TRENUTAK (ili tren)

Danas mi je pala na pamet ova simpatična reč. Trenutak, tren! Pomislih kako iza njenog značenja može da stoji niz neverovatnih dogadjaja, situacija, što lepih, što tužnih.

I koje posledice mogu da proisteknu iz tog „trenutka“.

Trenutak istine, može da vas košta braka, veze, ljubavi uopšte.

Trenutak laži, nekada spas, uglavnom nevolja iz koje se  mora čupati.

Trenutak nepažnje, koštaće mnoge života: vozače, radnike na skeli, mornare, pilote, pešake…

Trenutak izjave ljubavi, vinuće vas u nebo od sreće!

Trenutak tuge, spustiće vas do najniže tačke!

Trenutak rodjenja deteta, to je teško opisati! Prvo muke, pa onda olakšanje, pa postepeno neizmerna sreća, kada vam saopšte da je dete normalno, da ima na broju sve što treba da ima!

Trenutak objave smrti najdražeg bića, šok, neverica, beskrajna tuga i beskrajno isčekivanje osobe, koju više nećete videti, bar ovde, na ovom svetu!

Zato svaki tren u kome nema ničega ružnog, iskoristite do maximuma! Tren sreće i zadovoljstva, neka vam se proširi na večnost!

Malo sam filozofirala, mada, baš i nisam neki stručnjak!

Ako imate potrebu, opišite neki vaš „poseban“ trenutak!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

35 мишљења на “TRENUTAK (ili tren)”

  1. „Svoju snagu prepoznaćeš po tome koliko si u stanju da prebrodis trenutak,jer trenutak je tezi i strasniji i duzi od vremena i vecnosti.“Mika Antic

    Ovaj stih me uvek podseti na trenutak i ne umem nista posle toga da kazem..

  2. hhehehe, ma piš živi sa mojim trenucima.
    Moraću da napišem šta mi se sve izdešavalo.
    Evo samo ću ti malo odati od dogodovština – bio sam babica i doveo na svet jedno divno stvorenje…

  3. nije ni kuca ni maca, a dosta je teze (barem 10x) od njih. U pitanju je tele – tj. mali bikcic. Tako se namestilo, a ja zamalo da padnem u nesvest. A za sve je zelena kriva sto mi je dala predlog da odem na selo 😉

  4. Trenutak kad saznaš da više ne možeš da živiš bez nekoga… a posle večnost kad saznaš da više ne možeš da živiš sa tim nekim…
    Dobri stari Ajnštajn, sve je relativno 🙂

  5. *Ivane, pa to je divno iskustvo i dobro je i to znati. Ko zna, možda ćeš morati i doneseš na svet i ljudsko mladunče.
    Ja sam bila babica dva puta. I to su bili svi muškići u oba štenjenja.
    Čestitam „babice“, nek je živ i zdrav i da ne završi na ražnju kad poraste! 😉

  6. Mnogo trenutaka, lepo si ovo napisala 😀
    Ja sam verovala jos jedan trenutak i cini mi se da cu se opet razocarati, ali vidis to je zivot, ne mozemo predvideti unapred bas nista 😀
    i znas Dudo verujem da ce jednom sticii i taj pravi trenutak…..

  7. *Draga Saro, hvala pre svega, medjutim, tren je divna reč i kod nje se nikada ne može predvideti da li će nam doneti lepo ili ružno. Važno je verovati u lepo, jer kažu: PAZI, ONO O ČEMU MISLIŠ, MOŽE I DA TI SE DESI!
    Stići će Saro, sigurna sam, zaslužila si, ne daj se draga! 🙂

Оставите одговор

