JEDNO ZIMOVANJE

Kao što vidite, još uvek sam pod utiskom mog malog, slatkog predaha na Zlatiboru.

Pre neki dan, prepričavala sam sa prijateljicom neke naše godišnje odmore i setila se zimovanja na Jahorini. Pravo da vam kažem, ne znam da li sam o ovom već pričala, ali, nema veze, bilo je komično, pa nije loše podsetiti se.

Naime, radilo se o tome da muž i ja nismo na vreme rezervisali apartman za Jahorini, kada je krenulo celo društvo i deo familije.

Moja sestra, zet i dvoje dece je trebalo da se smeste u jednosobnom apartmanu sa jednom užasno malom, spavaćom sobom. Kako im je bilo žao da mi otpadnemo, pozvali su i nas da se švercujemo kod njih. Možete zamisliti nas osmoro u takvom apartmanu. Podjite samo od putnih torbi. Dve familije sa četvoro sitne dece, pa onda skije za matore, sanke i prateća oprema.

U trpezarijskoj vitrini, umesto tanjira i čaša, sada su bili smešteni džemperi, majice, pantalone, donji veš i brdo čarapa i hula hopki. Garderobe je bilo na sve strane. Pa, kada bi se umorni vratili sa skijanja, kada bi krenulo tuširanje, naravno, nije bilo vode za nas osmoro. A o peškirima, posebna priča. Vezali smo kanap sredinom kupatila i provlačili se izmedju njih. Tu se nije znalo ko pije a ko plaća!

Prvo veče, prva kombinacija za spavanje:

Ugaona garnitura se razvukla, krevet sa onim federima, bože mi oprosti, ne znaš na šta liči. Plan je bio da na njemu spavamo nas četvoro, na kraćem delu garniture sestra, a iza naših nogu, na jastucima zet, a ispred kamina, koji je purnjao celu noć! U sobici je trebalo da spavaju njihova deca. I tako i bi. No, za kratko. Doduše, polegasmo i svi ćutimo. Držimo se nas dvoje sa krajeva, za ivice kreveta, da ne podavimo decu. Vrućina u sobi, ne dozvoljavamo kaminu da se ugasi! Odjednom, pojavljuje se iz sobe sestričina, koja je inače strašno komplikovana za spavanje i kaže, tihim glasom: maaaama, ja ne mogu da spavam! Odjednom, svi mi poskakasmo sa svojih mesta i na nju: ŠTA MISLIŠ, DA MI MOŽEMO, A, VIDI KAKO LEŽIMO SVI KAO SARDINE A TI SAMA SPAVAŠ U KREVETU! Vraćaj se tamo i da nisi pisnula! Vratila se ona u krevet i tiho plakala. Njena mama se sažalila na svoje detence i utešila je, spavajući pored nje.

Ovo sve je bilo jako smešno. Sledeće veče smo izvadili dušek iz onog troseda, sklopili konstrukciju a dušek stavili na pod. Bilo je mnogo udobnije i bezbednije. Kamin smo ipak gasili, jer, nije se moglo opstati od vrućine, tim pre, što je i etažno grejanje bilo uključeno.

Posle par dana, navikli smo se na sve. Super nam je bilo u stanu, a na terenima, zna se, gnjavaža. Škole skijanja za veću dečicu, za male sankanje, dežuranje, vatanje dece niz breg itd.

E, a onda se najavile gazde apartmana, da će doći malo u obilazak. Ajao, kuku lele! Daj brzo pakuj stvari i prebacuj sve u komšijski apartman, kod prijatelja. Čekali smo par sati dok ovi nisu doši i prošli, pa smo se vratili u „naš“ stančić.

Ne kažu ljudi za džaba: ako gosti nisu besni, nije ni kuća tesna!

Te godine, bilo nam je najlepše zimovanje sa decom!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 thoughts on “JEDNO ZIMOVANJE”

  1. Dobar godišnji odmor, bio zimski ili letnji, nikada se ne pamti po tome da se čovek dobro odmorio, već po ovakvim doživljancijama, Dudice draga 😀 Želim ti topli kraj zime 😉

  2. Baš kad misliš da će biti šugavo, provedeš se najbolje 🙂
    Podsetila si me na jedno moje letovanje u Dubrovniku kada smo moj bivši muž, a onda momak ( sve je ex, majku mu ), spavali u degažmanu između sobe i kupatila, a naši prijatelji, koji su tada već imali dvogodišnju decu, preskakali su nas ko zna koliko puta u toku noći ili ujutru, žureći u kupatilo. I ništa mi nije smetalo. Onda! 😉

  3. Ovo sto si nam ispripovedala, Dudo, bas potvrdjuje to da ja ne volim letovanje / zimovanje preko agencija, tj kad je sve pod konac. Ovakve improvizacije su ono sto ostaje u lepom secanju…

  4. *Alex, donekle si i u pravu. Imala sam ja divna iskustva i iz hotela, motela, šatora, prikolica, ma, sve sam iskusila! Od svega toga, skoro da mi je bilo najlepše u kamp prikolici Adrijinoj 4 + 1 sa sve predšatorom, tv, frižiderom, rešoom na butan, tuš kabinom i tušem na akumulator, onim specijalim wc i svašta još nešto. Potpuni konfor! 🙂

Оставите одговор

