MALO ŠALE I ZANIMLJIVOSTI

Lalin komplet za prvu pomoć na putu!

VICEVI

Kako prepoznati bebu Zemunca u inkubatoru?
– Ima zatamnjena stakla! 🙂

~

Kako glasi turistička reklama za Zemun?
– Dodjite u Zemun, vaš auto je već ovde! 😀

~

Stao Zemunac pored autoputa jer mu pukla guma. Izašao da je zameni, stavio dizalicu ispod auta i odjednom zaškripaše gume. Da vidi koje, ono orgak iz Zemuna. I pita ga:
– Brate, šta radiš to, brate?
Ovaj mu odgovara:
Ništa, brate, skidam gumu.
A na to će ovaj:
– Brate, skidaj ti gumu, ja ću radio. 🙂

~

Šta kaše Zemunac kad ga izvedu ispred sudije?
– Danas ste lepši nego juče! 🙂

~

Zašto ni u jednoj teretani u Zemunu nema džaka?
– Pa šta će im kad imaju Dorćolce.

~

Pita ćale Zemunca:
– Daj knjižicu da vidim ocene.
– Ne mogu.
– A zašto?
– Dao sam je Kizi da uplaši roditelje. 🙂 🙂

~

Šta kaže mali Zemunac, kada se tek rodi?
– Znači, kmeeeeee! 🙂

~

Šta radi Čak Noris u Zemunu?
– Ono što mu se kaže! 🙂

~

Kako se Zemunac moli Bogu?
– Brate, ako te ima, kaži mi kako da se sakrijem kao ti!

~

Šta kaže Zemunac kada ga prosjak pita da mu da pare za ‘leba?
– Jedi bez ‘leba? 😕

~

Zašto je „smart“ omiljen auto medju Zemuncima?
– Oba lakta kroz prozor! 🙂

~ Osmi padež:
– Zemunativ: Koga? Čime?

~

Mali Zemunac, za Božić, piše pismo Isusu:
– Dragi Isuse, celu godinu sam bio dobar i za Božić bi hteo…
Zgadi mu se takav početak i baci pismo u djubre.
Uzme novi papir i napiše:
– Dragi Isuse, nisam grešio, slušao sam roditelje i za Božić bi hteo…
I opet mu se smuči od takvog sadržaja i ponovo baci pismo u djubre.
Odjednom, ode u sobu svojih roditelja i uzme malu gipsanu statuu device Marije, stavi statuu u kutiju za cipele i sve zajedno sakrije u svoj orman.
Uzme novi papir i počne da piše:
– Isuse, ako želiš ponovo da vidiš kevu… 🙂

~ Dolazi sin kod tate Zemunca i pita ga:
– Tata, ‘ajde mi kupi novi telefon, ima pet megapiksela, osam gigabajta…
– Je li, bre, sine, što se ti ne drogiraš, kao sva normalna deca.

ZANIMLJIVOSTI IZ SVETA

Pacov iz Kine, 2,7 kg sa zubima od dva i po cm.

Najveća Britanska krava, 2 m visoka, 1 tonu teška i stara 8 godina

Indonezija, najveći uhvaćeni piton, 15 m dužine i 447 kg

Ogromna lignja uhvaćena od strane Japanskih ribara!

A kolilki su im tek komarci? Pa, pogledajte:

SREĆNA SLAVA SV. ARHANGEL MIHAJLO, svima, koji je danas slave!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

33 thoughts on “MALO ŠALE I ZANIMLJIVOSTI”

  1. Dok nisam pogledala šta si napisala, od onog pacovčine pomislila sam da je neki tvor il’ ne znam, samo mi rep bio čudan, strašno 😦
    A tek onak komarac, šta on radi majko moja 🙂
    Nego, koliko mleka daje ona „mala“ kravica 🙂

  2. Kao prvo, hvala na čestitanju slave, danas idem kod brata na slavu. Drugo lepo si me nasmejala sa vicevima a treće baš i nisam morala da gledam, jer se bojim i miševa ( a trenutno je moj muž uhvatio jednog u klopci, zavuko mi se u stan), a ova pacovčina je odvratna, a tek zmija, pa i ovaj „praistorijski“ komarac, užas jedan. Iskreno više volim tvoje fotografije, one mi ulepšaju dan. Pozdrav!!!

  3. Dudo, vicevi su baš dobri ))))))))))))), komarac i pacov su neki mutanti, a bojim se da će ih biti sve više – mutanata mislim, ovo ono i to ))))))

    Hvala na čestitkama za slavu, i ja spadam u one koji je slave )))))

Оставите одговор

