BIVŠA I NOVA

Posle završenog „posla“ u kuhinji, 31. decembra proooooošle godine, sedela sam i razmišljala o protekloj, tj. bivšoj godini. I nisam želela da se sećam ružnih dešavanja, već samo lepih. I evo ih.

– Konačno, posle nekih 7 meseci traženja, dobila sam posao koji sam želela. Moju Nanu. Nije lako, ali postižem, na opšte zadovoljstvo svih njih i nas.

– Moja ćerka je diplomirala na Visokoj poslovnoj školi! Ne u junskom roku, već u septembarskom. Svaka joj čast, ljubi je majka!

– Moje, obe, ćerke, počele su sopstveni biznis. Otvorile su prodavnicu cipela u lokalu koji je, već niz godina u njihovom zakupu, ali je ranije bila zlatara. Trude se, vredne su, tako da se nadam da će uspeti, uz moju nesebičnu pomoć i podršku.

– Moj zet nam je instalirao novi komp, jesenas, a 30. decembra i štampač, koji do sada nismo imali. Hvala mu na tome, od srca.

– Deda mraz mi je doneo novu „Gorenje“ peglu, koja samo što ne priča, i verovatno ću morati da idem na obuku da bih ispeglala nešto od izgužvanih stvari.  Hvala mu!

– Deda mraz mi je, kod Nane, doneo divne Grubinove papuče. Hvala mu, opet!

– Mogu da se pohvalim novim prijateljima na blogu. Hvala im što su me posetili i što im je prijatno kod mene!

– A, pošto nam je zdravlje i najvažnije, mogu da se pohvalim, da ni jedanput nisam bila kod lekara. E, sada, da li je to za pohvalu ili nije, ne znam, ali, ja sam takva. Ne idem, sve dok ne moramo da zovemo hitnu pomoć! Mlada sam, naučiću, da lekari služe i za proveru zdravlja a ne samo za lečenje!

Sve u svemu, prošla je sa više dobitka nego gubitka.

MOJ ZADATAK U NOVOJ GODINI: Moram da platim sve neplaćene račune Informatici, da zdravlje održim na ovom nivou, da budem više nasmejana, da se poštedim nerviranja koliko god mogu, da uživam u svakom, dočekanom, danu,  da se i dalje radujem svakoj jutarnjoj kafi, da i dalje pišem na blogu, iskreno, kao i do sada, da imam više vremena za čitanje svih tekstova na blogovima, da učim više, vezano za raznorazne poteze na kompjuteru, da budem manje osetljiva i plačipičkasta, da me ne pogadjaju „do srži“ svi psi lutalice, jer, ne mogu da ih spasem sve, i pored najbolje volje, da hranim golubove i vrapce i da imam strpljenja čekajući da mi saopšte vest da ću postati baka. Skromna sam, zar ne?

(Moram samo da spomenem Tedija, moju ljubav, koga još nisam, nikako, prebolela i svaka pomisao na njega, još uvek me guši i izmami suze. Koje su to emocije prema životinji, uf! Neću više, majke mi, jer, počinjem da plačem.)

*****

Novu godinu sam započela, neuobičajeno:

–  Nisam popila ni kap vina a otvorila sam ga!

– Moje ćerke su mi požele sve najlepše u novoj godini, odmah iza ponoći, rečima: Volim te najviše na svetu! Ljubim ih do neba! Vidim da sam dobro obavila svoju, majčinsku, misiju!

– Ustala sam ujutro, upalila tv i gledala emisiju na Prvoj koja se zove Radna akcija i to reprizu, i plakala kao malo dete.

Znači, počela sam da plačipičkišem u novoj godini!

– Prva šetnja kejom, sa Leci u novoj godini!

– Razbila sam prvu čašu, ali ne i poslednju, jer znam sebe!

– Drugo plakanje je bilo juče, opet neki srećni dogadjaj, koji je mene toliko raznežio, da sam opet dan započela suzama! Pitam se da li sam normalna ili je to samo sve „ljudski“!

– I, na kraju, možda će vam ovo biti i najblesavije: ŽAO MI JE DA BACIM KALENDAR OD PROŠLE GODINE. Ne mogu da kažem razlog, jer ga nemam, ali, kao da je nešto, jako važno u njemu i kao da ću zakopati sa njim i deo sebe. Luda žena!

Sklonila sam ga i čekam momenat kada ću se zapitati: Bože ženo, zašto ga čuvaš, koji će ti? A doći će i taj dan, sigurna sam!

Po kom dobru ćete vi pamtiti staru godinu?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

36 thoughts on “BIVŠA I NOVA”

  1. Prvo da se zahvalim na cestitci u prethodnom postu, nisam ocekivala a jako me obradovala. Onda da ti kazem da ti drzim fige da u ovoj godini bas sve bude kao sto si pozeljela.. dobro, ne bas sve, mora nesto da ostane i za „dohodine“. 😉 A cim dodjem u Ns, ima da „ovjerim“ tu prodavnicu cipela, veliki sam obozavalc istih. 🙂
    Ljubim te od srca. :***
    A za rezimianje prosle godine cu sacekati jos malo. Neka „odstoji“ pa ce vrijeme valjda pokazati kakva je koja odluka bila. 🙂
    I joj zeno sto si me raznjezila ovom slikom, je l’ to u Limanskom parku slikano?

