ČESTITKE!!!!!

Nešto mi se promenio blog, ne mojom krivicom, jer je word nešto pobrkao, pa smo morali da promenimo neke stvari.

Ovo je moj poslednji post u ovoj godini, 256. sa 7200 komentara.

Ono što želim da vam poželim je da mi budete zdravi, voljeni i da volite sve oko sebe, da budete zadovoljni onim što imate, jer može da bude i mnogo gore, da imate novca toliko da malo i pretekne, da se više smejete, da vam bude lepo u svojim domovima, da vam se ispune želje koje ste sebi poželeli i svojoj deci i familiji. Želim vam svima SREĆNO NOVU GODINU!

Ja volim pojedinačno da čestitam svima koji su redovni na mom blogu, pa ću krenuti redom:

AFRODITA, ljubim te!

ALEKS, sve najbolje!

ARCHIBALDE, ostani takav kakav jesi!

BAKLAVICI I BAKLAVČETU, da vam bude još lepše u 2011. godini

BENSEDINKI, da nas redovno obaveštavaš o novim ručnim radovima! Cmok!

ĆAKULANJE, nastavljamo dalje, draga!

CHAROLIJO, nema više metaka, operacija i „beganja“ iz Srbije! Srećno!

CRNAPERLICE, sada znaš šta ti je činiti! Cmokić!

NENO, uživaj u svim noćima!

DEDA I SANJA, pa, volite se ljudi još jače u ovoj godini! A, volim i ja vas! 😉

DOLLY, srećno draga, ja sam i dalje u ravnici! Računaj na mene!

ELEKTRA, da te neko pravi stisne u svoj zagrljaj i ne ispušta! 🙂

EXXX, gde si druže, ne mogu da te pronadjem i pored poziva? Sve najbolje!

IVANEEEEE, pa da znaš, zaista nam fališ ovde. Velika je praznina bez tebe! Vraaaaati se u novoj godini! Pliz!

JADRANKA, draga, želim ti Blog u novoj godini!

LECO, tebi ću i uživo sve da kažem!

LJUBBICE, dobro mi došla!

MAKI, hvala na „upućivanju“ u ove vode, blogerske!

BRESKVICE, budi i dalje tako „slatka i mirisna“ !

MARIJA, lepa ti je muzika. Ne odustaj!

MAROUK, želim ti ispunjenje najveće želje!

ADVOKATICE, draga i mila moja, ostani takva i hvala na pomoći oko Bloga!

MILANICE, ljubi te tetka!

MILINA, srećno ti u novoj godini!

MIMOZO, dobro došla!

RAINBOWICE, srećno draga!

SANJARU, sanjari, sanjari, sa nama u društvu!

SANJOČKA, LJUBIM VAS SVE!

SARO, neka ti bude srećna nova godina!

STEVO, pivski pozdrav i samo da ga ne manjka u novoj godini! 🙂

VECO, čekam te na terasi u ponoć! Cmokić!

VERKIĆKO, neka te prati sreća u 2011. godini!

ZELENO, volim te zeleno! Cmokić!

ZMAJČEK, vidimo se u novoj! Srećno!

ZORICE, poslednja poslastica! Srećno!

Oprostite na različitim veličinama čestitki. Bio je ovo ogroman posao radjen sa puno zadovoljstva!

Vidimo se, dragi prijatelji, u 2011. godini.

Ljubim vas sve!

PS: Ne znam na šta sve ovo liči, ali, imate priliku da izaberete sebi čestitku. Ima ih dovoljno.

Verujte mi na reč, da JA OVAKO NEŠTO NISAM NAPRAVILA.Word brlja, ubiću nekog u novoj godini!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

40 thoughts on “ČESTITKE!!!!!”

  1. Šta god da je Word uradio, zaista svaka čast na trudu! Sve je prelepo, toplo, s puno ljubavi upućeno, šareno,veselo i baš mi prija 🙂
    Hvala na lepim željama – uzvraćam, a posebno se radujem druženju i u Novoj 2011.
    SVE, SVE, SVE NAJBOLJE I TEBI I TVOJOJ DECI! 😀 😀 😀

  2. Dudice draga, piva sigurno neće faliti, ali ostavićemo pivce u bocama 😉 Tebi želim još sto pedeset godina blagostanja, a da ti ne bude dosadno, nek’ se usput pojave neki problemčići koje ćeš preko noći rešavati! SNG!!!

