PROMENE

Ovo je novo poglavlje moje „starosti“.

Od ponedeljka sam na novom radnom mestu! Uživam, zaista, zato što sam ja neko, ko se poslu uvek posvećuje punim srcem. A u tom istom srcu, ostaće da kuca još jedno malecko. To je sve o tome. Ko zna zna, ko se seća, dobro je, hvala unapred na razumevanju. Ne bih da pričem o prošlosti. Živim za bolju budućnost svoje dece a i sebe, naravno. Jer, ko ne voli sebe, ne može da voli ni druge! I tačka!

***

nije ovo ona o kojoj pišem, ali je slična

Da, da, dobro vidite! Šnicla ili odrezak! E, kako je taj odrezak dospeo u našu mašinu za pranje veša, ne znam da vam kažem, ali, evo, početak priče!

Bila sam u našoj prodavnici obuće, kada mi je ćerka poslala fotku šnicle na rolni belog papira. Mladja ćerka i ja smo gledale u nju i nije nam bilo jasno da li zaista to meso ili nešto slično.

Zatim je zvonio telefon i starija nam opisuje situaciju. Oprala je veš, posteljinu, krenula da ga vadi iz mašine i učini joj se da je videla još nešto u bubnju. Izvadi  i „to“ nešto, zgadi se, stavi na papir i krene da ga razgleda. Šta ovo može biti? Pa, jeste, liči na šniclu!!! Ali, kako je šnicla dospela u mašinu? 🙂

To pitanje je postavila meni. Prvo smo se strašno smejale i konstatovale, kako veš treba ponovo oprati, a zatim smo se bacile u razmišljanje otkud šnicla u mašini.

Setih se ja da sam prethodnog dana prala kuhinjske krpe, koje, skupljam u jednoj kesi u kuhinjskom elementu, pa, kada se ona napuni, ubacim ih u mašinu, na 60 stepeni, produženi program, sa predpranjem. Oprane, okačila sam na sušilicu i ništa mi nije bilo neobično. E, sada, opet se postavlja pitanje, da li je šnicla ostala zalepljena za krpu i tako se oprala, ali, od kada je ona stajala u krpi a da se nije usmrdela? Prebirala sam po glavi protekle dane,  ali nisam mogla da se setim dana kada sam spremala takvu šniclu.

I ostalo je do dana današnjeg, nerazjašnjeno, otkud šnicla u mašini?

No, eto vam ideje, ako želite da DOBRO operete meso, ubacite ga u mašinu na 60, u isto vreme se malo i prokuva, ali, zadrži crvenkastu boju. 🙂 🙂 🙂

Ako se u medjuvremenu setim šta se moglo desiti, javljam vam!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

43 thoughts on “PROMENE”

  1. držim fige za posao i ostalo, važnije.
    Nego da te pitam, jer imaš iskustvo, može li i pohovana šnicla da se opere ili može samo svježa? 🙂

  2. molim draga Dudo! 🙂

    ček da pitam još samo
    jel zbog kuhanja na 6o stepeni trebam kupiti junetinu, plašim se da se mlada teletina ne raskuva 😀

  3. *;) 🙂 🙂 Jao, nasmeja me bona Dolly!!!
    Vidiš, da sam i ja znala da je šnicla u mašini, hvatala bih vodu za supicu, ovako, sa praškom, bojim se da bi nam dobro oprala crevca!
    Na 60 stepeni, je bolje teletinu da kupiš, jer, junetina se kuva na 90!!!
    Rezance ubaci kasnije, za svaki slučaj, da se ne raskuvaju, mada, ako koristiš taranu, nju možeš odmah!!! To ti ja sada sve napamet govorim, jer, nemam iskustva. Ovo sa šniclom je samo ODLIČNA ideja za ubuduće! Skraćuje vreme kuvanja na šporetu, štedi vodu za supu i sl! 😉

  4. Želim ti puno sreće i uspeha u svemu daljem što budeš radila. Takav stav kakav ti imaš prema životu je definitivno nepodiv i uspeh je zagarantovan, pa ma šta da budeš radila. 🙂

    A kad sam videla šniclu, pre nego da pročitam, pomislila sam da si se zaposlila u mesari. 😆 Slatko si me nasmejala. Javi ako provalite odakle šnicla u mašini, mada mi tvoje objašnjnje o krpama deluje sasvim moguće. Kako da bude usmrdela kad se mučenica oprala. 😀

  5. Ovo je za „Verovali ili ne!“ ja sinoć pročitala ovu tvoju slučajnu verziju kuvanja mesa, pa sam ostavila za jutro, da vidim, jesi li odgonetnula zagonetku, odakle ti meso u mašini za veš!? Vidim slučaj nije rešen. Navratiću kasnije, da pročitam ostatak smešnih komentara na ovaj nesvakidašnji slučaj a sada žurim, dolaze mi gosti!!!

