USNULI GRAD

Sinoć je počeo da veje. Obradovala sam se! Volim tišinu koju napravi sneg, kada se nataloži na travnjake, asvalt, simsove, krovove, krošnje!

Rano sam se probudila, kao i obično, oko 6. Prva pomisao je bila: IDEM NA ZLATIBOR! I osmeh! Onda je počelo razradjivanje teme. Kako ćemo putovati, gde ćemo sedeti, kako ću bili blesava tokom puta jer ću popiti tabletu protiv mučnine i biti kao „šopljena“, pa onda, smeštaj u sobu, pa ručak, pa odmah napolje dok se nije smrklo. I tako razmišljajući, ležala sam do sedam. Podigla roletne i obradovala se prizoru.

Vama je ova slika poznata! Ulica iz ćerkine sobe!

Nisam odolela usnulom gradu i morala sam da vam ga pokažem. Volim ovakve prizore. Ne za dugo, ali kada ustanem, da.

Niko i ništa se nije pomeralo.

Čak su i ptice još spavale, mada je upravo sada, dok vam ovo pišem, proletelo jato nekih „kreštavaca“. Odletele su u pravcu kanala, očekujući tamo, neki obrok, pretpostavljam.

Pijem svoju prvu jutarnju kafu i svaki čas proveravam da li još uvek pada.

Nešto me strah da će prestati.

Iznenadjujem samu sebe, jer, po ovim rečima, izgleda da sam zavolela tu divnu, belu padavinu. Ili je to samo zato što idem na Zlatibor?

No, nećete mi zameriti, ako sam i promenila mišljenje o zimi. Pa, mi blizanci smo PREVRTLJIVI, LAŽLJIVI, ali i VESELI I OPTIMISTI, VREDNI, RADNI i OTVORENI za sve promene!  Zar ne Zelena?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

57 мишљења на “USNULI GRAD”

  1. Joj, došlo mi da se vratim u krevet i da spavam k’o beba kad sam videla svoj drugi ( ipak je moj prvi ;), kako kažeš, usnuli, beli grad i još ta tvoja priča i šta ćeš više 😀
    Odoh i ja da popijem ( kao da je s tobom pijem ) kaficu.. i da zavarim jednu 😉

  2. Dobro jutro Dudo ! 🙂
    Vidim ,kafica je legla .:)
    Snijeg obozavam , kao i samu zimu. Jest da nosi sa sobom i dio prakticnih problema,ali ja se ne obazirem na njih.
    Ceka te Zlatibor. Pozdravi ga od mene! Nikad nisam bila na Zlatiboru,a toliko sam lijpog cula o jemu. Vec sam naziv dovoljno govori. Napravices koju fotku nadam se ,pa cu da uzivam kad ih postavis.
    Nauzivaj se prirode,snijega i cistog vazduha ! 🙂
    Sretan ti put i samo polako ,nista gas ! 🙂

  3. Jojjjj koliki sneg! Kod mene ništa i na neki način se radujem zbog toga. Sutra se radi, a kad je sneg sve se mora očistiti……. čak nekih 50-tak metara u dužinu, a tek u širinu…….. Dudice da se ubijem. Zato neka snega kod tebe, uživaj u njemu 🙂
    Drago mi je što se spremaš na Zlatibor, zavredela si malo odmora, tišine pogotovo 🙂 Uživaj i hoćemo slike!!!

  4. *Dobro juto i tebi, draga moja! Toliko je divno napolju, da stalno dotrčavam do prozora i smeškam se! Pravo da ti kažem, ja i nemam nekih problema sa snegom. Kola nemam, autobusom idem do Nane, sve mi je u blizini stana, tako da mi je sve potaman! Uživaj u snegu i ovoj belini! Cmok! 🙂

  5. *Verkić, draga moja, verujem ti da je teško očistiti sneg, mada, možda da iskoristiš žensku mudrost i „prevariš“nekog muškića da to uradi umesto tebe. Pa, majku mu, valjda još ima džentlemena!
    Uživaću sigurno, a fotki će biti, naraFski! 🙂

  6. *E, onda PEVAJ na sav glas, pa će valda , oni što ustanu i krenu da se deru kroz prozor i viču ti da UĆUTIŠ, izaći da se svadjaju sa tobom, a ti im umesto grdnje utrapi lopatu, da se na njoj istresu! 😉 Možda i upali, mada, budi spremna na bežaniju, jer ti su najgrdji! 🙂

  7. Moram ti priznati da mi se ideja u prvom momentu dopala, al’ setih se na vreme da baš i ne mogu trčati, te …….. 🙂
    Možda bi ipak najbolje bilo da povedem svog muža, ionako mi duguje …. 🙂

  8. Dudo ja juče, tj. danas 🙂 kad sam pisala tekst beše mrak, a imala ideju da slikam i postavim sliku. Sve je belo, nije ni hladno, idealno za šetnju i naravno sneška.
    To što voliš sveg nema veze sa znakom, i ja ga volim a u određenom periodu sam ga prezirala. Što navede Verkić baš zbog posla. Ajde ubedi ti mog oca koji je sa 40 godina radnog stažakao profesionalni vozač otišao u penziju da zavoli sneg. Isto je blizanac, baš kao i mama, ne želi da ga vidi ni na slici. Eto…

