RAZNO

Opet me čačka doček nove godine i uopšte, ukrašavnje, vezano za nju. Ovo su fotke iz jednog šoping centra u kome su bila moja deca, sada, ono, dok sam ja brinula da li su stigli ili ne.

Šta reći? Predivno, šarenilo, ali, ni malo jeftino!

A ovo su one štipaljkice što sam ja šacovala u Univeru i danas ih konačno, kupila. Na moju žalost, ostalo je samo jedno pakovanjce, ali, pronaći ću ih ja još, sigurna sam!

i iz drugog ugla

veličine su oko tri cm

Jako su slatke, zar ne? Ja inače obožavam sve malecke ukrase i imam ih jako mnogo. Jako je interesantno dok ih kačim na jelku, ali zato skidanje, uf, treba puno vremena i mnogo je teže!

Toliko o novoj godini!

~~~~

Secate se Teodore
i mog divljenja prema njenom optimizmu. E, pa danas sam je srela, posle duuuugo vremena. Porasla joj kosa, posle hemo terapije. Jako smo se obradovale jedna drugoj. Bila je sa svojim bratom. Pitam je šta ima novo, na šta mi ona, opet u svom maniru, odgovara sa osmehom na licu. Operisala sam kvržicu i na drugoj dojci, majka je otputovala na onaj svet pre par meseci, a sestra i ja smo same. Uf, kažem ja, a ona se smeška i kaže: ma, to je se u redu, tako je trebalo da bude. Pitam je da li je sestra nekako reagovala na mamin odlazak, a pošto ona ne priča, rekla mi je da ne zna, tačno. Mamu su prethodno smestili u dom i odlazili kod nje u posetu, tako da se verovatno i navikla da mame nema kod kuće.

I tako, Teodora, živi svoj život sa bolešću koje „nema“ i sa sestrom koja ne priča, ali, ne dozvoljava da je to poremeti da u životu pronadje smisao i neku, svoju, sreću. Zaista joj se divim!

~~~

Danas je u Novi Sad stigao ogroooooman brod, neki teretni. Nije mi jasno kako se provukao ispod Duge, jer mi deluje kao da je mnogo viši i da je morao, bar malkicke, potkačiti donji kraj. Ali, nije, koliko sam mogla da zvirnem iz autobusa.

~~~

Malo me grize savest što vam se nisam pohvalila još u SEPTEMBU, kada je moja ćerka diplomirala na Visokoj poslovnoj školi. Nisam to učinila zato, što sam čekala da dobije diplomu, pa da se onda „puvkam“. A pošto diplome neće biti još skoro, eto, da ne bih pukla na bok, svečano vam JAVLJAM DA JE MOJE DETE ZAVRŠILO FAKULTET, sa posebnom preporukom od strane istog, nakon uradjenog fantastičnog biznis plana, sa kolegom.
Otvarali su novi biznis: farmu nojeva. Eto, ušli su medju deset najboljih.

No, kako stoje stvari u našoj divnoj zemlji, bar što se zapošljavanja u struci tiče, nemamo „vremena“ da traži posao, već je sa sestrom počela da radi u prodavnici obuće. Porodični biznis! A ja sam vam (kao penzioner, konačno, nekom i donela korist), direktorica firme! Eh, nije to onaj direktor, koji se tamo drči i maltretira osoblje. Ja sam direktor iz senke! Kad one otputuju, ja sam ovde da obavim sve što treba, pa i kurirske poslove. To sve nije uticalo na moju promenu odluke da i dalje čuvam moju Nanu! Ima novu fazu. Svaki dan, bar pet puta mi kaže: ja tebe puuuuno volim! I onda se zagrlimo i mazimo i tepamo jedna drugoj!

~~~

Eto, sve mislim da sam imala još nešto da vam kažem, ali sam zaboravila! Ma, imate dosta za čitanje i ovo što sam napisala! Ajd, u zdravlje, dragi moji!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

30 thoughts on “RAZNO”

  1. Eliksirče draga, čekam poštara da mi donese ono veliko bure piva (stopedeset literi u gutljaju), jer ti častiš a ja čestitam, bez obzira što je to bilo pre par meseci! Što se onog broda tiče… mora da je izduvao gume da se provuče ispod Duge :mrgreen: Inače kod nas one kamiončine što mešaju beton uvek tako čine ne bi li prošli ispod nadvožnjaka :mrgreen: Pozdrav, Dudo!

