2010 in review

The stats helper monkeys at WordPress.com mulled over how this blog did in 2010, and here’s a high level summary of its overall blog health:

Healthy blog!

The Blog-Health-o-Meter™ reads Wow.

Crunchy numbers

Featured image

About 3 million people visit the Taj Mahal every year. This blog was viewed about 43,000 times in 2010. If it were the Taj Mahal, it would take about 5 days for that many people to see it.

In 2010, there were 116 new posts, growing the total archive of this blog to 253 posts. There were 394 pictures uploaded, taking up a total of 56mb. That’s about 1 pictures per day.

The busiest day of the year was February 5th with 241 views. The most popular post that day was JOŠ JEDNA O ZUBIMA! .

Where did they come from?

The top referring sites in 2010 were hamzjakl.com, dedabor.com, WordPress Dashboard, mahlatblog.com, and sr.wordpress.com.

Some visitors came searching, mostly for cvece za terasu, cvece za terase, drugarstvo, deda mraz, and dudin blog.

Attractions in 2010

These are the posts and pages that got the most views in 2010.

1

JOŠ JEDNA O ZUBIMA! February 2010
14 comments

2

POGLED SA MOJE TERASE June 2009
35 comments

3

DRUGARSTVO August 2009
55 comments

4

Dočekasmo proleće, jedva! March 2009
27 comments

5

UDOVICE, RASPUŠTENICE I PO KOJA „NORMALNA“ August 2009
34 comments

OVO MI JE STIGLO OD WORDPRESSA. PA, RED JE DA VIDITE KAKO SAM SE KOTIRALA U 2010. GODINI.

JA SAM ZADOVOLJNA, MADA NISAM IŠLA NA TRKE, ZAISTA. PIŠEM ZATO ŠTO VOLIM A VIDIM DA SE TO I VAMA DOPADA.

MALO ĆU SE USPALITI, onako par minuta, PA ĆE ME PROĆI, I DALJE ĆU BITI ONA STARA!

ZAHVALJUJEM SE SVIMA VAMA, JER DA NIJE VAS, NE BI BILO NI OVOG USPEHA!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

15 thoughts on “2010 in review”

  1. Dudo, srecna ti Nova godina. Tebi i tvojima zelim sve najbolje, srecu, zdravlja, uspeha!
    Lepe su brojke, u narednoj godini da ih bude jos vise!
    Najbitnije da se lepo druzimo!!! Da smo na neki nacin zajedno… 😛
    Srecno!!!

  2. Srećnu novu godinu sam ti poželela uživo a sada ti čestitam na postignuću koje ti je stiglo od wourldpressa koje si zaslužila, svojim britkim perom pronicljivosti, iskrenosti, radoznalosti i urođene plemenitosti!Čestitam drugo moja.

  3. Svaka čast Dudo, vala i zaslužila si, samo nemoj mnogo da se uobraziš. A što se tiče nas, čitaćemo i dalje tvoje tvoje objave, jer smo postali „zavisni“ od njih. Sve najbolje u daljem pisanju i još jednom SREĆNA TI NOVA!!!

Оставите одговор

