LJUBAV

 

Srećan vam  Dan, dragi moji zaljubljeni prijatelji!

Volela bih da sam i ja tu toj kategoriji, ali, eto, mene NIKO NEĆE!

Neću ja one koji mene hoće i tačka!

Probirljiva sam, šta ću, pa ako ne u ovom, opaliće me neka ljubav na onom, svetu.

Čekaću, strpljivo!

Nisam ja neko ko je operisan od zaljubljivanja. Znate vi da je mene tresnula pre dvanaest godina (čitaj DVANAEST), dobro me prodrmala, izmamila mi silne suze, otkinula mi par kila, no, završilo se pre nego što je i počelo. Očigledno je tako trebalo da se desi. Bez reči i bilo kakvog izvinjenja!

No, neću da patetišem, želim, povodom ovog divnog dana a i rodjendana naše blogo prijateljice Zelene, da vam napišem par redaka o ljubavi, prepisanih iz knjižice koja se zove VOLIM TE LUDO od Helen Exley!

Mislim da će vam prijati i da će vas vratiti (ukoliko niste) u dane kada jeste bili zaljubljeni!

                                                                                                            ***

Lutah usamljen sve do juče,

željan da poletim,

ustrašen od leta.

A onda, neko kao što sti ti, srete nekog kao što sam ja.

I ništa više ne bi isto.

(Leslie Bricusse)

                                                                                                                  ***

Volim te onako kao što se mora voleti:

Preterano, do tačke ludila i  očajanja.

Dve stvari na svetu ne smeju biti prosečne:

Poezija i ljubav …

Gledaj na mene kao na nekog

Pogodjenog kobnom bolešću…

(Julie de L’Espinasse)

                                                                                                                 ***

Vidim samo tebe,

mislim samo na tebe,

dodirujem samo tebe,

Dišem tebe,

Želim tebe,

Sanjam o tebi;

Jednom rečju,

Volim te!

(Juliette Drouet)

                                                                                                                   ***

ZBOG TEBE SAM SREĆAN ŠTO SAM ŽIV!

(Stuart i Linda Macfarlane)

                                                                                                                 ***

Ženo, tvoj smeh odzvanja muzikom životnog vrela!

(Rabindranath Tagore)

                                                                                                                     ***

Tvoje reči su mi neophodne kao sunčeva svetlost i vazduh…

Tvoje reči su moja hrana, tvoj dah moje vino – ti si mi sve.

(Sarah Bernhardt)

                                                                                                                        ***

Volim te dragi.

Ne znam ni jedan drugi način kojim bih to izrazila osijm

te stare oveštale fraze.

Ali ja te doista volim.

I uvek ću te voleti.

To ništa ne može izmeniti.

Ni rat, ni požar,

 ni poplava.

Ti ćeš uvek biti deo mene i ja deo tebe…

Volim te, dragi. Volim te, volim te.

(Anna Beadle, svom mužu Clintonu)

                                                                                                                     ***

Osećam se luckasto i srećno onog časa kad dopustim sebi da mislim na tebe.

Kovitlam se u predivnom snu u kome u jednom trenu proživim hiljadu godina.

Kakva užasna situacija!

Ophrvan ljubavlju, osećam ljubav u svakoj pori, živim samo za ljubav, i vidim sebe

obuzetog bolom i uhvaćenog u niti hiljade paukova.

(Honor De Balzac, svojoj budućoj ženi Evelini)

I za kraj:

Sve što imam je tvoja ljubav.

Ja imam sve.

(Stuart i Linda Macfarlane)

I ovo je ljubav!

 

eto,

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 thoughts on “LJUBAV”

  1. Dudo, evo ceo dan je prosao i jedino se ti seti dana zaljubljenih… i dok se jedni preganjaju da li je Valentinovo ili Trifunovo, ljubav prodje 😉
    … zato Dudo, hvala na lepim citatima, a ja sam cuo da prava ljubav strefi na svakih 13 godina, u inat baksuzluku… zato, pazi se, blizi se tvoj dan izgleda 😉

  2. *Alex, nisam zaboravila ovaj dan zato što je našoj Zelenoj rodjendan! Predivan dan a što se tiče 13. godine, joj, nešto se plašim da me ne opali kao pre 12, jer, ovo su „godine opasnog življenja“, da n’umrem od ljubavi! 😉

  3. Ja sam dobila za dan zaljubljenih kremu za ruke od kamilice, moja cerka mi kupila, druga mi je darovala cokoladno srce i ja vesela:)stari mi je poklonio mudo marjanovo, ahahahha,al sta cu s njim to je bosanska poezija.Nego Dudo, i tebi ce ljubav kucnuti na prozor samo treba imati strpljenja.) pusaa!

Оставите одговор