  2. Ala si zDUDAla svasta 😀
    Ukrasi su fenomenalni, a znam tvoju ‘boljku’ i meni se svidja to kod tebe.
    Za Teodoru se divim i pitam, kako si linkovala a? 😯
    Direktorice sa cerkom koja je zavrsila fax i brodom ispod mosta i Nanom i…. kukuuuuu, sve bre super stvari nista lose, kucam u drvo, kuc, kuc, kuc! 🙂

  3. Ne znam zašto, ali tvoji me textovi nekako, uvek ostavljaj bez komentara. Čitam ih redovno, i kao da sam sve to i sam video ili doživeo. ali nemam šta da kažem, samo uživam u prizoru, doživljavam situacije i susrete i ćutim.

  4. *Bensedinko, pa, eto, ja skromna, pa ćutim. Na Pozorišnom trgu, do prolaza u Pariski magazin, Shoe box, a imaš pod imenom na FB, pa možeš pogledati cipeliške i čizmuške. Od nedelje stiže nova tura, italijanska, a za koji dan i tura iz Švedske! Eto! 😉

  5. Od cega sad da krenem?! Novogodisnje atmosfere kod nas jos nema, sve nekako sivo, kisa, radnje uobicajeno dosadne. Bice valjda uskoro.
    Teodora-cudo od zene.
    Cestitam od srca na diplomi, doci ce valjda vreme kad ce i kod nas poceti da cene obrazovanje, kreativnost i preduzimljivost. Dotle, uzivajte u cipelama. One su moja teska boljka, mogla bih tri puta dnevno da kupujem nove, daj slicke! 😛

  6. Ej Dudiceeeee, da udahnem vazduh posle ovoliko lepih vesti ))))))

    Kao prvo, znaš koliko mi je drago za tvoje dete )))))))))))))
    Sve čestitke – trebalo je sve to progurati zajedno sa njom…)))

    Tvoja prijateljica je fascinantna osoba i želim joj zdravlje dugo dugo….

    Mala Nana ti je ulepšala vreme, jer ti si duša kojoj treba mnogo ljubavi,a ujedno i da izliješ svoju dobrotu i ljubav koju imaš za svakoga na ovom svetu…

    Ukrasi su divni, znaš koliko volim praznike ))))
    Uživaj mila moja iz sve snage )))))))))))))))))))))
    Ljubi te tvoja Veca )))))

  7. *Veco, znam da ti je drago, kao i meni, kada čujem da je dete od mojih prijatelja diplomiralo. Trebalo je to sve „odraditi“. I muke i predavanja i ispite i učenje, uf, prošlo je.
    Teodora je lik za Ginisa!
    Moja Nanuška je jagnješce moje, blizanačko. Da vidiš kako mi se obesi za nogu i ne da mi da idem kući! Joj, kako mi je žao! Sutra ćemo se maziti!
    Eh, još malo i počinjemo sa ukrašavanjem! Uzvraćam poljubce! 🙂

  8. Prvo – čestitke na diplomi (izeš papir, važno je da je završila!) !!! To nije ni malo laka niti mala stvar!

    Što se Teodore tiče i tada i sad me oduševljava i samo tako i nikako drugačije kroz život ne bi uspela da prodje sa svim nedaćama koje su je sustigle!

    Nova Godina kao i uvek…šarenilo, milina jedna, da se razboliš kada vidiš šta se sve nudi a i da uživaš, pareći oči 🙂

  9. *Hvala ti Sanjočka, samo kad je završila. Da ne kažem šta može sa diplomom SVE da uradi. Ali, doći će ta neka, bolja vremena, kada će se i to ceniti!
    Teodora je carica!
    Danas smo kupovale ukrase za radnju, za izlog! Milina od izbora u Temerinu u jednoj maloj radnji, fantastičan izbor! 🙂

  10. *Alex, hvala ti na lepim rečima i drago mi je kada svratiš. Ne daj se druže, oslušni vrapce kako zadovoljno cvrkuću, mada, zaista mislim da ih čeka teško vreme. Možda bismo trebali od njih da naučimo, da se samo radujemo što smo osvanuli u novom danu. Pozdrav i glavu gore. Deca te gledaju, da znaš! 🙂

  11. Ne mogu da verujem, meni je promakao ovaj tvoj post, ali obzirom da si nadarena za pisanje lepih tekstova, natenane sam sve pročitala. E pa’ čestitam na diplomi, neka je ona zatrebaće, a dotle neka rade na ovom poslu, važno je da se radi a bogami i ti imaš „direktorsku fotelju“, čuvaj je, u ovim teškim vremenima je teško doći do nje a kamoli je sačuvati. Pozdrav!

  12. *Zorice, nisi zakasnila nikada, vidiš! Hvala na lepim rečima, a direktorska fotelja nije ni blizu one prave. Iskoristila me ćerka kao penzoša pa ne mora da me prijavi, a mogu da joj pomognem oko posla! Pozdrav i tebi draga moja! 😉

Оставите одговор

