VODOPIJA

U nedostatku inspiracije, pronadjoh ove fotke koje mi je ćerka skinula sa svog mobilnog telefona.

Naime, ovo se desilo pre tri nedelje, kada su bile one fantastične vrućine.

Mesto dogadjaja: sto ispred kafića tramvaja Trčika.

Moja ćerka i zet, sede i uživaju u divnom danu i ćaskaju. Odjednom, poče da im se muva oko glava jedna osa. Približi se čaši, pa ode i tako nekoliko puta. Onda ćerki padne na pamet da prospe malo vode na sto da vidi šta će se desiti. I, desilo se ovo:

Bila je sirotica, žedna. Dugo je pila vodu i, zadovoljna, odletela.

Bilo mi je simpatično kada mi je sve ovo ispričala i dala mi ideju za novi post. Nije baš bog zna šta, ali za promenu, može.

Inače, osa mi je jedanput, za malo, došla glave. Nagazila sam je u kolima, pa me je ubola. Noga je počela strahovito da me boli i otiče. Završila sam u hitnoj pomoći na injekcijama, savetom za stavljanje obloga i par dana bolovanja. Najverovatnije da je bila nečim „zatrovana“.

Još par puta me je ubadala, ali bez naročitih posledica. Jedino je bol bio prilično jak.

Jednom prilikom mi se prošetala kroz nogavicu od farmerica, pa kada je stigla do butine, nije mogla dalje i TRAS u nogu. U tom momentu, ja sam stajala ispred neke grejalice na butan gas i pomislila sam da sam se zapalila.
Počela sam da skačem po sobi i vičem GORIM, GORIM. Na to je moj tata skočio, počeo da me okreće i govori da nema vatre na meni, tj. da ne gorim. Ja sam i dalje skakala i pokušavala da skinem farmerice. Kada mi je to pošlo za rukom, iz nogavice je ispala osa ili zolja, kako je mi zovemo. Na mojoj buti su bila tri uboda, sa crvenilom oko njih. Bogami, strašno je bolelo. Mazala sam mesto nekim lekićem za to, a posle nedelju dana je počelo da svrbi, užasno.

Eto, tako ja „obožavam“ zolje, no, ova situacija na stolu je bila bezbolna! 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 thoughts on “VODOPIJA”

  1. Eliksirče, čim pre sakupiš novce – otvaraš kafanče „KOD ŽEDNE OSE“ i na zidovima uramljeno stoje „bocke“ tvoje, a svoje „bocke“ mogu ispripovedat i ostali gosti kafane; ono što vredi, neka krasi zid 😉

  2. Evo, ja ću odmah ispripovedati svoju 🙂
    Mene jednom bocnula za usnu i to u devetom mesecu trudnoće i napravila mi zamalo čitavu tarapanu. Opasno su opasne 🙂 I nikad, bre, da utole tu žeđ!
    Znači, da ne sedim ispred Trčike 😉 🙂

  3. *Stevo, ne znam da li bih ikada otvorila kafanu, mada sam imala ideju, ali samo za žeMske, s tim da se organizuju tematske večeri. Ali, propalo je sve a ja omatorila.
    Što se tiče „bocki“ na zidovima, bilo bi bolje da okačim „butke“, ali ne svoje, jer, poznato je, godine su učinile svoje! 😉

  4. Zavisi od osobe i koliko je sklona alergijama. Alergična sam na svašta, ali kada me ujede osa, javi se samo crvenilo i kraj. Ipak radi predostrožnosti uvek nosim lek protiv takvih stvari.
    Moja najveća alergija je na ujed pauka. To izgleda strašno, svrbi nenormalno i nedeljama vučem ogroman crveni vreo pečat na sebi koji je inače jako tvrd. Desilo mi se jednom prilikom da nisam mogla da ubedim doktore da nije “ pozamašna infekcija od krpelja kojoj je potrebna hitna intervencija „. Uspeh da objasnim, na svu sreću 🙂

  5. *Neno, nisam ni ja alergična na osu, samo se to jedanput desilo kada me je sevnula za nogu da je užasno otekla. Lekari su mi rekli da je osa bila neka zaražena!
    Dobro si se ti izvukla. Znači, pauci mogu da ti dodju glave. Baš nezgodno! 🙂

  6. Dudo tvoje dogodovstine su za snimanje filma,Setila sam se bliskog susreta sa osom kao klinka i babe kako me juri sa nozem.Izbezumila sam se a baka je samo htela da prisloni noz sirom stranom da hladi ujed…Eto Dudo zedna osa posetila me na detinjstvo , ova moja je bila kraj bunara gde smo se igrali.Sad cu da zovem drugaricu na kafu da se podsetimo tih dana.I jos nesto-PADA SNEG…Kiss

  7. Dudo ose često idu okolo da piju vode. Na barici, koju sam pravio da se pačići kupaju ih ima na stotine. Pošto ose jedu i meso, njima je voda potrebna, dok pčelama to toliko nije, koje vodu nalaze u cveću. Naročito treba biti oprezan ako se pije voda, ili sok, direktno iz flaše, jer tada se može „popiti“ i osa, koja ugrize za grlo i pošto sledi otok, može biti jako gadno.
    Moj kompija je alergičan na ujed pčele i to je tek velika muka.
    Svaka čast tvojoj kćerki što je imala strpljenja za slikanje ose. 🙂

  8. Šteta je što nismo toliko inteligentni kao bića, da shvatimo šta neka životinjica – insekt ponekada želi od nas….))))
    Eto vidiš, ko pokuša, poput tvoje ćere, taj i shvati…)))
    Lepa pričica Dudo ))))))

  9. E te male vodopije uopšte nisu bezazlene. Moja Kraljica Majka ako ne ode odmah u hitnu nakon njihovog uboda može da se pozdravi sa nama 😦 ima alergiju. Letos je pičila sama na motoru čim ju je ubola…sreća, sve je dobro završilo…samo nisam sigurna šta je planirala da radi ako joj pozli na tom istom motoru?!!!

  10. Dobro mi došao Honey badger. Što se tiče saveta za moju „alergiju“, nemam ga, zaista, zato što samo prodje, verovatno kada se telo malo aklimatizuje na te velike temperaturne razlike. Znam kako je neprijatno. I ove zime sam imala, no, brzo je prošlo. Nisam se nikada obraćala nekom alergologu zato što mislim da ne bi imali ništa pametno da mi kažu. Koliko se sećam, čak sam se i mazala kremom: Glaxal Base,hypoallergenic, perfume freee, lanolin . free, non greasi, for sensitive skin. To mi je malo pomagalo da lečim izgrebanu, od svraba, kožu. Ova krema je donešena negde od spolja.
    Srećno!

Оставите одговор

