JEDNA ANTI REKLAMA ili KAKO SMO „PROPLIVALE“

Ovaj post sam posvetila klubu Satelit na Zlatiboru, ali ne u pozitivnom kontekstu. Jako mi je žao, ali, procenite i sami da li sam u pravu.

Ćerkin i moj produženi vikend na Zlatiboru je prošao fantastično. Šetale smo, pile kaficu, rakijicu, no, neću sad sve da ponavljam, a, izmedju svega toga, trebalo je da se malo bućnemo u bazenu koji se nalazi u klubu Satelit na Zlatiboru.

Reći ćete, sigurna sam: jao što je slatko, kao što smo rekle i nas dve. Verujte mi na reč, samo na slici i to verovatno napravljenoj  onoga dana, kada je isti i otvoren. No, nema to veze.  Nazovem ja klub da pitam da li i mi „leteći“ možemo da koristimo bazen, teretanu, saunu i djakuzi. Da, kaže ljubazna recepcionarka. Ok, pošto je, pitam, i dobijam odgovor: dva sata korišćenja bazena, teretane i saune, košta, po glavi, 1200 dinara. Znači, za nas dve, dva sata i 2400 dinara. Nije baš malo, ali, neka, rešile smo da uživamo.

Udjosmo na ova vratanca i naletesmo na recepcijicu, koja je bila smeštena u jednoj, užasno maloj prostoriji. Kažemo zašto smo došle te nas jedna,  od njih dve, sprovede u podrum gde se nalazio bazen. U stvari, to je neki suteren ali prozori gledaju u dvorište. Ok, udjemo u prostoriju sa bazenom.

Mračno unutra, ali toplo kao u raju. Kamin pucketa, upalili svetla pa je izgledalo prilično prijatno. Nikoga unutra, same nas tri.  Pitaju nas za saunu, Mima potvrdi da želi, uključe je i mi nastavismo duž  prostorije do mesta gde treba da se presvučemo.

To mesto je na slici tu, u donjem levom uglu, odmah iza stočića koji viri.

Klizeća vrata i nalećemo na mali lavabo. Jedva se provlačimo. Devojka nam pokazuje boxove: ovde vam je ženski wc, muški wc, tuš kabina, a ovde su vam kabine za presvlačenje. Sve u svemu, sve je u nizu u dužini oko tri, četiri metra. Da, dobro ste čuli, a toliko je sve uzano, da smo se jedva provlačile. Hladno užasno unutra i mračno. Jedna sijalica je iznad wc, odnosno plafonjera, dok se u kabinama za presvlačenje (umesto vrata su najlon zavese), nije video prst pred nosom i pored toga što napolju nije bio mrak. Pitam ja da li bi mogli da stave jednu sijalicu, jer, kako da se skidamo a posle i oblačimo u mraku. Kaže devojka, sada će da pita menadžera za sijalicu. U tom momentu, stiže spremačica, muva se tu, ne znam zašto i ja pitam nju za sijalicu, a ona mi odgovara da su to neke SPECIJALNE (hej, hej, hej) sijalice u običnoj plafonjeri koja čkilji i da ih ima samo u Beogradu!!! 😕

Mima, besna, odlazi na recepciju da se svadja, da spušta cenu, jer, nisu ispunjeni minimali uslovi za kupanje.

Vraća se i kaže: idemo, kreten od menadžera ne dozvoljava da se cene menjaju! PA, ZAMISLITE VI TO!!! Da li uopšte možete da zamislite da se skidate u totalnom mraku i hladnoj prostoriji?

Pokupimo mi naše stvari, dodjemo na recepciju i ja kažem: kako vas nije sramota da zbog jedne USRANE sijalice izgubite 2400 dinara? Vama izgleda pare BAŠ NIŠTA NE ZNAČE! E, da znate da ću ovo sve da objavim na internetu, pa, neka ljudi znaju!

Jadna ona, bilo joj je jako neprijatno, samo je spuštala pogled i slegala ramenima! Znam, ništa od nje nije zavisilo!

I, eto, tako smo nas dve „proplivale“ u Satelitu. Nisam se ja nešto specijalno iznervirala, koliko Mima jeste, jer je htela meni da ugodi.

Rekla sam joj da NEĆEMO DOZVOLITI DA NAM JEDAN,  GOVNAR,  OD MENADŽERA, upropasti boravak na Zlatiboru!

