STIGLA JE!!!

Znam to pouzdano! Nismo mogli to da ne čujemo. Grrrrrrr! Ovo nisu petarde već kašikare zaostale od prethodnih ratova. Ne mogu da verujem da milicija i carina nisu u stanju da suzbiju ovu kretensku pojavu kod nas.

Moje kuče se trese danima, a vršenje nužde se pretvorilo u ruski rulet, kako za njega, tako i za nas, koji ga vodimo.

Moj provod, od juče do danas je bio sledeći:

Juče sam dobila platu, tako da sam u nabavku otišla oko pola četiri. Nakupovala mesuštine sa sarmu, za peći, za u podvarak, za kiselu čorbu, za slanu tortu, glavicu kiselog kupusa, ribanjac i još bogtepita šta još.

Stigoh kući, zasukah rukave i, već oko pola 9 je sarma stavljena da se kuva, a u 6 mi je nestalo butana. Da, 30. XII mi je nestalo butana a samo jednu električnu ringlu imam na šporetu. Jao, šta sam mu sve poručila i izredjala, sve po spisku, kao da mi je on kriv. Jedina je muka sa butanom, što otprilike mogu da naslutim kada će nestati ali ne mogu da ga poručim unapred i da skladištim pune boce na terasi. I, nazovem firmu koja ga raznosi. Obećaju i donesu ga, sada već prošle godine, 31. XII. Došla sam sa posla oko 3, dovukla još ono što mi je falilo i opet, Jovo nanovo. Kuvaj kiselu čorbu, kupus za podvarak, kolenicu, peci kore za slanu tortu i da ne koljem više, završih, čila i vesela, već u 9 uveče. I skomolah, totalno.

Sve ovo vam pišem, polu kontuzovana od umora. Novu godinu sam čestitala prvo mom Hambu, koji je ležao u treskavcu pored mene, zatim mojoj deci, zetu i ćerkinom momku a onda oni meni i tako redom, prijatelji, poznanici i jedan bloger. Hvala mu na čestitki i ja znam da će se on oglasiti i na mom blogu, pa ću ga onda „raskrinkati“.

Sada nam samo ostaje da čekamo, nadamo se i trudimo, da nam ova, 2011. godina bude bolja, da budemo zdravi, zadovoljni i da imamo dovoljno love! I, da ne zaboravimo, da uvek ima nekog kome je mnogo gore nego nama.

Sada vas pozdravljam i SREĆNA VAM OVA NOVA GODINA!

Odoh u sovaž, čeka me muškarac (mali, beli, dlakavi) da zajedno sovimo! Laka vam noć a još lepši prvi novogodišnji dan!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “STIGLA JE!!!”

  1. Jeste stigla i ovde Dudo… u pravu si… a ako ćemo pravo ja sam jedan od onih koji su „traumirali“ tvog kera petardama… (premda nisam imao kašikare, kako ti kažeš 🙂 )… sad čekam u 5 da oteram gomilu klinaca koji su „okupirali“ sprat i potkrovlje i da i ja odem da sovim.
    Sretno još jedared… 🙂

  2. *Alex, znam ja da vi muškarci voli „pripucavanje“, ali mi nikada neće biti jasno u čemu TAČNO uživate kad rokne petarda. To je običaj samo kod nas. Nigde u svetu, koliko ja znam, to ne rade. No, prošlo je, kuče se smirilo, a tebi još jedared SVE NAJLEPŠE! 🙂

  3. Dakle, Dudice draga, imala si veoma interesantan poslednji dan u prošloj godini i ne možeš da se žališ na kojekakvu dosadu 😉 Petarde? Mislim da već godinama unazad nije bilo manje „galame“, premda su neke eksplozije ličile na protutenkovske mine 😆 Srećna Nova, Dudo!

  4. Srećna Nova Dudo! Tako si me slatko nasmejala prvim delom teksta. Prvi pravi smeh u 2011. godini i reći ću ti – hvala ti na tome. Ti si žena za sve, j… butan ne može on tebi da pokvari ono što ti zacrtaš.
    Celoj tvojij porodici želim puno zdravlja, sreće i para a tvom „muškarcu“ bezbroj ukusnih porcija!

  5. *Draga Neno, drago mi je da si se lepo nasmejala. Hvala ti na lepimm rečima i hvala ti na lepim željama! Moj „muškarac“ je već bio u mirnoj šetnji bez straha od „ubivanja“. Svoju porciju klope je već smazao. Evo, upravo počinje drugi deo petardi, koje nisu ispucali noćas. Užasni su! 🙂

  6. Draga Dudo
    stigla je i kod nas preko brda, preko brijega i debelog snijega 🙂
    sve najbolje tebi i tvojima želim u Novoj 2011 godini

    a petarde ne podnosim, nikako
    al ne da ih rokaju, nego sipaju…užas

  7. *Dolly, stigla je, a danas, 1. januara, sve isto, samo što je NOVI dan i bilo je malo sunca. Inje po drveću, temperatura ispod nule, a Leci i ja smo se prošetale našim omiljenim kejom. Predivno je bilo i pročistile smo malo pluća!
    Ljubim te i želim sve najlepše, tebi i tvojoj porodici.
    A petarde mi ne spominji. Poginuo jedan klinac noćas, bacajući petardu, pao preko terase sa visine od 3 metra. Jako mi je žao, ali… znaš i sama. Otkud deci petarde i zašto se ne kontrolišu. Treba po bilbordima okačiti fotografije osakaćenih od petardi a da ne spominjem stres izazvan pucnjem! Odvratno!

  8. Haha, otprilike takav pocetak smo i mi imali. Za nepoverovati i ovde bese tih ngaznih mina, protutenkovskih raketa i takotooo umalo nam prozori ne poispadase… a zapad… 😆
    svajcarci zabranili sve zivo, tamo su uz upaljace docekali novu godinu hihihi 😉
    pucaju i veceras, evo vec je sedam ali mislim da ce se uskro i policija oglasiti a ond ane bih im bila u kozi 😆
    dan je bio pun umora i vetrenja od sinocneg vina 😉
    stizu mi gosti, da ne omanemo u ovoj godini, odmah da se „povuce noga“ sto bi moja baka rekla 😆
    sretna ti bila i sve najbolje jos jednom 😀

  9. *Saro, ne mogu da verujem da to i na“ trulom“ zapadu rade. I ja sam se plašila za svoje prozore, pa sam iz pootvarala! 😉
    Lepo, važno je da smo i to pregrmeli, pa idemo, Jovo nanovo! Srećno i tebi i tvojima! 🙂

  10. ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•*
    ♪ღ♪░S░R░E░Ć░N░A░♥░N░O░V░A░░♥░G░O░D░I░N░A░░♪ღ♪
    *•♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•«

  11. *Nemam pojma, videla sam ja to. Prvo je stajalo svima 11,36, pa sam onda tamo nešto čačkala i namestila „kao“ vreme, ali se ne pomera. Ako znaš šta treba da uradim, kaži mi! Vidiš da se nešto zbrkalo, počev od onih fotki!

    Hvala ti na pesmici, preslatka je! 😉

  12. Draga moja Dudice , zelim ti prvenstveno zdravlja pun dzak,
    Ljubavi more i svima koje volis isto to************************************************************
    Ljubi te tvoja drugarica Veca

Оставите одговор

