TRI SESTRICE

Već danima imam bolesnu potrebu za slatkišima. Trudim se da je i zadovoljim, medjutim, zaželela sam se pravljenja nekih kolača, tačnije štrudli. Ma, znate vi već mene, dosadnjakovićku, kako volim kiselo testo. Neću vas ovde klati receptom, nego ću vam opričati kako sam sve zeznula, a „tri sestrice“ ispale jako ukusne.

Evo ih!

Od „fila“ za „sestrice“, imala sam namaz sa rogačem, malo oraha, malo keksa i džem od kajsija.

I zamesila testo, koje je fantastično naraslo!

Onda sam, ipak, malko pročeprkala po frižideru i pronašla u jednoj plastičnoj činiji i malo eurokrema. Stavila sam ga u mikrotalasnu da omekša i osetila smrad paljevine. Odmah sam zavirila u nju, podigla činiju, a ona počela da gori od dole! Joj, majko mila, dobro je da sam bila tamo. Spasla sam krem, pomešala ga sa onim namazom sa rogačem i premazala testo. To je ona najtamnija štrudla, sasvim levo!

Srednja „sestrica“ je trebalo da bude samo sa orasima. Aha! Ugrejem mleko, poparim osladjene orahe i preteram sa mlekom! Uh, šta ću sada! Snimim keks u činiji, onaj lepi sa cimetom Spekulas, izudaram ga tučkom za meso, dodam orasima i nafilujem srednju štrudlu!

Ova desna „sestrica“ je „fasovala“ džem od kajsija, ali se sva nešto raspekmezila, džem se razlio po tepsiji, ali, ipak, ostalo ga je još nešto malo! Vidi se da viri malko iz nje!

Probala sam sve tri „seje“ i mogu vam reći da se, ponekad, isplati eksperimentisati! Valja izadji iz „kalupa“. E, ja sam za to pravi majstor, jer, uglavnom, kada mi šune na pamet da nešto pravim, uglavnom nemam sve što mi treba iz recepta i onda  pravim  „varijante na zadatu temu“.

Ko se ne boji, neka proba! Ionako je torte od slavlja bilo malo! Pa, izvolite, dragi moji prijatelji, mekane su tri sestrice, kao dušica! 😉

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

28 thoughts on “TRI SESTRICE”

  1. Joj Dudo gde me nadje sa štrudlama…
    … a baš ja i Zelena nešto mozgamo da ti navratimo u goste i čestitamo rođendan Bloga… kad ono štrudle 🙂
    Kažu sinovi pamte kuhinju svoje majke, a, jebem mu miša, ja baš pamtim kuhinju moje majke mađarice, sremice… uhhh…

  2. Cesto pravim strudlu sa orasima, jednom sam probala i sa makom , medjutim nije nam se svidjela , nekako mi je imala neki cudan ukus , neznam zasto,mozda, mak nije bio sitno samljeven…Duduska, kako ti pripremis mak za strudlu?Sestrice su ti prave mljacc!

  3. *Ljubice, moguće je da je mak bio užegao, odnosno star. Kod nas se kupuje već samleven i osladjen (vakumiran) mak. No, ja dodam joj malo šećera i prelijem ga vrelim mlekom. U stvari, dodaješ po malo vrelog mleka da ti smesa bude onako mekša radi lakšeg mazanja preko testa! Eto, to je sve! 🙂

  4. *Zoko, imam jako dobar recept za kiselo testo. Bude mekano kao dušica. Obožavam i da ga pravim i da ga jedem, u svim mogućim varijantama. I slano i slatko! Najviše volim sa makom, ali ga nisam imala, kao što vidiš, ali sam se snašla i dooooobro osladila! 🙂

Оставите одговор