  2. Dudo, popravi mi raspoloženje! 🙂
    Hvala ti, jer ti kao da osetiš kad treba ljudima reći nešto što im neće dati da skomolaju.
    Perfektno si sve opisala, a sve to što si opisala, pravo je i jedino bogatstvo!!!

  3. *Dugice, drago mi je što sam uspela da te obradujem. Obavezno se javi kada stigneš u naš grad, da popijemo kaficu i pogledaš cipeliške.
    Slika nije iz Limanskog parka, jer, kada čuvam moju Nanu, nemam nikada fotoaparat a i po danu se šetamo. Ja sam na drugom kraju grada, blizu Dunavskog parka! Nadam se da ću uspeti da napravim koju fotku ove zime i iz njega. Pozdrav! 🙂

  4. *Cakulanje, draga, to ja dižem „moral“ i sebi i drugima. Nema potonuća, samo napred. Vraćanje u nedaće, neće nam pomoći! Ma, to znaš i ti, ali kada drugi napišu, pokrenu u tebi neke pozitivne vibracije! Hvala ti na lepim rečima! 😉

  5. Dudice draga, dočekaj ti 31 decembar u jednom komadu, zdrava i orna, makar ujutru zaboravila da popiješ čašu vina 😉 Inače, „iskorišćene“ kalendare i ja sakupljam na jednu gomilu, i dogadja mi se da s vremena na vreme pomoću njih potpalim vatru u peći 🙂

  6. Dudo dobra ti je ova ideja 😉 … uradicu i ja rekapitulaciju 2010 u sledecem blogu… to zbog mene da dogodine procitam sta je bilo i sta ocekujem od ove…
    Dobra ti je ideja, dobra… 🙂

  7. Imala sam plan da u novogodisnjoj noci napisem ciljeve u svesku ali avaj ,ja sam nasuprot tebe Dudo pila vino i propade plan,ima vremena.Sve si dobro smislila pa nek ti se ostvari,uglavnom uzivamo u malim stvarima.

  8. Sretna nova Dudice ! 🙂
    Zelim ti svako dobro,da te zdavlje sluzi kao u predhodnoj,a moze i bolje.
    Cestitke za cerku koja je diplomirala i na biznisu ,koji kako i sama kazes ,je dobro krenuo. 🙂
    Hvala za fantasticne tekstove,za optimizan i iskrenost. 🙂
    Imas zagrljaj od mene 🙂

  9. Kao prvo, kod vas u NS je veći sneg nego u Požarevcu (bar na slici)… kao drugo dobro si analizirala svoju rekapitulaciju iz protekle godine, sve u svemu ne možeš se požaliti, a ja ti od srca želim da ova godina bude još mnogo bolja i uspešnija od prošle, želim da čuješ vest da ćeš postati baka, da ti i dalje lekari ne budu potrebni, a čaše razbijaj (to je za sreću) ali popij po čašu vina (dobro je za zdravlje) i … mogla bih da razglabam još, ali nije OK pošto ostavljam komentar. A šta ja planiram? Eto recimo da otvorim još jedan blog na kome ću postavljati sve i svašta i pisati tekstove (mada tu ne mogu biti ni približno uspešna kao ti), ali vredi pokušati .

  10. *Zorice, to nije slika Novog Sada i nema puno snega, no važno je da je belo. Hvala ti na lepim željama i ja tebi želim novi blog i da ti se ispune sve ostale želje a što se tiče „uspešnosti“, hm, pa ne takmičimo se,Zorice. Ti samo piši, pa ćeš videti koliko je interesantno ljudima to što pišeš, ali moraš obilaziti i druge blogove! Pozdrav! 🙂

  11. Duduska, mogu ti reci da ti je stara godina bila bericetna:), mnogo toga lijepog, ti, je podarila.Ja sam dobila pravu prijateljicu, s kojom mogu otici u setnju,s kojom se mogu o svemu ispricati, s kojom popijem cesto kavicu u „tim hortons“,danas sam dobila od nje uvin caj:)Nesmijem zaboravaiti napomenuti da mi je starijoj kcerki krenulo dobro u skoli,mladja pocela raditi po pozivu, kad nema skole, u jednom butiku:), obadvije do usiju zaljubljene,Neznam sta mi vise treba,jedino, da dragec shvati da su mu djeca izrasla u velike cure i da je norlano biti zaljubljen:) Kad pocnem redati neznam stati, sta cu kad sam Blizanac u horoskopu.

