MLAKA

Možda će Zelena umeti da objasni moje trenutno raspoloženje.

Rezimiram proteklu nedelju. Izuzev nerviranja na mah, kad god bi opičila petarda, stalno sam nešto dobre volje. Razmišljah o tome, kako bih nazvala taj osećaj i jedino što mi pade na pamet je MLAKA.

Da, MLAKA sam, sa osmehom na usnama, kao ova gica, s tim što ona ima lepše zube od mene, tako moram da vodim računa i o tome, da se ne kerebečim toliko, već onako, odmereno, smešeći se, kao Mona Liza.

Imam utisak da je kod mene proradilo ono o čemu sam napisala pre nove godine. Ima još nekih odluka koje donosim, dan po dan. Jedna od važnijih je i ta, da sam rešila da malo posvetim više pažnje sebi i svojim željama. Jako se trudim da se što manje nerviram. Pa, sada, po nekad uspe, a ove nedelje je USPEVALO. Nemam pojma ni kako ni zašto, a dešavaju mi se konstantno iste stvari. Sve mislim, Zelena zna, šta se dešava tamo gore, medju planetama. Da li su se one popičkale ili je kriv ovaj novi horoskopski znak, izmedju škorpije i strelca, pa se nešto tu poremetilo.

Čak i loše spavanje nije uticalo na to da sam nervozna, nadrndana i neraspoložena. Ustajem sa osmehom a ležem, zevajući i tumarajući do kreveta, jer sam crknuta i neispavana.

I ona, moja,  Mala LEVIKA, je jako dobra cele nedelje, a nas dve smo blizančice. Sve nešto mislim da je naša planeta tu nešto lepo odradila pa smo se zato tako lepo i slagale. Danas mi je rekla njena mama, kako je očajna kada se probudi popodne i ne zatekne me kod njih. Kaže: jako sam tužna zato,  jer je Duda otišla kući! 🙂 Milica moja mala! U septembru kreće u obdanište i više se nećemo družiti. 😕 Ne znam kako će to izgledati i meni i njoj, a i njihovim roditeljima.

Drugi osmeh, posle pogleda u sunčani dan, izmami mi Dunav i pogled na kej. Mogu da mislim kako me gledaju ovi što stoje po strance. Verovatno misle, vidi babu, prolupala! Briga me, neka misle šta hoće, meni je lepo i uživam u pogledu.

Treći osmeh je pogled na Limanski park, na jutarnje šetače pasa. Srećna sam što imaju jedni druge. O onoj drugoj varijanti, ne smem da mislim.

Četvrti osmeh je upućen Nani. Dosadna sam, ali, šta da radim, ona je jedna važna karika u mom životu.

Peti osmeh je dat mojoj ćerki, kada se sretnemo i poljubimo, kao da se nismo dugo videle. Da, ona je takva, uvek bila, za razliku od starije, koja je bila maza kao mala, ali je nekako, odjednom očvrsla i nema poljubaca, zagrljaja ni nekih, specijalno lepih reči. Brige ima, naravno, ali, znate već, mi, matori, sve više tražimo. Treba nam malo više pažnje, jer, malo smo se potrošili na odgajanje naše dece, na brige i sile probleme koji su nas tukli, sve ove godine.

Šesti osmeh, upućen je ćerkinom psu, koji je više kod nas nego kod njih, Hambu, koji je toliko jedno milo i slatko kuče, da čovek ne može da mu odoli, a kamoli JA!

Najnovija Hambova fotka!

 

I tako, idem ulicom i srećna sam, a ne znam ni sama zašto. Ništa specijalno. I smeškam se, naravno! A onda, frka, ide bus, a ja na semaforu, bulevarskom, znači duple dve trake a crveno svetlo.

Čekala sam da prodje jedna tura vozila, pretrčala put i zaždila, sve nogama udarajući u dupe. I stigla, naravno, sa sve kesama i pijačnim pazarom. I tada sam bila srećna? Prvo, mogu još uvek da trčim, a drugo, nisam morala da stojim na autobuskoj stanici i čekam sledeći.

