POČINJE PROLEĆE

ranunculus

Morala sam da počnem ovaj članak ovim divnim cvećem, koje sam i videla ovih dana u saksijama. Prodavao se za osmi mart, s tim da može da stoji kratko u sobi, ali se preporučuje sadnja u baštu.

Elem, htedoh da vam ispričam kako me „udara“ proleće.

Prethodnih pet dana sam bila ukočena u krstači. Bolelo je da vam ne pričam, ali sam išla da čuvam Nanu. Bila je dobra i pažljiva i pomagala mi je kad god bi mi nešto palo, ona bi mi dohvatala. Jaukala sam pri svakom sedanju i ustajanju, a jutarnje ustajanje je bilo najgore.

Problem je bio i umiti se i oprati zube.

No, da vas više ne davim, danas sam uspela, bez jaukanja, da se sagnem i dohvatam sa poda, sve što je trebalo. Čak i da počistim trunje.

Juče popodne, posle obavljenog ručka i širenja veša, legla sam malo da odmorim ledja i zaspala. Sramota me je da vam kažem da sam ustala u 20.30. Sva zabunjena. Popila „popodnevnu“ kaficu i prošarala internetom. To isto mi se desilo i danas. No, u svakom slučaju, ova popodnevna spavanja nisu uticala na noćni san. Spavala sam kao beba!

Danas sam sa Nanom bila na Štrandu da hranimo labudove.

labudovi na Štrandu

Bilo ih jedno desetak, mada, pročitala sam na internetu, jato broji jedno 60 komada. Ovde im je predivno. Svaki dan ih hrane i posetioci a i ljudi iz Gradskog zelenila.

Prizor je nesvakidašnji. Plivaju uz obalu i tako su veličanstveni.

Mogu biti i malo nadrndani. Ne tolerišu jedan drugom kradju hleba pa, bogami, znaju dobro da se počupaju.

Nadam se da će ih, u sezoni kupanja, poterati u kanal DTD, gde će takodje biti prava atrakcija. No, verovatno ste i sami znali, a moja drugarica i videla nekoliko puta, da oni lete. Preleću od kanala do Dunavca, i to leti u ranim jutarnjim časovima. Izgledaju fenomenalno onako veliki i graciozni.

Želim vam prijatan vikend i da ga iskoristite šetajući se na ovom, toplom, prolećnom, suncu. Jedva čekam jutro da izadjem na kej i prošetam celom dužinom!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

44 thoughts on “POČINJE PROLEĆE”

  1. Mogu ti reći da jedva dočekah ovo današnje sunce. Upravo stigoh sa Mašinog treninga (termin ubibože, mrtva sam posle celodnevnog trčanja), pa mi baš legle ove sličice. Prijatan vikend! 😛

  2. Duduska moja cuvaj se, em te bole ledja, em morash raditi, to nikako nije prijatno. Sutra se i ja pripremam u setnju mojom sumicom, bice 8 stupnjeva…… vec se veselim:)))

  3. *Ljubbice, lekovi su pomogli, a bogami i spavanje. Kod nas predvidjaju i do 18 stepeni u nedelju a do srede i 20. Bićemo ošamućeni kao ćurići! 🙂
    I ja se veselim jutarnjoj šetnji i prvim zracima sunca!
    Uživaj draga moja! 😉

  4. Obozava Ranukl, to sigurno vec znas 😀
    jedva cekam da ga kupim na pijaci u utorak …
    Prelepe slike sa labudovima, stiglo vam je konacno sunce, ja sam ga zapakovala i poslala ekspresno 😀
    O ledjima! Vec cetiri nedelja se borim, ali evo i ja mogu ponovo da se sagnem i dohvatim nesto sa poda. 😀
    Zelim ti lepe setnje i prestanak bolova, trebaju se raditi redovno vezbe istezanja 😆

