jer, znala sam da razvučem, mada bi bilo bolje da sam pravila u nastvcima! To drži pažnju čitalaca! Pozdrav! 🙂

Оставите одговор