Sve su to sitnice koje čoveka ispunjavaju. A danas je i mom ocu rodjendan. Pokušavam da zamislim kako bi izgledao sa svojih 85 godina. Ne mogu, zaista. Stao je na 63. Smešim se i sećam ga se sa radošću. Bilo bi lepo da je ovde, zajedno sa mamom, ali, ostale se lepe uspomene na divne roditelje.

Pozdrav od mene MLAKE. Želim vam svima taj osećaj, lakog koraka, ispunjene duše i osmeh na licu!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

46 thoughts on “MLAKA”

  1. Moja Dudo
    zivot nezaustavljiv i onako kako naumi proba da nas odvuce… dobro je da zelis neku promenu i malo vise vremena za tebe samu… evo, tata bi ti imao rodjendan, sve su to secanja, lepa secanja koja uzmu tu energiju… zelim ti da imas vise vremena za tebe samu i da zadrzis laki korak i osmeh koji ti dobro stoji…
    divno je doci na ove voje iskrene stranice, meni je uvek lepo kod tebe…
    pozdrav iz toplog bregenza

  2. E, živa bila, do 101. i nazad ( kucam u drvo ) i neka ti je Dudo svaki dan života ovakav! 😀 Verujem da je „svako kovač svoje sreće“, kao što verujem i u to, da na tu istu sreću utiču i nemile okolnosti, a kako se u njima snalazimo, određuje nas kao namćoraste, nadrndane ili vesele, raspoložene, energične i pozitivne – uprkos svemu. I kao što kažu „da neko to od gore sve vidi“, sigurna sam da si zaslužila 😀 😀 i lepo i prijatno ( nikako mlako ), a Zelena 🙂 će to i da potvrdi, gArAnT!

  3. Dudice draga, ja više ne trčkaram oko stola, već sam se odlučio na mnogo duže staze 🙂 I otrčim ja tako pre neki dan do Novoga Sada, i trčim Ujvidečkim ulicama, kada ono… kao da vidim Dudicu kako elegantno korača! I taman htedoh da je pozdravim, ali… pomislih da možda i nije Duda 🙂 Dakle, Dudice draga, nešto se čudno dogadja, izgleda da si se za ovu godinu toliko promenila da nisam siguran da li sam video tebe, ili samo nekoga nalik tebi;) Lepi pozdravi, Dudo!

  4. *Saro, draga, hvala ti na divnim rečima i milo mi je što ti je u mojoj „kućici“ prijatno! Moraju se dešavati promene da bi nam bilo bolje. Rešila sam da malo sebe „častim“ dobrim raspoloženjem, bioskopom i to je dovoljno da budem ispunjena i zadovoljna! I kod nas je ojužilo, pa, baš nam prija, mada nije zdravo! Ljubim te! 🙂

  5. *Ćakulanje, draga, i ja verujem da „neko od gore to sve vidi“ i da će doći mojih pet minuta, ali, moram i sama poraditi na njima. Eto, rešila sam i preduzimam neke korake. Trudiću se da budem dosledna! Poljubim te i hvala ti na onih 101 i nazad. Toliko sam BAŠŠŠŠ i planirala! 😉

  6. Dudice moja, ti si jedno predivno stvorenje i zaslužuješ u životu da ti se vrati sva ona dobrota koju si toliko puta pružala drugima. Zato uživaj, budi vesela, uvek nasmejana i sretna. Male stvari čine život boljim i možda tvoj osmeh nekom slučajnom prolazniku učini dan lepšim. Nemoj se nikad menjati!

  7. *Stevo, kako si mogao da dodješ u Novi Sad a da mi ne javiš. Mogli smo se bar zajedno prošetati, ako ne i popiti po neku kaficu ili čajić!
    Ono sigurno nisam bila ja, jer da jesam, ja bih tebe prepoznala, garant! Ta gospodja koju si sreo, samo je bleda kopija MENE, ovako promenjene! 😉
    Stevo, kada opet budeš trčkarao po Novom Sadu, nemoj me zaobići! 🙂

  8. *Zelena, hvalim te Bože, završena slavlja ali petarde nisu sve istrošili, mamicuimdaimmamicu! Srčka će me strefiti! Dobro je da si nam nagovestila „teže dane“, da spremim bensedinčiće, u slučaju da me ovo MLAKO, napusti! NE DAM SE, ZELENA, NE DAAAAAM! Od srca želim i tebi ovako neko, mlako, raspoloženje! 🙂

