DAN ŽENA

Nije mi samo jasno ko se setio da ovaj praznik pretvori u dan, kao i svaki drugi.

Meni je krivo zbog toga. Volim one foliće koji kažu, da bi se isčupali iz sranja: koji 8. mart, ženi treba pokazivati svaki dan da je voliš, poklanjati joj svu pažnju, cveće, poštovati je, a ne samo za osmi mart!

Pa takvi nikada ne urade to SVAKI dan, što pričaju svojim pajtosima dok se oblokavaju po kafančugama za DAN ŽENA!

I sigurna sam da je uvek više muškaraca po kafanama nego žena na ovaj DAN, koji neko pokušava da ukine!

Nekada se ovaj praznik lepo proslavljao. Po firmama, su se ženama poklanjali neki čekovi i cvetak, što je bilo sasvim pažljivo od strane zaposlenih muškaraca. A bilo je i pojedinačnih čestitki, tako da su se žene vraćale svojim kućama, sa punim rukama cveća.

Moja decu su uvek u tajnosti pravila mami čestitke u kojima je pisalo:

Danas je 8. mart, praznik je mamice tvoj, čestitam ti ga srdačno i primi poklon moj!

E, a onda sam slušala svadje, koje su obavljane u VELIKOJ I GLASNOJ tajnosti u dečijoj sobi. Jedna je htela ovo, druga ono, onda sam ja morala da se umešam, da ih izgradim i da im kažem da to nije nikakva tajna i iznenadjenje, ako ja sve moram da čujem i presedne mi MOJ dan! No, dobijala bih uvek lepe poklone, čak i bukete cveća od, pijanog, bivšeg muža. Naravno, svaki taj buket bi mi preseo, jer bi stizao poslednji, već, napola sparušen, jer, bože moj, moralo se laviti u „lokalnoj“ kafani i to bez prisustva žena.

I na kraju, želim da vam dam jedan savet, drage moje! Nemojte čekati da dobijete poklon,  da se ne razočarate. Uzmite lovu, kupite nešto sebi, jer to vam je i sigurna radost. Sve ostalo, može da vas i razorača, ako očekujete, pa ne dobijete ni čestitku ni stručak cveća.

Ne zaboravite jer

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

38 thoughts on “DAN ŽENA”

  1. E, Dudo, ti mene slatko nasmeja za ovaj NAŠ DAY 🙂
    I nemo’ da se buniš, vidiš kako je ovaj gospodin iznad mene baš s poštovanjem uputio čestitku i meni je to, što bi rek’o Baćović, baš cool 🙂

    ‘Ajd i ja da ti čestiTAVAM i grlim i ljubim i sve živo 🙂 🙂 🙂

  2. Dudo, sve što si napisala pripada jednom vremenu, moram reći našem vremenu kad je to bilo tako. Danas su druga vremena i 8 mart se ne obeležava više tako kako bi ti volela da se i dalje obeležava. Tako je i ne može se promeniti… ništa se ne vraća na staro. 🙂
    Inače 8 mart je samo jedan deo istorije čovečanstva. Žene u Čikagu su se izborile za svoja prava pre 100 godina. To je bio veliki napredak i to se obeležava. Ali žene (i muškarci naravno) danas nemaju pojma šta označava 8 mart, pa misle to je dan kad se treba „uvući“ pod kožu svojoj dragoj. Deca pogotovo danas nemaju pojma šta simbolizuje 8 mart.
    Ko se više seća 29-tog novembra, 1-vog maja, 7-mog jula i drugih važnih datuma iz naše istorije, idu nova vremena i novi datumi… ne bi me čudilo da se 8 mart zameni nekim datumom kada su se istopolni parovi izborili za legalno sklapanje brakova. Život ide dalje a 8 mart je „zastareo“, nažalost…

  3. Dudo, i od mene, sretan 8. mart. :-*
    Ja ga baš nešto ne volEm, ali uvek volim mamu da obradujem svake godine.
    Obzirom da radim u „muškoj“ firmi, uvek momci skupe pare i nešto lepo nam kupe, a i puste nas kući ranije, pa, eto, nije nam loše. 🙂

  4. *Cakulanje, hvala ti puno. Ja sam sebi kupila neki dezertić a od klinkice koju čuvam sam dobila dve predivne šolje za nesicu i dve porcelanske kašikice. Od ćerke ruže od njenog momka divno, italijansko, vino i struk orhideja. Uau, predivno! Sitni znači pažnje, ulepšaju dan! 🙂

  5. *Alex, rekoh ja da sam zastarela, ali mi je i dalje veoma drago kada sam videla gužvu na pijaci oko cveća, žene koje nose poklone, muškarci i deca sa cvećem za mame i bake, znači, nije sve izgubljeno. Zbog čega je tako teško čestitati nekome ono, do čega mu je stalo! 🙂

  6. nasmijah se Dudo:)
    danas sam se vraćala sa puta i u kolima slušala neki radio (da ga ne reklamiram) i kao fora je da neko pošalje čestitku nekome , sve srceparajuću dabome, ono kao u fazonu nek svi čuju, griješio jesam, oprosti mi, volim te i sl.
    Slušala sam emisiju pažljivo i u neko doba zovu neku ženu, kao imaju da joj prenesu čestitku i poklon od nekog lika… i žena ih napuši, kao ne želim da čujem čestitku, ne primam poklone, ne uznemiravajte me, ja sam na poslu…
    i oni PUSTE čestitku sa sve nesuvislim komentarima, tipa: ako se predomislite dođite po poklon, jao sirot on je voli a ona ga neće i sl…
    i tako
    došla neka luda vremena
    nema ništa više niti čari, niti draži
    sve je nekako komercijalizovano
    mislim da se momci prvo slikaju sa buketima, okače slike na FB, pa onda cure sa tim istim cvijećem svoje slike…
    u firmama , pa kolege prirede malu žurku, radimo do 12 i onda u kafanu, obično tako:)

    i kupila sam sebi jutros poklone
    a ne mogu da ne priznam da sam dosta poklona i dobila, iako .. ne volim baš ovaj cirkuzanstki dan
    majke mi

