POČELO JE, POČELO!

Useo na mene neki „nepoželjni“, ko smrt na babu! O, jebo te onaj tamo, mani me se čoveče. Uredno ga brišem, a on ostavlja uvek po koju reč, naravno na engleskom. Kako već nije ukapirao da ga ne objavljujem i da treba da se otkači.

WordPress mi ga smesti u nepoželjne, verovatno zato što nije „bljutav“ i nastran, ali mi, ipak, ne treba! Ima on tamo one njegove, pa neka se njima kači.

Elem, ovo je bilo onako, usput!

~~~~

E, to POČELO JE, POČELO, odnosi se na doček, nove, nam, godine. Pre neki dan sam ušla u jednu od Univerexportovih prodavnica na Limanu 3 i iznenadila se izborom ukrasa. No, nije to bila ne znam kakva količina, ali, ipak mi nešto bilo drago. Ja se jako palim na ukrase i uopšte polažem dosta pažnje na sredjivanje stana u dane dočeka.

Novogodišnji magneti

Obavezno imamo jelku, na žalost moju, veštačku, mada se jako dvoumim da se napravim blesava ove godine i kupim jednu „mirišljavu“ pravu i posadim je u dvorište. Volim kada miriši borovina u sobi, a kako nas ne greju već par godina onako kako bi trebalo, sigurno će se održati do tamo nekih povoljnih dana za sadnju.
Videću još, to su samo moje želje!

(ovaj deo pišem ponovo, pošto sam nešto zasrala i obrisalo mi se pola posta, jooooj, kako sam besna!!! grrrr)

Ma, ne znam ni šta sam sve napisala, preselo mi, kada moram ponovo. Budala jedna matora, ne znam kako sam ovo uspela, majke mi!

Ajd, prisećaću se!

Rekoh da sam bila u Univeru i videla preslatke štipaljke, boje starog zlata sa motivima deda mraza (konture), pahulje, irvasa i sl. Moram ih kupiti, jer mi samo one fale od milion koje već imam.


Obavezan je, naravno i Deka mrazuljak, koji, na mojoj jelki, zauzima počasno mesto, na vrhu! Odatle ima najbolji pogled, a ako želi, može i da aterira!

Imam i jednog na sankama, koji nosi brdo nekih malih poklončića. On stoji ispod jelke!

Obavezan detalj na novogodišnjem stolu je i neki aranžman sa borovinom, svećom i pokojom kuglicom, sijuckavom!
mada može i nešto ovako!

Sijalice, ona majušne, obavezan detalj, koji stvara poseban štimung. Razvučem ih po garnišni i po cevima od radijatora, koje idu odmah ispod plafona oko sobe. A, mogu i ovako da se aranžiraju!

venac sa sijaličicama

I, na kraju, obavezan detalj na stolu, salvete, sa novogodišnjim motivima! Ima ih raznih, no, na kakve ću naleteti, videćemo!
Evo, neki izbor!

salvete sa raznim novogod. motivima

E, pošto sam ispričala kako ću sve srediti, ostaje mi SAMO da smislim jelovnik. Za to, sva sreća, ima još dosta vremena!
A ovako je izgledao moj stan pred doček 2010. godine a post pod istim naslovom!

A kako ste vi?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

40 thoughts on “POČELO JE, POČELO!”

  1. Hvala na pitanju, mi smo dobro, a znala sam da će me tvoj post zabaviti i oduševiti kao i uvek. A što se tiče nastupajuće Nove godine, veruj mi ja sve čekam zadnji trenutak za pripreme, a vreme tako brzo proleti. Pokušaću, obzirom na moje godine, da malo bolje isplaniram svoje vreme, kako bih u svemu tome uživala ♥

  2. *Verkić, hvala ti, pozitivnice jedna! Sa toliko radosti sam želela da napišem sve o novogodišnjoj euforiji, a onda obrišem pola, pomoću kojih trikova, nemam pojma! Mislim da je prva verzija bila nekako „mekša“, ali, onako besna, dobro sam još i završila tekst! 🙂

  3. Eliksirče draga, mislim… baš fino i lepo 🙂 Inače, ja za ove i one blagdane volem da imam za tri dana hrane da se mogu prejesti jedno pet-šest puta, i naravski sto litara svakojakog alkohola i burence piva od pedeset i pet litera, ali ne mogu da se napijem, jer pijančenje uvek odlažem za sutra 😉 Dudice draga, neka ti bude dan za danom lepši od lepšeg, makar do prvog snega i prvih praznika 🙂

