37 мишљења на “JEDAN ISTINIT CV”

  1. Dudo, a šta su to mu*a? 😆 Ne bih imala to nešto 😉 E, čitala ovaj CV već ranije, ma, odličan je! Da li bi neko zaista hteo da čuje istinu? Nemam pojma, mislim ponekada da je sve to uzaludno…da samo tu i tamo dobar CV odigra ulogu pri zapošljavanju 😦

  2. U moje vreme nije bilo ovakvih sranja! Dodješ u firmu, malo razgovaraš, i onda radiš i vidi se da li znaš ili ne znaš! Mislim da je ordinarna glupost pisati CV, jer možeš napisati bilo šta, da si nobelovac, ili imaš samo dva razreda osnovne; ergo, kad počneš da šljakaš sve se vidi: ILI ZNAŠ, ILI NE ZNAŠ A sad kao moderna sranja CV, jer poslodavac nema vremena, želi unapred da zna sve o tebi, a ja mrzim ako moj prvi sused zna previše o meni, kamoli „poslodavac“! Mislim da će ova „moda“ za par godina izaći iz mode, akoli ne izadje, meni je svejedno, ja kao slobodan strelac ne odgovaram nikom, čak ni onom gore, jer u njega ne verujem. Lepi pozdravi, Eliksirče!

  3. *Stevčo, to se nekada zvala molba za posao, jebeš ga! A ovo danas je sve otišlo u materinu. Sve je na engleskom. To obožavam pogotovo, kada engleski pišu ćirilicom. I onda je važilo pravilo da natandrčeš šta imaš od škole, ako imaš nekog radnog staža i to napišeš i gotovo. U principu, svako ko je ispunjavao uslove oglasa, dolazio je na razgovor. Ja sam, uglavnom radila u kadrovskoj službi u koju su i stizale molbe. Živi smo se upišavali kakvih je tu molbi bilo! 🙂

  4. Originalno i zabavno, tu nema spora. Kad je u pitanju zaposljavanje, uopste se ne bih smarala da ga pozovem na razgovor. U moje vreme, posao se dobijao preko debele veze, drago mi je da su danas ipak drugaciji kriterijumi. Inace, da mi kandidat posalje ovakav CV smatrala bih ga socijalno neprilagodjenim, daleko je to od iskrenosti. Sve ovo moze da se kaze i kulturno, bez nipodastavanja, koje je prisutno u svakoj recenici.

    Ne, ovakav pristup mi ne bi ulivao poverenje, ne smatram da bi to bio covek na kog je moguce osloniti se, zato sto postoje u radnom procesu situacije akd nije moguce ispostovati vikend i radno vreme. Naravno, red je ljude za to nagraditi, da bi znali da je njihov trud primecen i ocenjen, ali je ok i ocekivati da, kad je nuzno, prerasporede prioritete.

    Nisu poslodavci ludi, jasno je njima i sta zaposlene motivise i sta ocekuju i sta zele, i sta mogu da pruze. Covek mora i sam da proceni koliko mu neki posao ili firma znaci da bi podneo neke „zrtve“. Sve je to tamte za vamte. Govorim iz pozicije i zaposlenog i poslodavca, obe su mi poznate.

  5. *Baklavice, ja sam ti tip znatiželje. Mene bi još kako zaintrigirao ovakav tip. Volela bih da ga vidim i popričam sa njim i garantujem da bi bio radnik na nivou: otvoren, vredan, radan, uvek bi istinu sasipao u facu, ne bi govorio dok ga ne pitaš i bio bi strašno cool tip, sa fantastičnim smislom za humor, što bi koristilo njegovim kolegama na poslu, a i meni, kao poslodavcu, pošto volim strašno da se smejem. Ali, to, takodje, ne znači da ne znam i ne poštujem rad i vreme provedeno na poslu.
    No, različiti smo, pa, samim tim imamo i različite kriterijume!
    Pozdrav! 🙂

  6. Sad smo pravi black and white 🙂 . Ja ga i dalje vidim kao neotesanog, na poslu garant dzangrizavog. Sretala sam takve tipove u realu :lol . Vidim ih kroz pitanja tipa:
    – Dobro a zasto sad bas ja treba to da uradim. Mislim, ako malo proanaliziramo situaciju, nisam ja za to dovoljno placen ……. :lol

    Samo uzivaj, Dule, ja se drzim nekih drugih kriterijuma 🙂

  7. Dugo me nije bilo kod tebe na kafici Dudo, ali evo svratih. Nemam opravdanje, pa te molim da me opravdaš u sebi.
    A sad, da li bih napisao ovako nešto. Ne da bih napisao, nego sam nekoliko puta pisao i mnogo teže stvari, i to u vojsci gde je svaki bunt bio žestoko kažnjavan. Da je više takvih i da ljudi znaju kako da ostvare svoja prava, ne bi se dešavalo ovo što se dešava od dna bo vrha u ovoj zemlji.

  8. *Archibalde, uvek si dobro došao a kafica je upravo skuvana.
    Drago mi je što poznajem bar nekog ko je u stanju da napiše ovak CV.
    Očigledno je da si pisao na „pravi“ način i u vojsci, čim te nije „pojeo mrak“.
    Izvini i ti mene, ni ja nisam baš „uredan“ gost kod tebe, ali, kad god svratim, zaista, uživam! 🙂

  9. I moja hacienda je otvorena non-stop. Ne zameram ja vama ženama, jer znam da imate svoje priče i da muške priče nisu vaš fah. Mada moj blog vrlo retko i posećuju muškarci. Dođe poneki, ali brzo pobegne. Previše je tu emocija za njih. Ja imam običaj da kažem za sebe da nisam muško, jer se ne uklapam u muški svet, ne interesuje me politika, sport, automobili… i ne pijem „Jelen“. Navrati kad stigneš 🙂

  10. *Navratiću, naravno! Sramota me je da, pod stare dane, nemam baš puno slobodnog vremena. Veruj mi, sada sam najangažovanija od kada znam za sebe. To je na žalost, jer radim poslove koje ne bih izabrala baš svojom voljom, ali, život nam nametne. Znači, jedini razlog mog ne dolaska kod tebe je taj razlog! 😕

  11. Odlično, i ne, ne bih napisala ovakav CV jer na papiru je teško shvatiti ironiju i duhovitost koja je svakako prisutna ))))
    Ovako nešto, rekla bih samo oči u oči )))))
    Volim ljudima ponekada reči neuvijeno ono što želim…gledati ih oči i biti sigurna da su shvatili ))))))

  12. *Veco, ne bih ni ja u ovim godina takav CV napisala, medjutim, mladina, koji godinama čekaju posao i koji su napisali na desetine CV-ija, ne zameram što kroz ovakav vid ironije i „bezobrazluka“ pišu companijama u kojima se, najverovatnije, neće zaposliti. Jer, da bi došao u jednu takvu, treba da imaš krvnu ili debelokumovsku vezu!
    A što se tiče gledanja u oči, volim i ja da gledam reakciju! 😉

Оставите одговор