I, n i j e!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

30 мишљења на “JEDNA ANTI REKLAMA ili KAKO SMO „PROPLIVALE“”

  1. Mislim… šta da se radi 😉 Ali, ako si na zimovanju onda ZIMUJ! Zamisli da odeš na more u julu i na trideset i pet stepeni bi da skijaš :mrgreen: Ok! Zezam se; to ti je naš turizam sa idiotskim menadžmentom! Inače, spremam se da krajem proleća kuhinjsku lodju pretvorim u bazenče; biće neznatno manji od ovog na fotki! He, he! Lepi pozdravi, Dudo!

  2. *Sanja, to može samo kod nas, definitivno! Umesto da su dovukli neku sobnu lampu, da su se bilo kako potrudili da nam uzmu lovu, oni su nas tako oladili, najstrašnije! No, nema veze, nama je bilo lepo i BEZ NJIH! 🙂

  3. *Stevo, bilo je primamljivo, vidiš i sam. Topla voda u bazenčetu, pucketa vatrica, toplo, još bi sigurno i nešto popili. Znači, ostavili bi im sigurno tri hiljade, ako ne i više, ali, njima nije stalo, očigledno. Ajd, kad bude gotovo to tvoje lodja-bazenče, zovi na otvaranje da se malo bućkamo! 😉

  4. *Marko, pa to ti je IN mesto na Zlatiboru. Znaš ko se krio u to vreme u istom klubu, od paparaca? Ma, znaš, bili su on i ona na naslovnim strana, ljubav i ovo, ono, saobraćajka, pa onda krah! Eto, ja saznala tek kada sam se vratila kući sa kim smo se mogli brčkati u onom „olimpijskom“ bazenu.
    Nisam sigurna da ima i 10 metara u njemu. No, prijalo bi, sigurno, u toploj vodi, a napolju debela snežina! 🙂 Srećno, ako odlučiš da ideš! 🙂

  5. Ima toga svuda. Dobro je da vam to nije pokvarilo raspoloženje. Ja kakva sam, verovatno bih jurila menadzera dok ga ne nađem i sve mu po spisku… Iako znam da ništa nebih imala od toga morala bih malo da ga „istresem iz gaća“, nađem vlasnika… I od toga nebih imala ništa ali, to nebi bila ja ako bih prećitala 🙂

  6. *Neno i ja sam bila svadljiva do koske. Nije bilo prodavnice u koju sam mogla da udjem, jer sam sa svima bila na VI, tj. popičkana. A gos’n menadžer je bio u Beogradu, verovatno po onu NAUČNOFANTASTIČNU sijalicu koja štedi struju i odbija goste! ‘bem li mu sve po spisku!
    No, došlo je vreme da se pomirim sa samom sobom i sa govnima, koja nisu zaslužila da se zbog njih žderem! Desi mi se, kao i u Satelitu, da moram na kraju nešto da odvalim! Šta ću, pukla bih, inače! 🙂

  7. Taman sam mislila sletit malo na Zlatibor i svratiti do kluba satelit da se bucnem u toplu vodicu, zaledila sam se od hladnoce i ovog vrazijeg snijega,ali, Bogami necu, kad vidim kako ste vas dvije prosle, neka se menadzer jebedee:)

  8. *Tako je Ljubbice, udri po NEPRIJATELJU, zaslužio je! Naspi ti tople vodice u kadu, sipaj neke mirišljave soli, napravi kaficu, uzmi neku žutu štampu, peškir pod glavu i ne treba ti „letenje“, imaš satelit u kupatilu! Uživaj draga. Kakvi su ostali, pitam se, kada je menadžer takvo govno? 🙂

  9. *Breskvice, ja volim promene, okuražila sam se. Menjaću češće tapete. Velik je izbor, pa je teško odabrati.
    Ma, ono je bezobraluk u našem fazonu. Čudo jedno da u današnje vreme, kada ljudi teško odvajaju za bilo kakav „luxuz“ od odmora, oni tako postupaju sa gostima! I treba da ih ispljujemo, i to svojski! 🙂

  10. Ma šta vas briga, ostale vam pare u džepu, a oni zbog jedne „pišljive“ sijalice, izgubili na reputaciji. A na kraju u današnje vreme, kod nas „ništa nas ne može iznenaditi“! Ostavi loše uspomene iza sebe a pamti ono što je bilo lepo na Zlatiboru…

  11. *Zoko, ne sekiram se ja uopšte, nego, obećala sam devojci sa recepcije da ću napisati o tome na internetu, pa neka ljudi znaju, što da ne! Još su dobro i prošli, trebala sam nekako na njihovom sajtu to sve da napišem! 😉
    Ono divno sa Zlatibora još uvek živi u meni i izmami mi osmeh! 🙂

Оставите одговор

