SLUČAJNOST ili TAJNE VEZE

Sigurno vam se bezbroj puta desilo da nekoliko dana mislite na jednu osobu, koju niste dugo čuli i videli, pa vam se ta osoba javi telefonom.

Meni se takve „slučajnosti“ dešavaju jako često. Na primer danas. Muvam se ja po internetu, stalno proveravam da li je Leca na chatu i kako je nije bilo, uhvatim telefon da je nazovem da se uključi, kad, ona mi saopštava da mi u tom momentu piše poruku da se ja uključim da chatujemo. Neverovatno, nasmejasmo se i dogovorismo se da idemo u naš novi bioskop (www.arenacineplex.com) i pogledamo film Tron, u 3 D tehnici.

Ili, na primer, šetam gradom i sretnem osobu o kojoj  sam prethog dana pričala a nisam je videla godinama.

Imam još jedan, malo surov primer „slučajnosti“ ili…

Kada sam se porodila sa mojom prvom ćerkom, sretnem se u bolnici sa koleginicom sa kojom sam radila u istoj firmi, vrata, preko puta. I ona i ja smo održavale trudnoću, tako da se nismo vidjale. I nasmejasmo se tamo, kada smo konstatovale da smo se porodile istog dana.

I ona je rodila ćerku. I rasle su nam ćerke, ja prešla u novu firmu i nisam je više nikada srela, do momenta, kada je moja starija, trebala da se upiše u umetničku školu. Na prijemnom ispitu, mojoj starijoj se učini da je prozvana, udje u učionicu, počne da radi prijemni i u pola prijemnog ispita, profesorica počne da ih proziva i ona konstatuje da je ušla u pogrešnu učionicu, tj. sa tekstilcima umesto sa likovnjacima. No, bilo je tu milion nekih peripetija da bi na kraju ona ipak i ostala na tekstilnom smeru.

Počela predavanja i upoznaju se dve „bliznakinje“ i počnu da se druže. Neverovatno, posle toliko godina, da se, sasvim slučajno, nadju u istom razredu, rodjenje istog dana i da im se mame poznaju. Vidjale smo se nas dve na roditeljskim sastancima. Medjutim, mojoj ćerki nije baš legla nova drugarica. Bila je jako čudna, mirna, povučena. Onda, jednog dana, stiže vest, pokušala je da se ubije, ali su je, na sreću, pronašli na vreme i spasli. Za kratko! Posle par godina, okončala je svoj mladi život. Razlog se pretpostavlja: razdor medju roditeljima! Pričali su ljudi da je ona i napisala u svom dnevniku da će se ubiti, kad tad. Posle smo saznali da se dva puta pokušala ubiti i treći put je i uspela. Srećem njenu majku na groblju. Strašno!

Kada sam ja bila devojka, imala sam momka koji se zvao Dragan. On je išao sa mojom sestrom u gradjevisnku školu. Spazili smo se na Štrandu, počeli da se zekimo, pa onda da se zabavljamo. Bili smo rodjeni istog dana, istog meseca i iste godine. On ujutro, ja posle podne.  Zabavljali smo se dve godine i raskinuli. Svaki sledeći momak, koga sam upoznala, bar njih troje, zvao se Dragan, ali se ni sa jednim nisam zabavljala!

Kada sam trebala da se porodim sa mladjom ćerkom, termin za porodjaj je bio 25. juli, tj. rodjendan moje starije ćerke. Ali, mala je požurila i ugledala svetlost dana 22.

Ili, pišem mail mojoj prijateljici šta sam radila i u isto vreme, stiže mi od nje skoro identičan. Prvo pomislim, poslala sam samoj sebi pisamce, a onda vidim, nisam.

Desi mi se da mi zvoni telefon u stanu i tačno znam ko zove! Pogledam prvo na sat, i pogodim u 99% slučajeva.

Kažu ljudi da, kada ste sa nekim u „vezi“, druženju, godinama, jednostavno, tako funkcionišete. Sa nekim ljudima ne moram ni da pričam. Dovoljno je samo da se pogledamo i znamo šta nam je činiti. Mimikom, grimasom!

Radila sam sa koleginicom u jednoj firmi. Bila je dosta starija od mene ali nam to nije smetalo. Zaista smo se divno razumele. Imala je rodjenog brata, koji je bio od mene mladji godinu dana. I, kada sam ja „stasala“ za udaju, dogovorimo se moj tadašnji budući muž i ja, objavimo roditeljima i ja sva srećna, dolazim na posao da kažem mojoj prijateljici NAJBOLJOJ, termin svatova, kad ono, imam šta da čujem. Istog dana, zakazao svadbu i njen rodjeni brat. Tako da mi nije bila u svatovima! Baš sam bila tužna, ali sam je razumela, naravno!

Eto, želela sam to da podelim sa vama, a naravno, da pitam i vas, dešava li se i vama tako nešto?