  4. Meni nekako jos rano, jos me nije uhvatilo, ali inace obozavam sve novogodisnje kombinacije. Zadnjih godina kupovali smo prirodne jelke, bas zbog tog mirisa koji pominjes, a onda sam samu sebe psovala do aprila jer nisam mogla da otrebim iglice. 😛
    Nije tema, al moram da ti kazem-trenutno me drzi druga vrsta radosti, postala sam tetka jednog preslatkog malog Andrije, samo o njemu mislim i cekam da ih puste kuci da ga ugnjavim od glave do pete. Sad ludujem po bebi radnjama; znas kad ti deca porastu, pa se uzelis svih onih minijaturnih stvarcica, pa ne znas sta bi pre. Tako ti je kod mene ovih dana. 😛

  5. *Sanja, čestitam ti malog Andriju. Ništa mi ne govori o toj radosti. Bila sam i ja tetka, prvi put, kada još nisam bila udata. Totalno sam skrenula sa pameti kada mi se rodio sestrić. Skoro svaki dan sam mu kupovala nešto od benkica, portikli, igračkica, gaćuški i sl. Divan je to osećaj!
    Mene iglice ne brinu. Otresem je celu u sobi (ako je bez korena), skelet bacim kroz prozor, onda sidjem po nju i odnesem je do kontejnera! Mene polako hvata, samo kada vidim ukrase. Kupila bih svaaaaašta! 😉

  6. *Dolly, eto vidiš, prodje i ova, za čas! Kod nas u zgrdi se ukrašava i ulaz, onim sprejom i šablonima vezanim za novogodišnje praznike! Lepo je to i ja jako volim! Moje devojke su navikle na ukrašen stan. Ta admosfera podiže raspoloženje, definitivno! 🙂

  7. *Bensedinko, ne spominji mi klopu. Uvek se svede na isto. Moje ne jedu prasetinu, pa je to uglavnom krmenadla punjena kobajom ili jajima, pa se jede uz neku salatu ili podvarak. A sarma i kisela čorba se podrazumevaju! No, videćemo još, možda bude i nešto drugo! Mene interesuju samo slatkiši! 😉

  8. Znači Dudo, ako hoćemo da ti nabacimo jaču polovinu, samo da mu kažemo da nabavi veću količinu novogodišnjih ukrasa i bićeš popaljena 😆 Ajd važi, nije na odmet znati :mrgreen:

    Ovi moji…mama, tata, sestra, shogi…tovarili juče sa tavana ukrase i svašta nešto, seka pravi ikebane sa sestrom nam od strica koja plete prelepe korpice…biznis, šta da ti kažem 🙂 Ja još nisam euforična, ostavim to za kasnije, da osećaj ne izbledi prerano pre božića 🙂

  9. *Sanjočka, e, baš volEm što su razradile biznis sa aranžmanima! Divota jedna! Ni ja ne okitim sve odjednom. Kako se približava doček, dodajem svaki dan po nešto i tako, 30. je sve spremno! 🙂

    E, Sanjočka, taj NEKO bi morao da ima malo VEĆE KUGLE da bih ga ja prihvatila! 🙂 🙂 🙂 😀 😀 😀

    Nemam pojma ko je ta riba na aVataru! Nešto mi je poznata, čak i liči malo na meneka! 😉

  10. danas sam postavila prvi zeleni venac na vrata ispred kuce, ukrasen bozicnim figurama, kod nas prvo stigne Bozic, onda Nova godina i onda jos jedna Bozic… 😀

    divne su ti slike, a ti si luckasta kao uvek i divna 😀

  11. Dudo uvek se veselim ovim novogodisnjim ukrasima i uvek ukrasavamo kucu ali tek posle 13 decembra,tad pravimo medenjake za Bozic i sledeceg dana kitimo jelku.Celu kucu osvetlimo lampicama i nekom je to mozda kic,bas nas briga…Celo selo bude okiceno i lepo,jos kad bi pao sneg pa da bude pravo…

  12. *Milina, mogu da mislim šta ćeš sve napraviti za novu godinu.Tvoje rukotvorine! Ja obožavam taj, novogodišnji kič! Pa u celom svetu je takvo. Nije nova godina svaki dan. Valje lepo ispratiti staru i dočekati novu! 🙂

    1. Dobro došla Nedžma na moj blog. Iznenadila sam se kada sam videla komentar na ovaj post iz novembra 2010.
      Sada sam na drugoj adresi sa stanom, živim sama i sve je nekako izgubilo smisao, što se ukrašavanja tiče. No, okitiću i ove godine jelkicu, veštačku, jer za pravu nemam mesta.
      Sve najbolje i puno pozdrava!

Оставите одговор

