ŠTA RADITI SAT VREMENA U MRAKU?

Kada večeras u pola 9, pogasimo svetla, kako bi bar malo pomogli Majci zemlji, predlažem sledeće aktivnosti.

1. Nikako ne kukati, jer, šta je sat vremena u odnosu na ceo život;

2. Sedenje u mraku uz malu svećicu, pruža mogućnost okupljanja familije i pričanje jezivih priča. Ono, vampiri u kući, pucketanje parketa, čudne komšije, vriska u zgradi u sitne sate, komšija komšiji zabio sikirče u ćontaru zato što mu ovaj popreko pogledao kravu ili kozu, nije bitno;

3. Uz svećicu, mogu se praviti razne senke na zidu, upetljavajući prste na rukama. Znate, leptir, orao, zeka i sl, što će posebno obradovati klince, posle onih jezivih priča;  🙂

4. Ako imate baterijsku lampu, stavite je ispod brade i pravite grimase. To će zabaviti sve oko vas.

5. Možete se igrati ćorave bake, s tim što je dovoljno samo da ugasite sveću! 🙂

6. Možda malo da zvirnete na tv, da vam ne promakne neka od serija koje pratite!

7. Možete se igrati pogadjanja predmeta u sobi, ako vam je sveća dovoljna!

8. Ako ste ispucali sve ovo, pogledajte na sat i iznenadićete se kako je vreme brzo prošlo! Već je 21,20, jupi, još samo deset minuta i popalićemo SVA svetla i uprskati onih sat vremena štednje i brige o Majci zemlji!

9. Ovo prethodno nećete uraditi, sigurna sam, samo se malo šalim, no, biće i onih koji hoće!

10. Hvala vam svima što ste poštovali vreme posvećeno našoj Planeti, jedinoj koju imamo. Ako je mi ne sačuvamo, ko će? Trebaće ona i našoj deci i deci naše dece i tako redom!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 thoughts on “ŠTA RADITI SAT VREMENA U MRAKU?”

  1. Dudice moja, ja ću, e svašta ću….. razmišljati, zamišljati i zakuvavati naš sledeći tweetupSo koji je u pripremi, mada u onoj tek prvoj fazi nastajanja. Naravno, biću i na skajp vezi sa našom Charolijom i zajedno ćemo osmišljavati, dodavati, oduzimati, radovati se unapred sitnim malim detaljima…. ovoga puta nema da se izvučeš 🙂

  2. Eliksirče draga, neću da lažem: u po sati do devet ću da navučem zavese na prozorima 😉 Svet neću prevariti, ali proizvodjače nafte sigurno: zbog mene njihove fabrike proizvešće kap manje bencina 😀

  3. Dudo kad smo prošli put gasili svetlo bio je Tahiti… ove godine to je Japan… izgleda da smo mi ugasili, samo još ne znam šta… 😕
    Bio sam na putu, tako da nisam imao pojma da je opet jedan sat za planetu 😕 Ali ti si tu da podsetiš nas „ishlapele“ 🙂

  4. *Alex, evo, podsećam te i na to da si obećao DA ĆEŠ U OVOJ GODINI BITI POZITIVAN, pa prema tome 😉 nismo mi “ pr*nuli u čabar“, nego svi oni. Ko zna zbog čega je to sve? 🙂
    Ja sam ti penzioner, pa, umesto da sedim ispred zgrade i tračam sa babama, ja vitlam malo po internetu, pa vas podsećam! Pozdrav i ne daj se, druže! 🙂

  5. Verovatno je bolje da svakodnevno idemo ka tome da upotrebljavamo energetski efikasne (učinkovite) aparate, da izolujemo kuću, da zamenimo prozore da… itd itd i tako smanjimo potrošnju. Paljenje i gašenje svetla na jednom… nema nikakvog velikog ekonomskog smisla, osim upozorenja da moramo da mislimo na zemlju. Ako je masovno može čak da izazove i problem u elektroenergetskom sistemu. Dakle akcija je cool, samo bi mi to trebali malo-po malo da radimo svaki dan. Svako na svoj način. 🙂

  6. *Branko, ti si sasvim u pravu, mada, nije loše imati takve akcije i češće. Kod nas je struja poskupela 1. aprila (nije prvoaprilska šala), tako da će kod svih nas, najverovatnije, biti češće mrak, nego svetlo. Ne znaju više kako da nas
    urnišu! Ovo sve, najviše pogadja nas, boraniju. Oni što imaju, neće naročito osetiti ovo poskupljenje! 🙂

Оставите одговор