  9. *Verkić, draga moja prijateljice, predivno govoriš, sva sam se raspilavila ovako MLAKA!
    Život, zaista, čine male stvari! Koliko puno znači jedan običan osmeh, a ništa ne košta!
    Hvala ti na prijateljstvu i lepim željama! 🙂

  10. Повратни пинг: Nena BOR » Ili jesi ili nisi
  11. e ne razumijem ovo „Pozdrav od mene Mlake“
    šta znači to „Mlaka“?

    ali, s obzirom da ja znam kakva si ti
    želim da ostaneš tako vedra, pozitivna i da se stalno osmjehuješ i budeš zadovoljna

  12. Je si l’ primetila Dudo da si ti jedna od retkih koja je pocela godinu puna optimizma 🙂 Izgleda da to ima neke veze sa godinama… dakle ti si sada u najlepsim godinama, pa ti lepo i stoje tako Mlakoj 😕 🙂

  13. *Alex, ja sam tako rešila i tako MORA biti i tačka! 😉 Pa i ti si krenuo optimistički, videla sam! Ne može nam biti bolje ako samo kukamo. Nije valda da vidimo samo ružne stvari. Meni su one ostale u prošloj godini a u ovoj ĆE MI SE DEŠAVATI SAMO LEPE i zato sam tako Mlaka. 🙂 Znaš ti, iskusni čoveče, koji je osećaj. Neki unutrašnji, bezrazlozni, mir! Verovatno zato što sam donela REŠENJE da mi tako bude! Želim, želim, želim da mi bude bolje i to ti je kao mantra! I osmeh na lice, naravno. Čim se pogledam u ogledalo, razvučem usta u osmeh i vidim, mnogo bolje izgledam od otromboljenih uglova usana na dole! 🙂 Probaj i ti, videćeš, bolje ćeš se osećati! Šaljem ti osmeh gospodje u najlepšim godinama! 🙂

  14. Alex je ovo baš lepo primetio, a ja ću dodati da sam primetila da je jedina ne samo u ovom blogerskom okruženju, već i u mom kompletnom okruženju! Alal joj vera!
    Take su Sose 😀

  15. Da nisi možda htela da kažeš MEKA kao pamuk…? Tako te ja MLAKAR vidim… Ako batalimo definicije, ostaje jedan veliki čovek koji se raduje „malim“ stvarima, a to i jeste poenta o kojoj su i najveći mudraci od davnina govorili 🙂 Veliki poljubac

  16. e Dudo da si muško ispalo bi da si mlakonja 😆
    nego sad si i mene bacila u jezičko-grmatičku dilemu…(smajli koji se češe po glavi)
    meni ili kod mene mlako je izmedju toplog i hladnog, a za muškace slabiće kažu da su mlakonje
    svejedno, shvatih ustvari da si mirna, spokojna i optimistična tako bi te ja opisao na osnovu posta 🙂

  17. Možda nisi postala mlaka nego nežna. Uglavnom nežnija od ove moje slike, gde sečem pogledom. # I ja počastim novom pesmom ili pričom moga oca svakog 19-tog u mesecu. Na taj datum je otišao sa ovoga sveta. Svaki put požlim da neki internetni elektron iz blogosfere stigne do njegove bogosfere… 🙂

  18. *Branko, dobro došao u moj skromni, drugi, dom! Sečeš pogledom, samo na slici! A po komentaru koji si ostavio kod mene, vidim da si jedan vrlo emotivan momak.
    Moj otac je „otputovao“ isto 14. kada se i rodio, samo je mesec juli. Da znaš, lepo si opisao tu želju da eletron iz blogosfere stigne do njegove bogosfere.
    Ja verujem da ta muzika stiže do njega, čak, sigurna sam u to. Jer, ja verujem da postoji ta „bogosfera“ i da je njima tamo lepo. Imam čak i jedan post o mojim razmišljanjima, kako je njima tamo. Pokušaću da ga pronadjem pa ću ti javiti da se malo „zaneseš“ i možda ti bude lakše.
    Hvala ti na lepim rečima i svrati! 🙂
    Evo pronadjoh taj post: https://dudaelixir.wordpress.com/2010/01/14/onaj-svet-ili-raj/!

Оставите одговор