  6. *Zelena, bogami, i mi smo se dobro nasmejale, ali, misteriju nismo još rešile. Nismo stavile omekšivač, bar dok su se prale krpe, a sa posteljinom, jesmo. Ako su i bili Molder i Skali, oni bi trebalo da znaju, zašto su nam „smestili“ šniclu u mašinu. Ne znam da li da se obratim NASI ili baba Vang(l)i, da baci karte ili pasulj. Još uvek mi nije jasno kako je dospela u krpe, ako je sa krpama oprana! 🙂

  7. *Char, hvala ti puno na lepim željama.
    U mesari ne bih rado radila, ali u „praonici“ mesa, mogla bih, vidiš, ide to meni. Zadržala je i prirodnu boju! 😀
    Mučenica je dospela u krpe, najverovatnije, ALI KADA, to ne možemo da otkrijemo, u stvari, ja, glavna kuvarica u kući. Mada je, skoro nemoguće, da je i onoj drugoj kuvarici promakla u krpe! No, ne ponovilo se. 🙂

  8. *Zorice, stvarno je čudno, ali, dešava se!
    Nije rešena misterija, ali je pretpostavka da je šnicla nekako zalepljena za krpu, tako i dospela u mašinu. Jedino se datum ne zna i neverovatno je da se nije usmrdela u krpama, već se „balzamovala“, verovatno. Svrati, kad budeš imala vremena. Ideja ima fantastičnih, naročito od Dolly! 🙂

  9. ŠNICLA NA DUDIN NAČIN
    Izgubite ili zamenite posao.
    Šniclu umotate u krpe i sačekate da malo „krene“.
    Ubacite krpe u mašinu sa predpranjem i pranjem na 60 stepeni.
    Ubacite omekšivač, Kalgon, so za pranje i prašak sa plavim kuglicama.
    Mućkate približno dva sata.
    Ne otvarati vrata od mašine dok se ne skuva.
    Izvaditi krpe i šniclu.
    Krpe stavite nazad u mašinu a šniclu stavite na toalet papir zbog dekoracije.
    Poslužite sveže na podu od kupatila ili bacite kroz prozor psima lutalicama.
    Prijatno.
    🙂

  10. * 🙂 🙂 🙂
    Moglo bi da bude i tako Branko, zašto da ne? To su sve varijante na temu ŠNICLA U VEŠ MAŠINI! Ali, čini mi se da, ni psi lutalice ne bi pojeli ovu, opranu i iscedjenu, šniclu! 😉

  11. *Alex, vrlo rado, ona to odlično radi, ali ovoga puta nije bio Bonux, već neki Axal ili tako nešto! I on je odličan, šnicla ostaje postojane boje, što je vrlo bitno. Jedino što ćemo biti uskraćeni za ukus! 😉

  12. E pa, slatko si me nasmejala! 😛 Tebi definitivno nikad nije dosadno. Pre dva sata sam stigla sa Zlatibora, umooooooooornaaaaaaaaaa, uuuuumornaaaa… ali morala sam da skoknem da vidim šta ima. A ono, kao i obično, ima. 😛
    Teorije zavere ću sutra, kad se malo naspavam. Pozdrav Dudoška!

  13. *Sanjočka, drago mi je ako si se malo oraspoložila. A o umoru ne moraš ni pričati. Sve mi je jasno, kada ideš sa toliko dece! Mora da je divan Zlatibora i u ovo doba godine! Pozdravljam vas sve! 🙂

  14. *Dragi Ivane, ja sam tu poslednja karika, ali ne i manje važna. Izbor cipela je na mojim ćerkama, kao i nabavka. Ja sam za administrativne poslove i malo sa mušterijama. No, lepo mi je, što je najvažnije, dinamično a i lep je ambijent! U svakom slučaju, od velike pomoći sam svojoj deci! 🙂

  15. Bravo Dudo,sta da ti kazem, bolji posao ne bi nasla…Mi se jos zlopatimo u trazenju istog…Bas smo se ponadale ,dobra firma,dobra plata, sve super,primili su nekog drugog….No, bice sve dobro ,nego stos sa sniclom je stvarno maestralan….Srecno…

  16. *Neno, hvala i tebi puno! Ukapirala sam ja da sam u nedelju kupila šnicle od ruže (svinjske), koje sam sekcala na trakice. E, a kako je jedna takva dospela na krpu, to će zauvek ostati tajna! 🙂

Оставите одговор