Ova fotka, ispod teksta, nema veze sa postom, ali ima veze sa našom Nenom, da ne „čuči“ kod mene na blog, nego da se žena opruži i uživa! 😉 Neno, nadam se da si zadovoljna udobnošću?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

28 thoughts on “SLUČAJNOST ili TAJNE VEZE”

  1. Eto, draga Dudice, slučajno se dogadjaju stvari koje nisu slučajne, i onda znaš kako to funkcioniše: na lutriji se premija nikada ne dobija NAMERNO, sve je kao i u životu „slučajnost“ 😀

  2. Ne dešavaju mi se često takve „slučajnosti“, ali kad god se dogode, osećaj je čudan – nekako si svestan da si samo deo prirode i mali u odnosu na nju, da postoji ono „nešto“ na šta ti ne utičeš. Zato, kad se dogode te stvari o kojima govoriš, ipak se lepo osećaš. Naravno, s pretpostavkom da se radi o prijatnoj „slučajnosti“, kao na primer, činjenica da se moja ćerka rodila 1992. , u 21:45 , a moj sin 2002. , u 9:45. Interesantno, zar ne?
    p.s.
    Opet sam ovde kod tebe „odmorila“ mozak 🙂 E, čudne li ženee 😀 😀

  3. Mnoge neobjašnjive stvari nam se dešavaju u životu. Neke od njih mi nazivamo slučajnostima, ali, veruj mi da se često zapitam da li je to baš uvek i sve slučajnost.
    Meni se recimo dešava da pojedine susrete, dogadjaje, kao da sam već doživela. Kao da sam sedela baš tamo gde sedim, kao da sam izgovarala baš te reči koje izgovaram…..

  4. *Verkić, ne znam kako to da nazovem sem „slučajnost“ ili „tajna veza“ ili „čudo“. I meni se to dešava, kao i tebi, samo zaboravim da i to spomenem. I u snovima mi se desi da sanjam isto mesto, pa kažem sebi u snu: aha, ovde sam već bila, mada je to mesto imaginarno.

  5. Mnogo takvih stvari i to od srednje škole. Umela sam da kažem ko da pobegne sa časa da ne dobije lošu ocenu, ko će biti prozvan, koja ocena mu sledi, celodnevno dešavanje narednog dana i mnoštvo sličnih stvari. Sada je sve to malo posustalo ali se manifestuje kroz snove. Ustanem i ispričam svima ko će zvati, šta sledi, prenosim poruke koje dobijem u snovima. Nekada sam se jako bojala, sad sam se privikla i sviđa mi se.
    Skoro sam zvala drugaaricu da joj kažem da će tog dana dobiti ponudu za posao, tako se i desilo, kolegnici rekla da je trudna i da se javi lekaru – a ona me napala ko mi je rekao jer krije od svih pa sam joj objasnila….

  6. *Neno, bog te, ajd da ja upaltim loto a ti da mi kažeš unapred da li ću dobiti!
    A da mi kažeš da li ću postati baka ove godine?
    Šalim se, ali, da znaš, ti si vidovita Nena, što i nije tako loše! 😉

  7. Dooođi mi u san da popričamo, neću ti ništa 🙂 Opet me slatko nasmeja. Koliko ti pozitivno utičeš na mene – neverovetvo. Zato stalno i „čučim“ na tvom blogu i čekam novi tekst.
    Ono za baku… ma naravno, za to ne treba vidovitost. Ljubim te i hvala što me uvek nasmeješ!

  8. ja ne vjerujem u slučajnosti, sve se dešava sa nekim razlogom.

    U prilogu citat iz moje omiljene knjige „Celestinsko proročanstvo“ od Džejmsa redfilda:

    „Kada god ljudi stupe na naš put, donose nam neku poruku. Slucajni susreti ne postoje. Ali, da li cemo biti u stanju da primamo poruku, zavisi od toga kako cemo odgovarati na ove susrete. Ako razgovaramo sa nekim ko je stupio na naš put i ne vidimo poruku koja se odnosi na naš trenutni problem, to ne znaci da poruka ne postoji. To samo znaci da smo je iz nekog razloga propustili.“…

  9. Na neki način povezana sam sa svojom cimerkom sa faxa, sa kojom sam se sasvim slučajno upoznala, zajedno smo živele 4 godine, a sada iako smo se razdvojile, dešavaju nam se neke stvari istovremeno.

    @dollybel: Već neko vreme ne mogu da pristupim tvom blogu 😦

  10. *Neno, ako jako poželiš, doći ću ti ja u san, ne brigaj! Teleportovaću se, samo mi javi kad hoćeš! 😉
    Nemoj da čučiš, sedi bre ženskać, evo, nabaviću ti jednu udobnu fotelju, samo da nadjem takvu! Uživaj draga i hvala ti na lepim vestima! 😉
    Opredelila sam se ipak da ti namestim jedan krevetić, malo neobičnijeg oblika, pa da ti tu možeš malo i da prilegneš, dok čekaš moj post! 😉 No, ja sam ti jako ekspeditivna, „štancujem“ postove, pa se bojim da nećeš baš dugo uživati!
    Nenica draga, kako nisam znala da postavim fotku kreveta ovde u komentaru, imaš ga gore u tekstu! Cmokić! 🙂

  11. *Dolly, znam i ja da ništa nije slučajno, ali, ne znam kako to drugačije da nazovem. Čudo, moguće da je to prava reč! 🙂
    Zaista je istina sve ono iz Celestinskog proročanstva!
    Ne zameram ti ništa Dolly, što da komunicirate preko mene, ako ima neki problem! Ljubim te! 🙂

  12. Dollyn citat sve govori 🙂 . Slucajnosti ne postoje. Svojim mislima, zeljama, strahovima pokrecemo kolo raznih desavanje, samo je malo alkse kad makar mrvicu tih zakonitosti mozemo da razumemo. I da tu i tamo prepoznamo poruke glasnika koje „slucajno“ srecemo. 🙂 .

  13. Tajna vezo moja…sama sebi šalje mail 😆 haha, dobra si!!! U životu ima mnogo takvih slučajnosti i onda se ponekad pitamo…šta bi bilo da sam stigla minut kasnije, propustila da sretnem tog nekog…kakav bi mi život bio? Nije direktno u vezi sa slučajnostima o kojima si pisala ali u nekoj jeste…sve je povezano i najmanja nit je važna!!

Оставите одговор