  5. Draga moja Dudice ))))))))))))
    Divan ti je ovaj novi zid, bas si sredila svoju blog- kucicu )))))
    Dudo me nije bilo i evo ugrabih malo vremena da obidjem svoje prijatelje i ostavim veeeeliki osmeh i poljubac svakom )))))))))))))))

  6. *Vecooooooo, dragaaaaaa, moja prijateljice! Baš si me obradovala ovog divnog sunčanog dana. Sve je lepše kada si ti tu! Šaljem i ja tebi poljupce i zedan veliki, veliki zagrljaj. Osmeh se podrazumeva! 🙂 🙂 🙂

  7. Dudo, nisam znao da imate toliko labudova u komšiluku. To su zaista prelepe ptice… 🙂
    A što se tiče prolećnih zdravstvenih problem… tu te shvatam potpuno… kad otopli osećam se kao meso iz zamrzivača na sobnoj temperaturi… sav mlitav i utromboljen, sve me nešto boli i umoran sam kao da sam ceo dan kopao.

  8. *Alex, divno ih je videti uživo. Jako su pitomi, hoće da jedu i iz ruke. Navikli na posetioce.
    Verujem ti kako se osećaš. Valjda ćemo se ubrzo navići na toplo, samo neka potraje ovako. Prija mi sunce, samo okrećem ledja i mrelim! 🙂

  9. *Branko, ovo sa kičmom mi se desilo posle trideset godina. Za sada sam na lekovima, bolje je, ali, još uvek nije dobro.
    Jedan od labudova je hteo da mi uzme hleb iz ruke, ali sam ja bila nepoverljiva, mada jako volim životinje i ne bojim ih se, ali, labudove slabo poznajem!
    Hvala ti puno na savetu! 🙂

  10. *Nenade, dobro mi došao! Nudila mi je sestra kosmo disk, od kog se moj zet ne odvaja i znam da njemu pomaže. Eto, videću još koji dan, pa ću i to probati. Dali su mi savet i za neke ruske flastere!
    Pozdrav tebi i hvala ti na savetu! 🙂

  11. *Perlice, konačno i ti i proleće, u isto vreme! 😉
    Bolje mi je, hvala na pitanju, ali, nikako da prodje. Imamo mnogo labudova ali se seljakaju. Ovo je samo deo velikog jata. Poljubac tebi! 🙂

  12. *Breskvice, normalno je da ti procvetaš, mlada si, dok je sa nama, ocvalima, već malo teže to PROCVETAVANJE. Stalno sam pospana, a vidim i ljudi oko mene spavaju kao ošamućeni! No, proći će, samo da se malo adaptiramo na novonastale vremenske prilike! 🙂

  13. Koliko god da volim zimu i sneg jedva dočekah sunce. Pa kada je i deci dosadio šta da pričam o nama starijima.
    Promene su velike, u mom slučaju problemi sa srculencetom :), radi kako ono hoće a ne kako mu ja kažem!

  14. *Neno, vidim ja i po mojoj deci, da im ovo naglo otopljenje teško pada. I one su ošamućene, naročito mladja, koje i i meteoropata. Na svaku promenu reaguje migrenom ili je sva „do vidjenja“!
    Srediće ti se srculence, kada se i vreme malo dovede u red! 🙂

  15. *Hvala ti Tangolina, mada me još uvek boli, ali se bol šeta. Čudno je što ima puno sveta sa ovakvim simptomima. Verovatno je krivo vreme! Uživaćemo i misliti na vas, koji nemate ove divne i dostojanstvene ptice! 🙂

  16. *Alex, u pravu si, ti kao baba Vang(l)a, pogodio si to, za ćutanje, ali ne želim da otkrivam razloge. Već ćete naslutiti u sledećem postu, koji će biti, ovih dana, samo da se malo isčupam iz kijavice i promena! 😕

  17. Jesam Dudo, sve je OK, premda me ovo vlažno vreme iznenadilo sa nečim što nisam nikada imao – jutarnji bol u leđima i prolećna malaksalost. Krštenica jbg 😕
    Ajde, čekamo i taj post 🙂

Оставите одговор