  12. *Ljubbice,moja blizančice (moj rodj je 11. juna), sve mi je jasno. Glava puna kao brod, ideja milion, pa sve pobrkane. Razumem te potpuno! 🙂 I za zaboravih da kažem da mi je mladja ćerka (27,5 godina) zaljubljena do ušiju. A mama srećna, naravno. I ona se zaposlila, sada, od 1. XII, radi sa sestrom, rekoh ja u postu. A „matori“ ljubomorko, mora shvatiti da život prolazi i da mu ćerke više nisu ĆERKICE, već devojke. No, pomiriće se s tim, već nekako! Drago mi je što imaš sa kim prošetati i popiti kaficu, pa i malo ogovarati, što da ne! To je jako važno. Čuvaj je i neguj! Poljubac i svrati na čašicu razgovora! 🙂

  13. *Bensedinko, jao, pa hvala ti što imaš takvo mišljenje o meni. Jutros sam se smejala kao blesava uz prvu jutarnju. E, to se zove „klimakterična babuskera“. No, dobro, nisam baš babuskera, ali zato, ono prvo, ohoho, traje li traje! 🙂

  14. Drago mi je što su ti prošlu godinu obeležile lepe stvari, nadam se da će ti se ove ispuniti sve što si sama poželela a ja ti želim još mnogo više od toga.
    Kada sumiram rezultate iz prošle godine ne mogu reći da sam nezadovoljna. Puno toga lepog se desilo, uspesi na svim poljima kojih sam se dotakla. U ovoj novoj želim dobro zdravlje svima, nekako to mi je najbitnije. Druga da se upoznamo lično, nadam se da će se neka kombinacija već napraviti.

  15. Nema rekapitulacije za prošlu godinu. STOP!. Bilo je suviše ružnog! STOP! Bilo je ponešto i lepog. STOP! To lepo čuvam samo za sebe. STOP! Šta ću kad sam sebičan. STOP! Novu ne smem da počnem otpakivati. STOP! Lepo je upakovana, šteta je kvariti prizor. STOP!
    PS. Vino pošalji meni. :mrgreen: STOP!

  16. Veliku sreću koju mi je doneo moj Andrija, pomutio je, na kraju, gubitak Astora. Znam da će oni koji to nisu doživeli da se krste nad ovom izjavom, ali ti znaš da su oni ravnoprani članovi porodice i da je tuga ista kao za čovekom. Tako da, nadam se veselijim danima i dobrom zdravlju svih nas. Ostalo sam ti već poželela.
    A te cipele, mmmmmmmm, (rekoh ti već da sam težak zavisnik), tako bih rado isprobala! 😛

  17. *Video si Sanjaru da se ovde pisalo samo o lepim stvarima. STOP! Namerno. STOP! Otpakuj novu, ne znaš šta se krije u tom lepom papiru! Sigurno nešto mnoooogo lepše! STOP! A vino ću popijem večeras, posle riblje čorbe! STOP! Pridruži mi se, slobodno! 🙂

  18. Godina ne može da se izbriše, pošto sam kao i ti optimista, a ne mogu da je izbrišem, pamtiću isključivo samo ono lepo što je donela posle ružnih stvari koje sam preživela. Nekako kad sada pomislim, te ružne stvari kao da se nisu ni desile. 😀

    Od srca ti želim da ti ova godina donese tu vest koju najviše želiš. 😉

  19. *Bravo Char, volim takav stav. Moramo u sebi stalno ponavljati lepe stvari i tako „nestaju“ ružne. Na kraju krajeva, na ovom svetu smo, znači ŽELIMO da živimo i što je moguće kvalitetnije. 🙂
    Hvala ti puuuuno! I ja se nadam lepim vestima! 🙂

  20. Ja malko kasnim, nisam bila na svom terenu, a samim tim sam apstinirala i od kompa, pa sad kad sam pocela ponovo da se doziram, nikako da stignem do potrebne doze. Evo me tek kod Nove godine.
    Svidja mi se ovo tvoje sumiranje!
    Samo, jedna recenica mi je proparala uho, a to je ono: svoju majcinsku misiju sam obavila dobro.
    Draga Dudo, nisi je obavila dobro, nego je obavljas dobro. Nije se zavrsila, niti moze dokle god nosis to srdasce u svojim grudima. Kad kcerke budu imale svoju djecu znace da je samo svaki treci otkucaj bio tvoj, prva dva su njihova. Zelim ti jos puno, puno otkucaja u taktu i neka ti tvoja majcinska misija, a onda sve druge traju dugo, dugo…

  21. Mnogo ti je lep ovaj tekst. Toliko optimizma, realnih i ostvarivih zelja i predivnih vesti na jednom mestu.
    BTW, nije me sramota da priznam da sam i ja placipicka i da me redovno lepe stvari i dogadjaji raspekmeze, rastope kao kocku secera i ne retko rasplacu od srece…Tek toliko da znas da nisi jedina.
    Zelim ti zdravlje pre svega a sve ostalo ces vec sama da obezbedis jer si pametna, vredna i super zena!!! ZIveli, pozdravlja te Deka 😛

Оставите одговор