  3. Dudice moja, hvala na lepim željama, ja tebi od srca želim pre svega dobro zdravlje, zadovoljstvo na svim poljima, jedno malo unučence da te usrećuje, sve ono što i sebi.
    Mi smo pre šest dana ostali bez Astora, pa nam je ovo period tuge i nismo baš praznično raspoloženi, ali ti to, nažalost, odlično razumeš.
    Ljubimo te mi svi zajedno.

  4. Hvala vam od srca svimaaaaaaaa, da ne nabrajam posebno! Jako mi je krivo što je sve ispalo kao prava papazjanija. I izgled bloga smo nešto sje*ali, i nikada mi neće biti jasno šta se desilo! No, važne su želje! POLJUBACA MILION VAM ŠALJEM! 🙂

  5. Dudice, uskoro će evo i ova godina biti za nama, medjutim ja ću je se uvek, bez obzira koliko teška bila, rado sećati jer sam u njoj upoznala sve vas!
    Za sreću je malo potrebno i ubedjena sam da će nam Nova biti mnogo bolja iako neće biti laka.
    Ti i ja dobro znamo da se radujemo i uživamo čak i u malim stvarima, zato dok je nama naše dece i predivnih prijatelja mi ćemo sve moći!
    Hvala ti mnogo na lepim željama i tvom predivnom prijateljstvu!
    Ljubim te mnogo!

  6. Draga Dudo
    hvala ti na lijepim željama.
    U ravnici ćemo se sigurno družiti, jer moji putevi i dalje, vode ka ravnici. Dokle- ne zna se 😉
    al, eto.. dođi i ti malo međ ove planine 😉

    Tebi i tvojoj porodici želim mnogo sreće, ljubavi i uspjeha.

    Sve najbolje želim svim blogerima.
    Živjeli!

  7. Duduska, zelim ti dobro zdravlje,dovoljno novaca za normalan zivot,da se igras sa unucima,druzis sa pravim prijateljima,da ti cure budu ispunjene u srcu i uspjesne u poslu,i da ostanaes takva kakva jesi humana.Ziva mi i zdrava bila josh narednih stotinjak godinica od srca ti zelim. CMOKKK!

  8. Hvala i tebi Dudo na lepoj čestitki. Sve najlepše i najbolje ti želim!
    Za ovo uvođenje u blogerske vode, khmm…često se i sama dvoumim je li bilo bolje „pre ili posle“. U odnosu na realno i virtuelno trošenje vremena!?
    Ali fakat je da je ušlo pod kožu i da ne izlazi tako lako. 😆
    U svakom slučaju ja sam na neki način „guilty as charged“ 😆

  9. Hvala ti Dudo, na lepim željama a posebno na želji da otvorim blog. Taman kad sam htela da ti napišem da ne znam čime bih „punila“ blog, bacila sam pogled kroz prozor i videla mnoštvo zanimljivih stavari.
    Neka ti sve započne sa srećom ! Neka ti se ostvare sve želje !

  10. *Hvala ti Jadranka na lepim željama. A što se tiče tvog bloga, ne znaš ni sama kako će ti pljuštati ideje. Možeš da pišeš i pesme ako si tako nadarena, možeš svaaaaašta, šta ti je volja. Razmisli i prioni na posao! Hvala ti puno! 🙂
    (smajli se pravi tako što staviš ovo : i zagradu ovu ) i onda dobiješ ovo 🙂
    A ako hoćeš da je jako smeje, onda staviš ovo : i veliko slovo D i dobiješ ovo 😀 )

  11. Vidiš Jadranka, nisi dobro. Pišeš dve tačke : pa iza njih zagradu ili veliko slovo D. Evo ovako :), ako hoćeš namig onda ; pa zagradu, ako hoćeš tužnog onda opet ovo : i kontra zagradu, tj. 😦
    Pozdravljam i za tebe, jeste bio sunčan, ali ‘ladan, do zla boga. Čujemo se posle praznika! 🙂

Оставите одговор