  9. *Neno, ne volim ni ja ZIMU, najviše zbog natrontavanja, milion bulja na sebi, pa kada krenem da se svlačim, šta da ti kažem, znaš i sama, a to mi je danguba. Volim kada ovako pada sneg a ja ne moram da vozim, jer, u suprotnom, bojala bih se i brinula. Malo brinem zbog dece, ali, putuju autoputem od Bg do NS, imaju sve četiri zimske gume pa je bezbedno!
    I ja sam kukala početkom zime na zimu, a sada mi nešto prija ova belina. Sigurno je tu Zlatibor umešao svoje prste! 😉

  10. Vidim Dudo, raduješ se snegu ko malo dete, a to je verovatno što jedva čekaš sredu pa da sve to lepo doživiš na Zlatiboru, belinu i čistoću snega, ma šta da ti kažem, radujem se i ja tvom radovanju. Uživaj i u putu do tamo i natrag. Pozdrav!!!

  11. *Zoko, vidiš, podetinjila sam totalno. Kada bi SVET znao kako ja uživam UVEK na odmoru, ma gde da idem, kako sam opuštena i kako ne može ništa da me IZBACI IZ KOLOSEKA, stalno bi me negde slali a ja bi SVETU slala fotke i pisala putopise! Hvala ti, draga, što me razumeš! 🙂

  12. Zivim u Quebécu,nasitila sam se snijega da bi najradije ostisla u Afriku:)Najzalije mi bude drageca kad ujutro mora ustati prije sat vremna da bi ocistio dvoriste i auto ,al musko je necu valjda ja:P.Kad bi mogli prodavati snijeg mi Quebezani bi bili najbogatiji na svijetu:) a ti Duduska uzivaj u jutarnjem bijelilu , svojoj kavici i snjeznoj tisini.

  13. E a kod mene ceo dan sunce, samo hladno za **zdit 😀
    prelepa slika usnulog grada. Samo napred i uzivajte ! Bice vam sigurno lepo jer ste velike 😉
    Meni je dosta snega, ja bih negde na sunce i topao pesak 😀

  14. Pa ne znam… kod mene snega nema, a danas mi se nije izlazilo, i premda nije dobro pola dana sam bio u krevetu. Ali, nema veze, sneg sam zamislio. Lepi pozdravi, Eliksirče!

  15. I ja volim sneg dok ne moram da ga čistim na ulici. Dok je samo ispod mojih skija je super. A kada mi pomaže da mi se ušine kičma i da ne mogu nigde da se parkiram, onda mi je manje super. Najviše volim kada je na planinama :)))))

  16. Imam jako dobru prijateljicu blizancicu,ima zutih minuta ali je prava,na nju uvek mogu da racunam.A kad prevlada onaj los blizanac onda se cuvaj… 🙂 Sneg je za mene carolija oduvek…A ti Dudo pakujes kofer,blago tebi…

  17. *Ljubbice, mogu da mislim koliko ti je snega preko glave. Ja nisam baš ljubitelj istog, ali mi sada godi, zato što idem u Planinu i želim da mi škripi pod nogama i tačka! 🙂 Hvala ti draga, maksimalno ću se truditi da se izuživam!

  18. *Branko, znaš ti šta valja! I ja volim samo da šetam po njemu i malko da se sankam. A pošto sam za to matora, biće samo ono prvo, pa malo kuvanog vinca, pa kafica, čajić, kajmakčić i pršutica! Vidiš, sve u deminutivu! Ne valja preterivati! 😉

  19. *Milina, jako dobro poznajem tog drugog blizanca, svog. Opak je, veruj mi!
    Medjutim, rešila sam da ga ignorišem u ovoj godini, šopam po prstima i gušim ga glasnim smehom i dobrim raspoloženjem. A kada stignem na Zlatibor, ima da bude manji od borove iglice! Kad ti ja kažem! Draga moja, misliću na sve vas a fotkice postavljam, čim stignem! 🙂

  20. juhu, drustvanjce, uzivamo punim plucima, juce prevalile bar
    petnaest km po snegu, danas oblacno i duva vetar ali nas to nece
    spreciti u setnji. Saljem vam divan, svez vazduh i puno poljubaca.
    🙂

  21. *Sanja, na Zlatiboru je fenomenalno. U sredu sunce, četvrtak vejalo ceo dan, petak hladan i oblačan, subota magla, danas sunce, koje nas je ispratilo za Novi Sad. Ima dosta školske dece. Ako idete uskoro, biće snega, nadam se, mada, čim je sunce granulo, počeo je da se topi!
    Sve u svemu, meni je bilo divno. Jako puno sam šetala sa mojom ćerkom, no, neću sve da ti ispričam, biće poseban post, ovih dana, samo da sredim fotke! Cmokić!

  22. *Dolly, hvala puno i vi ste meni svi nedostajali. Nismo mogle da prikačimo naš mini lap top na hotelski internet. Malo sam se javila sa ćerkinog mobilnog. Bilo je sjajno. Nekako mi je ova zima baš prijala, naročito ona, tamo na Zlatiboru!
    Sledi post sa fotkama! 🙂 Poljubac od mene!

Оставите одговор