  7. *Uh, Dolly, svašta se dešava, ali, ja volim ovaj dan. Dovoljne su mi sitne pažnje i to je to. Osećam se nekako POSEBNO važnom 8. marta. I sutra će mi biti milo kada pogledam u svo cveće i poklone koje sam dobila. Lepo je to, staromodna sam, znam, ali volim! 🙂

  8. *Hvala ti Breskvice. Sećam se i ja tih proslava po firmama u kojima sam radila i uvek je bilo pristojno. Pravo je uživanje videti muškarce kako obožavaju Dan žena. Oni su najveseliji! 😉

  9. Dudo, srećan ti 8. mart! Brat i ja nikada nismo zaboravjali 8. mart niti na svoju majku. I dan danas trudim se ne jedno iznenađenje da joj priredim već više njih i to one vrste koje joj nikada ne bi ni pale napamet. Uvek se obraduje iznova i iznova pa ponekad pomislim da živi za neki od praznika jer ni jedan ne zaboravlja. Ja sam jedan svoj poklon dobila tako što sam odgovorila na pitanje šta želim za 8. mart i isto dobila, kada sam se najmanje nadala dobila sam još jedan poklon tačno u ponoć a danas i cvet, naravno sve od mog dragog.
    Sve što si napisala živa je istina. Nešto sam osetila na sopstvenoj koži, Bogu hvala davno, a većinu slučajeva sam gledala i nervirala se. Zar je moguće da jedan dan pojedini muškarci ne mogu a da ga sebično ne posvete samo sebi samima?

  10. Evo i mene Dudo, kasnim, pa sa sedoh za komp i vidim u najveće diskusije oko 8. marta. Neka smo mi žene žive i zdrave, ali meni, iskreno, ne znači ništa samo taj jedan dan. Treba muški svet da nas poštuje i ostalih 364 dana, a uostalom, sećam se, dok sam radila, mi žene dobijemo po neki cvet i poklon, kako kad i kako gde, bude i zakuske, pa mi žene budemo malo, pa odemo a muški ostanu dok se ne „ušikaju“ i ispada da se oni više raduju našem prazniku nego mi. Živa mi ti i vesela bila♥

  11. *Hvala Neno. Ja volim i poštujem praznike. Ljuta sam što se i nedeljom radi, jer, po meni, svi na svetu su zaslužili odmor sedmi dan, kako je Bog odredio.
    No, lepo je odršavati tradiciju i ne zaboravljati na sitne radosti!
    I ja sam dobila dosta cveća i po koji poklončić. Baš lepo! 🙂

  12. *Zoko, hvala ti na lepim željama! Naravno da je su bitni i oni ostali dani u toku cele godine, ali je ovaj POSEBAN za nas, žene. Volim da se osećam posebnom, baš danas.
    A muškarci, kao muškarci, koriste uvek praznike da se „pravdaju“ za ušikavanje! Neka ih, a nama sve najbolje! 🙂

  13. Duduska, sretan ti 8 Mar.Mene skroz zdrmao ovaj tempête(snjezna oluja), palo nam je 70 cm snijega za jedan dan,^Bili smo paralizirani nismo mogli nikud maknuti.Skoro mi zvoni telefon, kad moja Esmeralda cestita mi praznik, nije zaboravila ,mislila na mene i jako, jako me obradovala:)

  14. Duki, srecan praznik (jucerasnji) 🙂 . Sta znam, ja zaboravila. Nekako je uvek ispadalo: zene padnu s nogu, muskarci se caste 🙂 . Mislim bilo bi lepo da su se ikada dosetili da kazu: danas zene skrste ruke i uzivaju, ami cemo sve :-). A ovde je 8.mart pao u zaborav, ali se zato slavi Dan majki 🙂 i to mi je onako bas-bas lepo 🙂

  15. *Ljubbice, hvala ti puno i tebi sve najlepše. Majko mila, ova zima je poludela. Kod nas je još hladno, no, u najavi su i 18 stepeni do nedelje. Strašne su to promene. Ja volim 8. mart, rekoh i radujem mu se! 🙂

  16. *Hvala ti Baklavice. Žao mi je što je kod vas ovaj praznik pao u zaborav, mada i Dan majki je divan, jedino mi žao žena koje nemaju decu. Mislim, kako se one osećaju? No, ja uvek idem u krajnost! 😉

  17. Hmmm, a 14/02 da li ti je zao svih nezaljubljenih i bez partnera, Duki? Sta znam, recimo tvoj opis 8. marta iz vremena kad si jos bila u braku mi je (u delu gde se pojavljuje on) za nepozeleti. Slika njega pijanog iz kafane uvece kasno s poluuvenulom metlom u ruci mi je beskrajno tuzna. Tuznija od toga da tog praznika ni nema. Ali si mi sad dala lepu ideju: napravicemo s Baklavcetom nas kalendar i púroglasiti u njemu nase licne praznike 🙂 🙂 🙂 . Ko hoce s nama da slavi – dobrodosao .-)

  18. *Jeste Baklavice i njih mi je žao, a bilo mi je žao i sebe za 8. mart što sam dobijala „metle“ od čoveka koga sam izabrala za životnog saputnika. No, deca su mi taj praznik uveličavala, pa onda moji roditelji, prijatelji!
    Ideja vam je odlična. Imati lične praznike, što da ne? 🙂
    Meni je svaki dan praznik jer ga doživim! 😉

Оставите одговор

