JEDNA OD LEPŠIH JESENI

Obradovao me je još jedan divan, sunčan dan. Kao i obično, vikendom, uzeh spisak i krenuh na pijacu. Naravno, zapisala sam sve što sam znala da mi fali u kući, sem, onoga što bih trebala da kuvam za danas i za sutra. Ništa mi nije padalo na pamet i bacala sam se u očaj. Šetala kroz pijacu kao blesava. Čak mi ni pune tezge, raznog, šarenog povrća, nisu pružile nikakvu ideju.

U stvari, na pameti mi je bilo nešto a to je da se što manje bakćem sa klopom a da imamo ručkove. Hm, kako to izvesti. Mrzelo me je, da vam pravo kažem, kuvanje, po ovakvom danu. Sunce je pržilo, danas, 14. novembra 2010. godine u pola jedanaest pre podne. Imala sam jaku želju da odemo negde na ručak. Medjutim, ništa se nismo dogovorile. Uglavnom, moje devojke isplaniraju nedelju, a ja se uklapam. Na kraju, pazara, smislih ručkove i dodjoh kući, sva preznojana.

Starija ćerka sa Hambom u dvorištu. Obradovala me je idejom da odemo na Tvrdjavu na ručak. Yessssss, kao da mi je pročitala misli.

Probudismo Mladju, rezersisale sto na terasi u Terasi, restoranu. Krenusmo peške. U našoj ulici jaka hladovina, ali, čim smo izbile na Kej, upekla naša omiljena zvezda. Do Tvrdjave jedno 40 minuta brzog hoda. Hambo je, jadničak, otegao jezik, ali nas je super pratio.

Stigosmo u Terasu. Sve prepuno. Mnoštvo sveta na „krovu“ Petrovaradina. Zalazak sunca je odavde predivan i najduže je sunčano, naravno.
Evo fotki:

Gospodja pozira!

Devojke ne žele da ih izlažem „javnosti“, jer, pripretile su mi da će me tužiti, u suprotnom. Hajd, poštujem njihove želje!

Hambo uživa u pogledu!

Ručak je bio odličan! Pošto je bila navala na stolove, nismo se predugo zadržavale, već smo krenule u kružnu šetnju po Tvrdjavi. Malo smo se i fotkale.

Kakav dan!

Sa leve strane se nalaze ateljei naših poznatih slikara. Sva vrata su otvorena, pa ko želi, može da udje, pogleda, kupi po neku sliku. Hambu se dopala jedna stolica, pored vrata. Taman se propeo da je pomiriši, kad, gazda iste, izadje napolje, Hambo uvati tutanj, a ja krenem da se smejem. Pita Gazda stolice, šta se desilo. Objasnih mu kroz smeh. Pitao je za marku psa, obasuo ga komplimentima, ali, reče on, pre bi bi izabrao mene, nego njega! Zahvalih mu se na lepim rečima, malo se zbunih, pozdravih ga i okrenuh mu ledja! Kako je je samo iznenadio!

Pogled na grad!

I krenusmo sa Tvrdjave, preko mosta Duga, pa kroz Dunavski park!
Tvrdjava sa mosta!

Dunav!

Kej sa mosta!

Gospodja pored labudova, pod "specijalnim color efektima!!

Isa i Bisa poziraju!

Dom Ise i Bise ispod vrbe, na ostrvcu!

I još malo jesenjeg ugodjaja!
Bobice!

Ulaz u Dunavski park!

Šta da kažem na kraju?
Bio je ovo jedan predivan dan na plus 23 stepena! Neverovatno ali istinito!

Šta li nam sprema zima?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

38 thoughts on “JEDNA OD LEPŠIH JESENI”

  1. Kakva gospoja!!! Baš ti dobro stoje te naočare, prava si holivudska diva 😉 . Dan, zaista prelep i lepe fotografije. Ćerka ti je priredila iznenadjenje da bolje nije mogla!!! Šetnja, ručak, Petrovaradin, pogled na Dunav…ah, mogla bih se pronaći u tome…U medjuvremenu, uživaj u sunčanoj jeseni!!!

  2. Šta god da nam sprema zima grejaće nas Dudo tvoje slike 🙂 Obišla si mesta koja najviše volim, ali si im ti svojom pojavom dodala još više svetlosti i boja 🙂
    A i kuca ti je šećer :)) Bude li kučića, sačuvaj mi jedno 🙂

  3. *Tangolino, hvala ti puno. Komplimenti uvek prijaju. Kuca je „marke“ Džek Rasel, terijer, ali je ostao patuljastog rasta, što mu daje posebnu šarmantnost. Jako, jako je pametan, strašno voli da uči i obožava da se mazi. Zapamtiću to za kuče, ako se bude pario. 🙂

  4. Dudo zaista je ova jesen jedna od lepših u mom životu. I ja sam skitao po Fruškoj Gori i uživao u svim bojama koje je priroda išarala. I slike su odlične, a vala i ti si se nešto hmmm… podmladila 😉 🙂

  5. Kao i uvek, uživam u pogledu na Novi Sad, a ti ga tako lepo prezentuješ kroz tvoje fotografije. Predivno izgledaš u ovim lepim jesenjim danima.
    Draga Dudo, dodelila sam ti nagradu, pa uđi na moj blog, da je preuzmeš!!!

  6. *Ju, izvini Milina, ja malo preko reda odgovaram. Koji mi je?
    Pa, šta da ti kažem. Ovo sve sa lepim vremenom je onako neplanirano i vanredno, divno. A kiša, pa, mora i ona malo da se pokaže! Do kraja meseca će i zavejati. Neka, sve usvoje vreme. Hvala ti na lepim rečima! 🙂

Оставите одговор

